18 lut 2021

Samochwała w kącie stała

Tyle razy przyznawałam się do analfabetyzmu internetowego, że teraz- gdy udało mi się SAMODZIELNIE,  BEZ NICZYJEJ POMOCY wykonać operację całkowitego zamknięcia bloga, w dodatku na Wordpressie, gdzie co prawda trochę jest po polsku, ale też całkiem sporo po angielsku- to normalnie pęcznieję z dumy i w pośpiechu włażę na pomnik, żeby mnie nikt nie zdążył powstrzymać! ;)))

I tak moje zmagania trwały nad podziw długo!!

A było to tak:

Kiedy wywalali nas z Bloxa, to choć miałam już założone nowe konto na Bloggerze, dałam się skusić na założenie jeszcze jednego bloga na Wordpressie właśnie. Albo mnie ciągnęła za uszy Ikroopka albo Skarlet, w każdym razie przy pomocy życzliwych blogowiczek powstał nowy kącik. O ile dość trudno było mi oswoić Bloggera, to Wordpressa nie oswoiłam nigdy i zaczął się skubany na mnie mścić: najpierw wyrzucał mi komentarze przesyłane komórką a potem to samo zaczął robić z komentarzami komputerowymi... albo figlował- raz wysyłał, raz wyrzucał. Strasznie mnie to wkurzało, bo nie umiałam sobie z tym poradzić.Wreszcie dziś podjęłam męską decyzję: skoro z tamtego bloga nie ma żadnego pożytku, to niech idzie w jasną cholerę, tylko czy będę umiała go tam posłać...

Już, już miałam się kontaktować z Ikroopką, gdy zagrały we mnie ambicje - no, przynajmniej spróbuj! Spróbowałam.  Nie pytajcie mnie, jak to zrobiłam- po prostu mi się udało i ten piekielny blog pofrunął w niebyt a ja jestem dumna i blada, że sobie poradziłam!


 

Super, babciu!!

Wcale nie jest z Tobą jeszcze tak źle! ;)))

Czekam na brawa. ;))

38 komentarzy:

  1. Ha, ha, że co? Że babcia, to ma zaraz być niedołężna? Na przekór partii rządzącej będziemy trzymać fason! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wordpress jest dla mnie zupełnie nieintuicyjny, niestety, także rozumiem doskonale!
    No i gratulacje! ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Ja też jestem zesłany z blox'a, przy czym odrazu trafiłem tu - na blogspot. Jakoś ciągnę do przodu ☺️🙄

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! Twoje uznanie jest dla mnie szczególnie ważne, jako że z prawdziwym fachmanem mam do czynienia!:))

      Usuń
  5. Oj, u mnie najpierw był Wordpress ale nijak tam nie umiałam utrzymać porządku , długo trwało to usuwanie,a może gdzieś tam jest.Bloger to pomoc wspaniałych blogerów, BRAWO TY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Uleńko! Tak się cieszę, jak bym sama sobie fajny prezent zrobiła!:)

      Usuń
  6. No pewnie, że brawa, a ja się meczę by na stronę szkoły film wsadzić, a to inna procedura, niż na blog .
    Idę się zrelaksować przy naleśnikach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznego i oby Ci się udało bezproblemowo film wstawić!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Wordpressem nie miałam do czynienia nigdy... za to mi zamknęli bloga na Onecie, łachudry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie nieprzyjazny dla mało sprawnych internautów. Dlatego z ulgą go pożegnałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo! Gratulacje! Mialam tak samo i probowalam sobie zalozyc bloga na Wordpresie, bo obrazilam sie na Bloggera, ale ten W tak mnie wkurzal, ze przeprosilam sie z B, a tamten blog wykasowalam i swoje konto przy okazji tez. Ale... W nie chce mnie chyba z rak wypuscic, bo wciaz mi cos przysyla na maila, mimo ze nie ma m tam juz nawet konta. Blogger jest jednak naprawde latwy i fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas już dwie. Z tego wynika, że moja negatywna ocena nie była wydumana.
      Serdeczności.:)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z przyjemnością wychylę z Tobą kieliszek szampana!:)))

      Usuń
  12. Brawo! Wordpress nigdy mi się nie podobał i źle wygląda w wersji na komórkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w pierwszym odruchu myślałam, że to dobra oferta, ale bardzo się zawiodłam i dlatego tak się cieszę, że udało mi się od tego uwolnić. :))

      Usuń
  13. Udało się? Nic się nie udało! Sama to zrobiłaś! Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niejako przez przypadek, ale i tak się cieszę, bo liczy się efekt a ten jest Ok! :)))

      Usuń
  14. Dziękuję, Stokrotko! Czuję się ze wszech miar przez wszystkich dopieszczona! Pełna satysfakcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To też dopieszczę! Wielki Szacun!🤗😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty wiesz, jak się cieszę! :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mocno gratuluje wygranej bitwy z Wordpress - on potrafi byc zawzietym przeciwnikiem.
    Ja mam odwrotnie - zawsze chcialam na nim miec blog lubiac jego elegancje i grafike z pieknymi kolorami wiec dwa razy probowalam zalozyc - i przegralam swa walke. Okazal sie dla mnie zbyt trudny do ogarniecia, nie radzilam sobie z uzyskaniem wygladu jaki chcialam i z reszta ustawien. W koncu z placzem zrezygnowalam tracac roczna oplate. Myslalam nawet o skorzystaniu z profesjonalnego designer ale ich ceny za usluge sa ogromne, niewarte zachodu.
    Zostalam wiec z blogerem ale nadal mam do WP ciagotki i zaluje ze nie mam pomocnika by mi w tym pomogl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, Serpentyno, że Tobie byłoby nieporównywalnie łatwiej ogarnąć, bo dobrze znasz język. Jest tam opcja bezpłatna, więc spokojnie mogłabyś na niej trenować, jak uzyskać to, na czym Ci zależy. Ja nie miałam ani odwagi do eksperymentowania , ani chęci, więc tylko mi to ciążyło. Z przykrością- nikogo Ci nie polecę do pomocy, bo z tego co wiem żadna z moich znajomych blogerek nie ma tam bloga.
    Niemniej zachęcam do spróbowania tej bezpłatnej możliwości i trzymam kciuki za pomyślność!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra rada, mocno za nia dziekuje - moze nadejdzie dzien gdy sie przeprosze z WP i sprobuje od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spróbować zawsze warto! Wyjdzie- to dobrze; nie- to trudno, ale przynajmniej żadnej straty finansowej nie będzie.
    Czyli: ci Ci szkodzi, pobawisz się chociaż! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje gratulacje. Zdolna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  22. E, tam, zaraz zdolna. Udało mi się jakoś! ;) Ale niezależnie od wszystkiego nie ukrywam, że jestem baaaardzo zadowolona! :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój blog założył mi Duży dlatego go mam, większego głąba komputerowego niż ja nie ma na całym świecie! Jesteś bardzo zdolna!!! Węcej: jesteś genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu! Przesłodziłaś! Dopominałam się o wyrazy uznania, ale nie aż tak! ;)))
    Dzięki wielkie! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic nie przesłodziłam! Tak po prostu jest i już :)))

    OdpowiedzUsuń