2 lis 2021

***** ***

 Co za debilny system, co za debilny rząd, który ten system wymyślił.

Chciałam się dzisiaj zapisać na trzecią dawkę szczepionki.  Niestety! Dopiero jak upłynie pół roku od przyjęcia poprzedniej- upłynie za 10 dni! A jednak daty kolejnego szczepienia wyznaczyć nie można. Nie, bo nie- i już!

I oni dziwią się i narzekają, że ludzie nie chcą się szczepić, jak sami zniechęcają do szczepień bardzo skutecznie... Wszystko działa na wariackich papierach. Dziwne, że jeszcze działa.

59 komentarzy:

  1. A ja się nie denerwuję, czekam cierpliwie, punktów szczepień mam tyle, że mam nadzieje wejść i wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie irytuje, że co innego się głosi aż do znudzenia a co innego jest.
    Bo najprawdopodobniej zaszczepię się jednak tą trzecią szczepionką, wkurzający jest tylko fakt utrudnień przy zapisach.

    OdpowiedzUsuń
  3. "co za debilny rząd, "Moja pełna zgoda
    "Co za debilny system"
    W tym sęk że "system" nie istnieje.Bo gdyby takowy istniał, można by wpisać do niego kazdego obywatela,ze wszystkimi jego schorzeniami.przepisanymi lekami,szczepieniami ect.Czy przebytymi operacjami.
    Bo to wszystko jest "w papierach"i setkach kserowanych dokumentów u lekarzy"pierwszego kontaktu".
    Które to, sami donieśliśmy, sami je skserowali. By lekarz miał się,z czego rozliczyć z NFZ-tem a często miał "dupokrytke" że nam słusznie przepisał, taki czy inny zabieg, czy dał skierowanie do specjalisty.Lub przepisał lek"refundowany"
    .Dupokrytkę dla licznych kontrolerów z NFZ, czy agentów z alfabetem na plecach,którzy na polecenie prokuratury wynoszą nagle/by zabezpieczyć/całą ta papierową dokumentację lekarską.
    By udowodnić winę lekarza bo ktoś doniósł,ze brał w łapę,ze przepisywał nienależne leki refundowane lub kierował do specjalisty /przecież tak było gdy Ziobro procesował się /i dalej procesuje/z kardiologami i gdy trwała nagonka na innych lekarzy.
    Kiedyś całą tę dokumentacje chciał zdygitalizować, na Śląsku, Sośnierz i szybko go zdjęli.
    A miało to być zapisane na kartach podobnych do bankomatowych.
    W tym sek iż "w tym szaleństwie jest metoda"
    Bo gdybyś dysponowała taka "Karta pacjenta" w której wypisane są wszystkie schorzenia a do tego wymagające bezzwłocznego dokonania zabiegu czy operacji,to byś miała czarno na białym co i jak
    W papierach to może być"burdel,serdel i kierdel"i wpisany termin "niezbędnej operacji"za lat 10.
    W razie czego/papier/ zagubiony,lub podmieniony z data wcześniejszą.
    Wariackie papiery .Tak.Ale jakie korzystne dla szpitala dla lekarzy? W razie czego.
    Najlepszy dowód to ta ciężarna, która w wyniku,działań TK zmarła na sepsę w szpitalu.
    Bo czekali by płód obumarł i lekarze mieli dupokrytke,potrzeby aborcji.
    Teraz jedyny dowód na ich błędy są sms-y zmarłej wysyłane do rodziny
    Wszystko działa na wariackich papierach !Dziwne ze jeszcze działa.
    Pełna zgoda.
    Gorzej że suweren zaczyna się orientować wtedy,gdy zaczyna to go bezpośrednio dotyczyć !
    Gdy jemu samemu zdarza się zderzyć ze ścianą !Które rządzący wszędzie nam już poustawiali.
    W sądzie,podatkach,PIT-ach i VAT-ach i jeszcze innych "przyjemnościach"
    I gorzej,i smutno, ze nawet te setki a nawet tysiace takich przypadków indywidualnych nie czyni w nas zbiorowej mądrości.

