1 lut 2021

Cudowałam, cudowałam...

 bbbb

tak


 bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

<iframe frameborder="0" height="360" src="https://youtube.com/embed/NGorjBVag0I" width="480"></iframe>

<iframe frameborder="0" height="360" src="https://youtube.com/embed/NGorjBVag0I" width="480"></iframe>

 

Cudowałam, cudowałam, ale chyba załapałam!

@To przeczytałam: Bardzo Ci dziękuję! Bez Twoich wskazówek chyba zabrakłoby mi odwagi, żeby grzebać z niepokojem na grzbiecie, że znowu coś zepsuję albo zablokuję. ;)

Celowo publikuję "brudnopis", żeby pokazać, jak bardzo się staram i jak bardzo się zawzięłam! :))

A Cohena zawsze dobrze się słucha!:)

8 komentarzy:

  1. :) :) :)
    Dla chcącego nic trudnego, co nie?
    Możesz też spróbować poprzesuwać filmiki, na przykład do lewej, jeśli chcesz, żeby równo były. Czyli stawiać kursor przed <iframe i backspace'em :)

    Dla mnie najgorsze jest, gdy chcę w tekście pisanego posta wkleić na przykład nazwisko skopiowane z netu, bo z obcymi znakami diakrytycznymi... i to nazwisko wkleja się w kompletnie innej czcionce i wielkości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że prowadzę bloga już ładnych parę lat, to wciąż wiele rzeczy jest dla mnie tajemnicą. Na Bloxie było prościej, tu jest sporo innych dla mnie zupełnych nowości... Dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli Ty akurat masz problemy z obsługa komputera i do tego się przyznajesz, to co na to inni?
    Warto "stanąć w szeregu"by pozbyć się kompleksów
    https://natemat.pl/146581,dorosli-polacy-nie-umieja-obslugiwac-komputera-jedna-czwarta-badanych-nie-umiala-kliknac-myszka-i-pisac-na-klawiaturze
    https://antyweb.pl/polak-bezpieczenstwo-cyfrowe/
    A co do młodych, co to podobno się znają ? To ich łobuzów wyczaiłem.
    "Robia" szybko,nie potrafią po, przekazać "jak to zrobili"A jeśli coś "nie zagra"to... twardy reset.I od nowa.
    A na pytanie A jak coś zepsujesz? Odpowiadają szczerze.Przecież to nie ja za naprawę, będę płacił !
    Wiec Alleluja i do przodu!! Jak mawiają w pewnym kręgach.
    Z myślą przewodnią
    "Cały postęp ludzkości to nieprzerwane pasmo prób i błędów tych którym się chciało,którzy byli odważni."
    A reszta?
    Reszta czekała jak inni to zrobią "podadzą na talerzu"... i naucza.A i tak ta reszta dalej "nie kumała"A w wiekszosci rzucała kamienie pod nogi.Krzycząc "Internet to wymysł diabla !!"
    Co widać słychać i czuć.
    Pozdrawia samouk komputerowy, który stara się rozkminić, nie jak toto obsłużyć, tylko jak to cholerstwo działa?


    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! To już wyższa szkoła jazdy!
    Powiem tak: dumna jestem z tego, co udało mi się do tej pory osiągnąć i że jakoś nadążam za współczesnością a z drugiej strony mam w sobie wiele pokory i świadomości braków. Generalnie- dobrze jest! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A co Ty na to.Wiesz o tym?
    https://www.e-pity.pl/cms/att/broszury2021/broszura-rozliczenie-pit-ulga-internetowa.pdf

    OdpowiedzUsuń
  6. W d... mam ich ulgi! Odliczę 15 czy 20 złotych a kręcenia będzie za 300 czy więcej...
    Ale dziękuję za informację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzisz - wszystko można :) Tylko (i aż) trzeba chcieć. A odwaga bez strachu ponoć nie istnieje. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że się udało! To bardzo podbudowuje wiarę we własne możliwości.;)

    OdpowiedzUsuń