26 cze 2020

Dlaczego zagłosuję na...

Zacznijmy o tego, dlaczego w ogóle wybieram się na głosowanie. To proste- dlatego, że
I też dlatego, że to nie są normalne wybory, normalnego demokratycznego kraju- to jest nasze być albo nie być, zachód albo ciążenie ku wschodowi, demokracja albo zamordyzm. I mam prawo w tym ogólnonarodowym plebiscycie powiedzieć, w jakim kraju chcę dożyć swoich ostatnich lat, o jakim kraju marzę dla swoich dzieci i wnuków...
Dlatego BĘDĘ GŁOSOWAĆ i będę namawiała wszystkich do wzięcia udziału w tych wyborach. Maseczka na twarz, rękawiczki na dłonie, długopis, okulary, dowód - i do przodu: KAŻDY  GŁOS JEST  WAŻNY, MÓJ  TEŻ!!

To teraz na kogo zagłosuję i dlaczego.

Skoro już od jakiegoś czasu całą swoją sympatię kieruję w stronę Rafała Trzaskowskiego,  to oczywiste jest, że chciałabym, aby to on został prezydentem Polski. I nie tylko o sympatię chodzi. Wybiorę Trzaskowskiego, bo:
- jest to mądry i wyważony facet, doświadczony politycznie tak w kraju jak za granicą,
- ma duże doświadczenie  bycia samorządowcem- sporo sukcesów na swoim koncie ale i umiejętność zmierzenia się z przeciwnościami czy trudnościami,
- uczciwością i odpowiedzialnością wykazał się, zarządzając stolicą kraju, 
- ma w sobie mnóstwo dobrej energii, lubi ludzi,
- bezpośredni i kontaktowy, nie puszy się,  nie pokrzykuje, nie nadyma,
- odnosi się wrażenie, że mówi tylko o tym, czym rzeczywiście zamierza się zająć- budzi zaufanie,
- umie się przyznać do błędu a to duży plus, bo to wyjątkowo rzadka umiejętność wśród polityków!
- ma świetną rodzinę,
- sam jest przystojnym i sympatycznym mężczyzną o reprezentacyjnym wyglądzie, co w polityce też nie jest zupełnie bez znaczenia,
- ma ujmujący uśmiech i ciepły sposób bycia, jest przekonujący  i powtórzę po raz kolejny- BUDZI  ZAUFANIE. 
- nigdy nie będziemy się za niego wstydzić!


Dziewczyny, kobiety,  matki, babcie!! Zróbmy to, wybierzmy prezydenta, z którego będziemy dumne! Wybierzmy dla siebie, dla swoich rodzin, dla kraju- pokażmy, na co nas stać! Pokażmy swoją moc!!! A wtedy- ZWYCIĘŻYMY!!!

--------------------------------------------

Kochani Panowie!
To, że z takim apelem zwracam się do kobiet, wcale nie oznacza , że nie kieruję tego apelu także do Was. 
Przecież na pewno chcecie, aby reprezentantem naszego kraju był godny człowiek. Głosujcie na Rafała! Wierzę, że nigdy nie będziecie tej decyzji żałowali - TO  NAPRAWDĘ NAJLEPSZY KANDYDAT! :)))

DO  ZOBACZENIA  W  NIEDZIELĘ  PRZY  URNIE  WYBORCZEJ!!!
 ---------------------------------- 

44 komentarze:

  1. Mój głos już ma, pojechał do konsulatu w Dublinie. Mam nadzieję na zmiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że będzie nas tak dużo, że nie uda się im sfałszować wyborów.

      Usuń
  2. Podpisuję się pod każdym słowem.
    Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Skarlet! Pozdrawiam Cię serdecznie! :))

      Usuń
  3. Jest nadzieja, robimy swoje, a plakat genialny, zarówno w formie, jak i treści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak uważam. Autor to piekielnie zdolny facet!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza ukochana kruszyna - p r a b a b c i a - też ma już swój pakiet wyborczy. Jest pewna, że jej głos (prawie stuletni!) przeważy.
    Wyboru dokonała sama. Trzask!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Prababcia! Wielkie brawo!! :)
      Tym razem nie udało mi się adresu otworzyć...:(

      Usuń
  6. Powodzenia i szczescia Wam Wyborcom zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lucy! Trzymaj kciuki, żeby Trzaskowski zwyciężył !