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety! Mało tego, niektórym się to nadal podoba, bo sami jeszcze w taki czy inny sposób po dupie nie dostali!
    Męczące to wszystko!:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama praktycznie z biegu poszla do rodzinnej i zaraz dostala termin na nastepny dzien, wiec nie ma co sie obawiac i zapisywac przed czasem. Ale oczywiscie mozna byloby zrobic sobie termin wczesniej i tylko zla wola bab z recepcji uniemozliwia te wygode. Jeszcze sie nie przyzwyczailas? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że się wtrącę, ale to nie zła wola "bab z recepcji". Skierowanie na szczepienie jest wystawiane przez Ministerstwo Zdrowia, wiec póki go nie ma, to te "baby" po prostu nie mogą zarezerwować terminu

      Usuń
    2. Dzięki za informację. Nie zmienia to faktu, że system jest niedopracowany- moim skromnym zdaniem.;(

      Usuń
    3. Żeby tylko to było niedopracowane! Wiele jest takich "cudów"

      Usuń
    4. Codziennie to widać. I nie tylko w służbie zdrowia.:((

      Usuń
  6. Masz rację! Czas się przyzwyczaić do powiększającego się chaosu i kłaść lagę na wszystko. Żyć z dnia na dzień, bo i tak się na nic wpływu nie ma! Ale powiem Ci, że - mimo wszystko- trudno się do tego przyzwyczaić! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie pomyślałaś przypadkiem, ze to nie"zla wola bab z recepcji uniemożliwia te wygodę"a fakt iż taki dostały "prykaz" od przełożonych.
    Nie rejestrować, nie ustawiać.
    Bo nie wiemy, ile tej szczepionki dostaniemy i czy dostaniemy,kim będziemy szczepić/bo braki kadrowe/ i czy szczepienia będą u nas? ect.
    Naprawdę wierzysz, iż "pani w okienku"ustawia pracę wszystkim tam pracującym, w przychodni i decyduje za kierownictwo?
    Od zawsze mnie śmieszy gdy atakujemy ludzi z pierwszej linii okopów jakby od nich zależało wszystko.
    A najbardziej gdy kasjerki"na kasie"obwinia się o wysokie ceny "w tym markecie"
    I straszy"moja noga już tu nie powstanie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że to są odgórne wytyczne.

      Usuń
  8. Zaszczepiłam się po powrocie z wycieczki 3 dni po zarejestrowaniu! No, ale mnie pół roku minęło na początku września, a rejestracja była na początku października!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze te kilka dni poczekam a potem zobaczymy, jak system zadziała.

      Usuń
  9. Szczepiłam się w zeszłym tygodniu, równo pół roku po poprzednim szczepieniu. Ja byłam umówiona przez mojego dyrektora, ale przyjmowano również ludzi "z ulicy", bez zapisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko jest mocno pogmatwane: w jednym punkcie tak, w drugim inaczej.

      Usuń
    2. I za to pogmatwanie kogo BBM wini ? Rząd, panie z rejestracji czy własną "wyrywność" ?

      Usuń
  10. Szczepienia to drobiazg. W skali z... Rządzą nami za naszą zgodą i z naszego mandatu barbarzyńcy o mentalności z epoki kamienia niegładzonego uzbrojeni w "jedyną prawdziwą wiarę", że mogą, gdy chcą, bo im wolno. Jacy więc jesteśmy sami?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodam: skoro się na to godzimy?...

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas beż problemu ale aby się zarejestrować musisz być pol roku po szczepieniu, wszędzie inaczej.Milego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, trzeba czekać. Miłego, Uleńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uchodźcy siedzą w tych jamach, głodują, błagają o litość. Dla chorej polskiej duszy to dar z nieba, buduje poczucie wyższości"
    Badania socjologiczne pokazują, że najbardziej kamienne serca mają najbardziej wierzący katolicy. Im większe zaangażowanie w praktyki religijne, tym większa nienawiść i obojętność wobec cierpienia uchodźców.
    Oni pierwsi zmówią modlitwę, oni pierwsi będą mieli refleksję nad tym, jak się Pan Jezus tułał, czy Matka Boska, jak się tułała w ciąży, o narodzinach w stajence w Betlejem - oni postawią na stole talerz dla wędrowca. A jednocześnie ich duma z bycia Polakiem wobec cierpienia ludzi w tych lasach będzie rosła jak balon - mówi socjolog Jakub Bierzyński
    Chyba dobrze jest wiedzieć z kim nam przyszło obcować
    https://wyborcza.pl/7,82983,27759311,uchodzcy-siedza-w-tych-jamach-gloduja-blagaja-o-litosc-dla.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka lat temu byłam dumna, że jestem Polką, dziś jestem przerażona i jest mu wstyd.

      Usuń
    2. A nie odwrotnie ? Dzisiaj jestem dumna i wstyd mi wtedy gdy słyszę co mówi Cimoszewicz, Sikorski czy Wałęsa ? Droga BBM stań w prawdzie i cichutko przyznaj przed sama sobą - kiedy się wstydzisz ?

