1 lut 2021

Panta rhei...

Dzień za dniem upływa i czasem wydaje się, że nic się nie dzieje: bezmyślnie powtarzane czynności, jakiś telefon, jakaś książka, trochę telewizji, wieczór...

Postanowiłam wyrwać się z tej rutyny i, siadłszy do komputera, spróbowałam przymierzyć się do wskazówek nowej blogowej znajomej, pod hasłem: jak umieścić muzykę w dowolnym miejscu tekstu. Początkowo szło mi jak krew z nosa- same głupoty, co zresztą widać na niższej notce, ale się nie poddałam- majstrowałam tak długo aż doszłam do spodziewanego efektu. Dziękuję raz jeszcze @To przeczytałam! 

I pomyślałam, jak wiele dostaję od Was, ile nowych rzeczy poznałam, jak wiele się nauczyłam.  A zważywszy, że jestem straszne strachajło, jeśli chodzi o obsługę komputera,  to Wasza pomoc- na różnych etapach mojego blogowania- jest nieoceniona!! Po prostu- bez Was nie byłoby tego bloga a ja siedziałabym nadęta i sfrustrowana brakiem jakichkolwiek perspektyw.

Kochani! Dziękuję, że jesteście, że komentujecie, że pomagacie, że podtrzymujecie na duchu! Bez Was świat byłby strasznie szary... Dziękuję!!! :)))


 

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fuscilko! Ilu ja wspaniałych ludzi tu spotkałam!!! Aż się oczy śmieją! I Ciebie poznałam!!Przecież to niesamowite!😍🌹

      Usuń
  2. Brawo , ja też niekomputerowa, też mam pomocników.👏👏❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fakt, że na blogerów zawsze można liczyć , jest niesamowity!♥️🌹

      Usuń
  3. Mnie tez na poczatku udalo sie spotkac cierpliwych ludzi, ktorzy nie belkotali do mnie jezykiem informatycznym, jeno jak do glupka, powoli i duzymi literami, po kilka razy. Tu na miejscu nie bardzo mialam kogo spytac, a trudnosc dodatkowa polega na tym, ze tlumaczono mi po polsku, a ja tu mam wszystko po innemu. Ale jakos oswoilam sie, dalam rade, a do bardzo trudnych zagadnien przychodzi umyslny, ale nie chce go naduzywac, wiec staram sie samodzielnie usuwac male przeszkody.

    OdpowiedzUsuń
  4. I to właśnie jest cudowne- że takich ludzi chętnych do pomocy spotykamy na każdym kroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko działa w obie strony, więc i Twoja w tym zasługa:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Jotko, tyle że ja bardzo niewiele mogę, bo nadal bardzo niewiele umiem. Technika to dla mnie czarna magia !;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika nie jest ważna, ważny jest człowiek!

      Usuń
  7. 😊😊😊 Uśmiechy Ci podsyłam, Jotko, i serdeczności wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matyldo kochana, Ty jesteś taką osobą, do której z ciekawością i przyjemnością zaczęłam zaglądać od pierwszej chwili mojej przygody blogowej i bez Ciebie już sobie życia w naszej blogowni nie wyobrażam. A technicznie i tak jesteś o niebo mądrzejsza ode mnie, więc chylę czoła przed Twoją mądrością :)))
    Prawdą jest, że Blożanki i Blożanie są świetnymi ludźmi i pomagają w różnych ciężkich chwilach dobrym słowem, radą, samą obecnością, a w dobrych dzielą się radością i to jest wspaniałe :))))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zwyczajnie podziękować a wyszło na to, że rozwiązałam worek z komplementami!;) No, nie powiem, dobrze się słucha miłych rzeczy pod swoim adresem, ale co za dużo, to niezdrowo- mogę się stać paskudnym zadufkiem i co wtedy?!!...
      Dziękuję Ci, Aniu i CiP podsyłam w dużych ilościach!😘

      Usuń
    2. Nie grozi Ci zostanie paskudnym zadufkiem, takim się trzeba urodzić, możesz być spokojna :)
      CiP do potęgi n+1 :))))

      Usuń
  9. Ja też jestem, bo lubię u Ciebie być :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś z komputerem i tak przede mną ! Także szacun !!! azalia17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie mów! Nie wierzę!! To po prostu niemożliwe!!!;)

      Usuń