      Usuń
  7. Pozwolę sobie dodać jedno zdanie.Umie posługiwać się nie tylko językiem polskim, ale i obcymi, i to nawet biegle. ulach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Świetna kobieta. Wyobrażam sobie, jak bardzo jesteś z Niej dumna! :))

      Usuń
    2. :)))) Ulach na na myśli naszego kandydata :))))

      Usuń
    3. No to popłynęłam!!!;)))
      Przyjęłam, że to ciąg dalszy o Prababci. Ale wtopa!!! ;(
      Przepraszam Was obie.:)😘😘

      Usuń
  8. Budowana przez pana Janiszewskiego analogia między obecnymi wyborami a rokiem 1980 nie bardzo jest ścisła. A nawet całkowicie nieuprawniona. Nie trzeba się przecież doktoryzować z najnowszej historii Polski, by niezbicie dowieść, że mniemana dyktatura Naczelnika Kaczyńskiego ma się nijak do junty Towarzysza Generała... i towarzyszących mu towarzyszy. Zestawianie tych dwóch rzeczywistości ma i tę... kłopotliwą wadę, że przed 31 laty to dzięki wielkomiejskim, mocno upezetperowionym bastionom komuniści utrzymali sporą część władzy, podczas gdy na terenach dziś pisonośnych zdmuchnięto nieboszczkę partię jak gromnicę.
    nochnoy dozor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jest Twoja opinia. Ja myślę inaczej. Dla mnie obecna sytuacja jest o tyle bardziej przygnębiająca, że wtedy naród był zjednoczony a wróg poza granicami - a dziś...podziały i wrogość między ludźmi to nasza polska "zasługa". Mam nadzieję, że zwycięstwo Trzaskowskiego będzie pierwszym krokiem do zasypania tych bzdurnych, niepotrzebnych podziałów .

      Usuń
  9. Trzeba uczciwie przyznać ,że dostrzegła pewną prawidłowość- deklarujący głosowanie na opozycję są za cenzurą. Nie znoszą zdań innych niźli sobie przychylne i swoim poglądom. Są wyjątki ale potwierdzają regułę ,że opozycja cierpi ma poczucie niedowartościowania przez co nienawidzi innych . Pani autorka idealnie się wpisuje w moje widzenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważam wśród znajomych i rodziny niezwykłą mobilizację, oby dała oczekiwany efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno przewidywana jest rekordowa frekwencja. Oby taka właśnie była zarówno teraz jak i w II turze!

      Usuń
    2. W drugiej może być gorzej...

      Usuń
    3. Też się tego trochę obawiam, ale staram się być dobrej myśli.

      Usuń
  11. Ups! BBM - jeśli tak postanowisz, usuń mój wpis, ale...
    Dziwny jest ten (a właściwie - ta ) Kloszard, kobieta zadeklarowana jako była (?) prostytutka, w każdym razie kobieta po przejściach.
    Prawdopodobnie potrzebująca fachowej pomocy. Samotna do bólu i skrzywiona socjopatka.
    Dowartościowuje się zaglądając na różne blogi i wsadzając tzw. "kij w mrowisko", lubi prowokacje.
    Aktywność jej można by było jakoś przetrawić, gdyby z czasem w swych wpisach nie odważała się być bardzo wulgarna.
    Daj spokój, Kloszard. Powiedz, czy można Ci jakoś pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu! Przez szacunek dla Ciebie nie likwiduję tym razem komentarzy pani Kloszard. Jesteś dobrą, wrażliwą kobietą i najprawdopodobniej rozczarujesz się względem mojej osoby, ale zupełnie nie widzę w sobie zadatków na matkę Teresę. Mogę współczuć pani Kloszard, że jest samotna i zgorzkniała, ale nie zamierzam otaczać jej opieką, ani też prowadzić z nią dyskusji, na które nie mam ochoty.
      Ten blog to mój spokojny kącik i nie chcę wprowadzać w nim zbędnego zamętu, dlatego też podobnie jak do tej pory wpisy pani Kloszard będę sukcesywnie wyrzucała do kosza a pani Kloszard proponuję, by poszukała szczęścia w innym miejscu- być może trafi na bardziej empatyczną osobę niż ja. Na usprawiedliwienie dodam, że do swojego domu w realu też nie wszystkich zapraszam i myślę, że mam do tego prawo. Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Nie rozczarowujesz mnie, wręcz przeciwnie.
      Przepraszam za zamieszanie.
      Wracając do tematu - do zobaczenia przy urnie!
      (...chciałabym Cię spotkać - dałybyśmy czadu!;))) )