      Usuń
  15. Ale chciałaś się zapisać w systemie czy w punkcie szczepień?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przypuszczałam, że to może mieć jakieś znaczenie. Zapomniałam, że wszystko u nas teraz podwójne...;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Halo ziemia! Czy leci z nami pilot? Nie leci, już wyskoczył...

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym wyskoczyła, gdybym mogła!😥
    💕

    OdpowiedzUsuń
  19. Matyldo takie absurdy są symptomatyczne w naszym kraju. Byle urzędnik, jak mu się podoba, będzie sztywno przestrzegał jakiegoś resortowego przepisu, ale bez mrugnięcia okiem będzie łamał Twoje obywatelskie prawa. A wystarczyłoby trochę życzliwości i logicznego myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeżyłam wojnę jako dziecko. Nocowałam w wykopanych w ziemi i przykrytych balami rowach. Znam strach i tułanie się po drogach w nadziei znalezienia jakiegoś miejsca do przenocowania. To były czasy wojenne. Dziś, gdy czytam o emigrantach koczujących w lesie zastanawiam się, co się z nami dzieje, jako z ludźmi - chrześcijanami, którzy powinni kierować się miłością bliźniego. Czy to, że ci koczujący ludzie mogą być innego wyznania ma w tym jakiś swój udział? Mam nadzieję, że nie. Ale taka myśl przeleciała mi przez głowę. Straszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można starać sie o legalne zaproszenie takiego emigranta: wykazać na koncie środki na jego utrzymanie i ubezpieczenie, wskazać adres gdzie bedzie przebywał...Nie zamyślać sie, tylko działać !

      Usuń
  21. Wstyd mi za mój kraj, za zbrodniczy rząd, który tym krajem kieruje, za ludzi, którzy ten rząd wybrali. Jakież to upokarzające źle myśleć o własnym kraju, o własnym narodzie...:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem odnosze wrażenie, że BBM to musi być jakiś trol - prześmiewca, mała prowokatorka...bo chyba na serio nie można tak myśleć ...

      Usuń
    2. Pozwolisz, Karuzelo, że odpowiem Ci na wszystkie Twoje uwagi jednym wpisem.
      Tytułem wyjaśnienia: rzeczywiście myślę tak, jak piszę, zapewniam Cię jednak, że nie będę starała się przybliżać Ci mojego punku widzenia, bo zorientowałam się, że byłaby to sprawa beznadziejna. Niemniej życzę Ci,żebyś nieco szerzej spojrzała na nasze wspólne problemy i przynajmniej spróbowała spojrzeć na nie bardziej obiektywnie.

      Usuń
  22. Matyldo, nie o całym narodzie, o części. Tylko... ta mała część dyktuje jak mają żyć wszyscy i nie ma prawdziwego oporu i to jest straszne. Ale - "przeleciałąm" ostatnio "Potop", który kocham i skojarzeń miałam mnóstwo... Pamietaj co pan Zagłoba powiedział -
    „Niech, gdy ciężkie czasy nadejdą, wspomną na nas i nie desperują nigdy, bacząc na to, że nie masz takowych terminów, z których by się viribus unitis (łac. wspólnymi siłami) i przy boskich auxiliach (łac. pomocy) podnieść nie można”.
    Jeśli tylko siły wspólne będą TO DAMY RADĘ 💗

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ze spraw polsko-covidowych ostatnich dni, nic nie przebije Glapińskiego, który stwierdził, że inflacja rośnie w państwach, które najlepiej radzą sobie z covidem, czyli to nie wina głupiego, antyobywatelskiego zarządzania bankiem centralnym (inflacja napełnia kasę państwa kosztem obywateli), a świetnej walki z covidem. Posłuchaj, jak to brzmi:
    -Dlaczego uważasz, że Polska świetnieradzi sobie z covid-19.
    -Bo mamy wysoką inflację!
    I nic to, że Polska zanotowała największy w Europie wzrost zgonów obywateli podczas pandemii. Trupy pokazują, że świetnie sobie radzimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie od dziś wiadomo, że Polska to kraj absurdów!:(

      Usuń
  24. Absurdow roznej natury jest pelno na swiecie a dziwnym trafem zawsze uderzaja w obywateli.
    Nic, poczekaj na otwarcie wpisow i wtedy zobaczysz czy stosuja sie do wlasnych przepisow - zycze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też chciałam i mi się nie udało.
    W grudniu mam dzwonić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój "półroczek" mija w połowie listopada. Zobaczymy, co będzie dalej.Super optymistycznie się to nie zapowiada, niestety!

