22 lut 2021

POMOCY!!!!

 

 

 Ale się stało!!!!

Zajrzyjcie na blog Jesiennej!

Wieje pustką!!

Wywiało jej wszystkie teksty, wszystkie komentarze!!! :(( 

 

 

Kochani! Uprzejmie informuję, że chwilowo pełnię funkcję słupa ogłoszeniowego. Ponieważ mam kontakt z Jesienną, będę jej przekazywać, bądź sama przeczyta w komentarzach, wszystkie Wasze sugestie dotyczące ewentualnego odzyskania treści bloga.

 Znacie Jesienną. Ciągle coś kombinowała, zmieniała, usiłowała coś udoskonalać, poprawiać.  Na coś kliknęła i wszystko /poza jej grafikami/ poszło w kosmos!! Całość bloga! :(((

Jeżeli ktoś z Was mógłby jej pomóc odzyskać stratę, byłaby bardzo wdzięczna! Ja też!  Niestety, ja nie umiem jej pomóc, choć bardzo bym chciała, bo wiem, jak ważny był dla niej ten blog i kontakt z Wami!

Już teraz serdecznie dziękuję za Wasze zainteresowanie. :)

16 komentarzy:

  1. Właśnie się martwiłam o Marysię, kilka razy wchodziłam a tam nic! Ale jeśli to tylko techniczne kłopoty - uspokoiłaś mnie. Poradzić nie potrafię, ale może jakaś mądra, dobra dusza pomoże, oby szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj chciałam zmienić kolor strony w moim blogu, a gdy byłam już na drugiej stronie, tam gdzie są różne ustawienia, kliknęłam w coś chcąc zmienić tekst, no i zmieniłam tak, że tekstu nie mam w całym blogu. Poprawić tego, co się zepsuło nie potrafię, a nowego bloga nie założę, bo to dla mnie wyższa szkoła jazdy. Czyli nie mam możliwości pisania. Za każdą pomoc i podpowiedź, co zrobić będę ogromnie wdzięczna. Serdecznie pozdrawiam wszystkich Czytelników tak moich, jak i Czytelników BBM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zmienilas przez pomylke kolor czcionki na kolor tla i wszystko sie zlalo. Wejdz w ustawienia i zmien kolor czcionki na jakikolwiek inny, najlepiej czarny.
      Na fb jest grupa, tam mozna kierowac wszystkie pytania dotyczace bloggera: https://www.facebook.com/groups/BloggerPolska

      Usuń
  3. Taki efekt jest jak się ustawi tekst strony na przezroczysty (przestaje być widoczny).
    Myślę, że to z tego powodu. Żeby to zmienić trzeba wejść po kolei:
    MOTYW - Dostosuj - Zaawansowane - Strona i w tym punkcie jest kolor tekstu (przy opcji przezroczyste jest z prawej strony suwak, którym zmienia się ustawienie).
    Menu bywa różne w rożnych szablonach, ale nie powinno być problemu z odnalezieniem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, jak się kliknie w pewne miejsca to pokazują się słówka bądź litery.Nie potrafię pomóc ale poprzedniczka jest dobra w te klocki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś weszłam i tez się zdziwiłam, ale myślałam, że to oczekiwanie na publikację. Chyba nie potrafię pomóc.
    U mnie często znikają komentarze na innych blogach lub wyświetlają mi się w zakładkach stare posty, skomentowałam dziś post z 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ufff, wszystko się dobrze skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ale przygoda. Całe szczęście, że są takie osoby jak Skarlet i pomogą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane moje! Bardzo dziękuję- Skarlet za nieocenioną pomoc; Wam za zainteresowanie i kibicowanie. Wierzyłam, że jakaś dobra dusza, obskakana internetowo na pewno pomoże i... nie zawiodłam się! :))) WSZYSTKIM WAM przesyłam mnóstwo serdeczności! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakas dziwna moda u nas nastała.
    Zdalne telefoniczne wizyty lekarskie i bez "oglądu czy osłuchania "wydana diagnoza zaordynowane lekarstwo Czy pomaga ? To tajemnica wiary!
    Zdalne telefoniczno internetowe przekazywanie sobie lekarstw i zabiegów domowych zamiast iść do fachowca.
    Onet pełen jest zapytań typu "w moim samochodzie coś popiskuje"i pełno diagnoz Takich i siakich.
    Tylko jedna mądra jeśli w kole to jedz do mechanika bo jak ci się urwie w trakcie jazdy to trafisz w najlepszym razie do szpitala w najgorszym na cmentarz.
    W tym jedynym przypadku.
    Wez wezwij fachowca niech przyjdzie i naprawi wyłączy,wyszuka czy przywróci coś co być może "poszło w czorty na kuliczki"ale jeszcze da się przywrócić.
    Bo wszelkie zdalne porady a nawet namówienie "na grzebanie w kompie"sprytnego wnuka/wnuczki bo dzieci zwykle czasu nie maja/ co jemu się zdaje ze jest specem komputerowym, to szkoda czasu
    Bo jak "przywróci"poprzednie ustawienia, to sam nie będzie wiedział, jak to zrobił ,lub nie potrafi, innej osobie, to wytłumaczyć i nas "zbyje" byle czym.
    Babciu, dziadku, co ci będę tłumaczył i tak nie zrozumiesz ,wiec szkoda czasu na.
    Przerabiałem już to na własnej skórze.
    Rozumiem tez, ze fachowiec i to dobry potrafiący metodycznie wyjaśnić nam nasze błędy.... to koszty
    Pozostaje "grzebanie"samemu, metodą prób i błędów, z dodatkiem przekleństw w wiekszosci na k, bez nadziei na rezultat końcowy i przywrócenie pierwotnej zawartości,postaci czy grafiki.Machnąwszy na tamto ręką.
    A po zaśpiewać.
    Jak to śpiewali znani satyrycy
    Niezbędna jest, / czy chce ktoś, czy nie, / w pionie usług fachowa robota. / Czy to sens ma / kląć, że ten świat / z kiepskiego zrobiony surowca? / Bo dobry Bóg / już zrobił, co mógł, / teraz trzeba zawołać fachowca!

    OdpowiedzUsuń
  10. No widzisz a my tu mamy fachowca na miejscu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie baw się w Morawieckiego i nie bujaj.
    Taka nam moda nastala cholera.Jak można to bujają A tu
    "Przyszedł zięć i z jego pomocą blog znowu działa."
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, Wiesiu, Wiesiu! Wciąż lubisz odwoływać się do pisowskich porównań i suponować samo zło. Odpłacę Ci podobnym: nie rób się taki Ja-wiem-Wiesiek-wszystko!, bo to g... prawda. Nie wiesz, ale nie zamierzam Ci tego wyjaśniać.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpierw sprawdź proszę
    https://jajesienna.blogspot.com/2021/02/znowu-dziaa.html
    "Znowu blog działa. Po pierwsze - jak zwykle Droga Skarlet okazała się niezawodna. Powiedziała na czym polega problem, jak zmienić to, co popsułam.
    Przyszedł zięć i z jego pomocą blog znowu działa. Przynajmniej takie mam wrażenie. Za chwilkę opublikuję to, co przed chwilą napisałam, ale chyba problem jest rozwiązany.":
    Czyli informacja z pierwszej reki Gdzieś Ty się tu dopatrzyła "suponowanie samego zła"
    Wniosek
    "Prawda broni się sama"

    OdpowiedzUsuń