      Usuń
    3. Może kiedyś?... Gdzie mieszkasz? Ja jestem spod Warszawy. Różne rzeczy się na tym świecie zdarzają, więc kto wie... Na pewno bardzo bym chciała! :))
      Do zobaczenia przy urnie!! :)))

      Usuń
  12. Dziękuję za potwierdzenie tego co napisałam.Wyznawcy opozycji nie potrafią zachować się z klasą w stosunku do inaczej myślących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kloszard piątek, czerwca 26, 2020
      Kobito a jaka tu opozycja.My mamy dosc tego nieustającego napuszczania jednych na drugich,mamy dość tych wszystkich robiących ciche interesiki i przepisujących majątki na zony/wyjaśnij po co/mamy dość tych wszystkich pieszczochów na stanowiskach prezesów rozwalających przedsiębiorstwa,przenoszonych potem do drugich.mamy dość wszystkich bonzów wywalających be prawnie nasze pieniądze w błoto/vide karty wyborcze/
      May dość tego lekceważenia chorych,niepełnosprawnych i innych ludzkich potrzeb tych co to bez wahania dorzucają miliardy Kurskiemu czy Rydzykowi.Nam mówiąc nie mamy pieniędzy.Wyliczać ci jeszcze te pokłady draństwa zwyczajnego złodziejstwa i zakłamania.Mamy dosc Rozumiesz.Bo czy gospodarz broniący swego obejścia przed bandytami i złodziejami to opozycjonista.A na pewno ma inne zdanie niż ci co go napadają i okradają.
      I nie wmawiaj mi ze to agitacja wyborcza ze cisza.
      Prędzej mnie przekonasz jak podasz gdzie i za ile dostałaś fuchę w spółce skarbu państwa czy innym"cyrku w budowie" I piszesz "dla chleba" bo wiesz ze nigdy w życiu za innej "wadzy"taka fucha by ci się nie lapła

      Usuń
  13. Matyldo! Pełna gotowość, rozplanowanie kiedy gdzie, bo w różnych miejscach. Maseczki gotowe, rękawiczki i długopisy też 🙂 Pozostaje trzymać kciuki na szczęście. Buziaki🙂 anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja! Jutro jeszcze dokupię maseczek, tak na wszelki wypadek.
      I wiesz, cieszę się, że wreszcie cisza wyborcza. Może choć trochę psychicznie odpocznę przed niedzielą...
      Ucałowanka! ;)

      Usuń
  14. Cóż, już wcześniej pisałam.Zwarci i gotowi , mąż i żona, jedno na prawicę a drugie na lewicę.Jak dobrze że już cisza wyborcza,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żeby już w ogóle było po wyborach, żeby można się było jakoś przymierzyć do następnego etapu życia, jakikolwiek by nie był...

      Usuń
  15. Dziś nie powinno się już nic na ten temat pisać.... ale jestem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nas całkiem sporo, Stokrotko! Będzie dobrze! :)

      Usuń
    2. luz, na blogach można, bo to teren prywatny, ale dzień ciszy (umysłu) w temacie wyborów faktycznie zaszkodzić nie może... to szczególnie dobrze robi, gdy ktoś do końca nie jest zdecydowany na co/kogo głosować... w sobotę czymś się zająć bez myślenia o wyborach, a w niedzielę rano wstajemy i już wszystko wiemy, wszystko jest jasne...

      Usuń
  16. wczoraj obejrzałem kawałek wiecu wyborczego R.T. na Placu Zamkowym, tak w sumie dla sporu, bo już i tak wiem, co chce zrobić... trzy plusy za:
    - mowę R.T...
    - żonę R.T...
    - (największy plus) tablica, którą trzymał ktoś w tłumie z napisem: "ZAŁATWMY TO W PIERWSZEJ TURZE!"...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. */errata, ma być "dla sportu"...

      Usuń
    2. Akurat ten napis przegapiłam, choć oglądałam całość. Realizacja takiego hasła to moje marzenie, ale choć jestem optymistką, nie dam rady się tego marzenia uczepić- jest nierealne. Ale piękne!!:))

      Usuń
    3. Oczywiście- pozdrawiam. Skleroza postępuje- zapomniałam.;(

      Usuń
  17. No, moja Droga! Spotkamy się jutro, każda w swoim miejscu, ale z tym samym , co w sercu i głowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję iść z samego rana. Będą mniejsze kolejki!

      Usuń
  18. O, ja też mam taki zamiar!
    Buziam! I do pogadania!!!

    OdpowiedzUsuń