      Usuń
  26. Przecież to ogólnopolski "burdel kierdel i selder"cyt klasyka
    Myślicie i wierzycie w "Program szczepień"to dalej wierzcie
    Jest taki 'Program za życiem" Z założenia miał pomagać kobietom i rodzinom z dziećmi chorymi lub z niepełnosprawnościami. Program sprawdzili kontrolerzy Najwyższej Izby Kontroli.
    Jak wynika z wniosków kontrolerów NIK, "zaplanowane wsparcie dla rodzin, w szczególności z osobami niepełnosprawnymi, nie zostało wdrożone w sposób kompleksowy i nie zawsze było realizowane prawidłowo"
    Z raportu wynika, że władze ............nie wiedzą, ile dokładnie osób potrzebuje pomocy ani gdzie się znajdują, mimo to wydano już 86 proc. środków na niego przeznaczonych
    By zwiększyć dostęp do pomocy psychologów dla kobiet, miało powstać 30 ośrodków neonatologiczno-pediatrycznych. Obecnie działa ich jedynie sześć

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawiążę Matyldo do Twojej skargi na utrudnianie zapisów do szczepień trzeci raz. Nie mam zamiaru się skarżyć na to samo - od niedawna połozyłam na to wszystko brzydko mówiąc "lagę" a mimo wszystko natknęłam się na mur nie do pokonania. Dostałam emaila z wezwaniem zapłaty za prąd. Podano w piśmie Nr. faktury i sumę - 700zł. Nic więcej. Do tej pory, od kilku lat dostawałam wraz z e-mailem fakturę, w której było dokładne rozliczenie obciążenia. Zadzwoniłam do urzędniczki, by dosłała mi fakturę- tak jak zawsze. Usłyszałam, że od teraz , czyli od listopada nie wolno im pod karą dołączać do e-maili faktur. Prawdopodobnie nie chcą ujawniać podwyżek. Wystąpiłam więc o zamianę faktur elektronicznych na papierowe. Nie znam jeszcze odpowiedzi. Denerwujesz się Matyldo, że utrudniają Ci zapis na szczepienie.... na co i na kogo ja mam się denerwować? Chcę dokładnie znać rozliczenie kwoty, którą mam zapłacić za zużycie prądu / za okres półroczny,który przychodzi zawsze o tej porze co roku./ Chcę wiedzieć ile nadpłaciłam, ile nie dopłaciłam i ile zużyłam naprawdę. Przyszedł "prikaz" z góry - NIE WOLNO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj sobie, Donko, komentarze Karuzeli i zobaczysz, że są ludzie szczęśliwi, usatysfakcjonowani i dumni z władzy, która ciągnie nas na dno. Ja tego nie rozumiem, ale tak jest...
      A ta władza nigdy i nikomu nie lubiła się tłumaczyć- i nadal nie ma zamiaru tego robić.

      Usuń
    2. Moze Ci się to przyda
      https://media.energa.pl/pr/314895/energa-uwaga-na-falszywe-faktury-za-prad

      Usuń
    3. BBMpiątek, listopada 05, 2021
      Pamiętasz jeszcze co Maria Antonina kiedyś powiedziała gdy usłyszawszy "iż ludzie nie maja na chleb!"
      "no to niech jedzą ciastka"
      Z blogu wynika iż myśli"Marii Antoniny" dalej maja naśladowców.Przeczytaj "bloga"wym a zrozumiesz.
      Pozdrawiam "prowokatorkę"

      Usuń
  28. A Morawiecki nadal nie chce się spotkać z lekarzami! :(

    OdpowiedzUsuń
  29. PS - Podanego w piśmie numeru faktury - nie znalazłam w internecie, a naprawdę przyłożyłam się solidnie do poszukiwań.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oblatana jesteś w fakturach? /za prund?
    A tam
    Opłata dystrybucyjna zm całodobowa
    Opłata OZE całodobowa
    Opłata kogerencyjna całodobowa
    Opłata dystrybucyjna stała
    Opłata przejściowa.
    Opłata macowa
    Opłata abonamentowa.
    No i jeszcze VAT a jakże 23%
    Jak na razie zbieram "marnosci"Na poczet.
    https://tabloidonline.files.wordpress.com/2021/11/komentarz-banknot-211104.jpg
    https://tabloidonline.files.wordpress.com/2021/11/komentarz-banknoty-211105.jpeg

    OdpowiedzUsuń
  31. http://karuzelablog.blogspot.com/2015/12/505122005-ukarani-przez-pana.html
    Moze Ci będzie przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam zamiaru śledzić Karuzeli, ale dziękuję za dobre chęci.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj tam o Twoim blogu!Gdy masz zamiar odpowiadać warto wiedzieć z kim ma się do czynienia.Co przemówi.Choc w tym przypadku wieje beznadzieją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń