19 cze 2021

Przyspieszenie

Chyba trzeba będzie plany notek zacząć robić, bo tyle się dzieje, że można się pogubić:

1. wybór RPO,

2. który podsłuchujący groźniejszy?

3.Tusk na ratunek,

4.Parada Równości, 

 I jeszcze mecz naszych orłów  z Hiszpanią... a pewnie i tak sporo mi uciekło...

Zacznę nietypowo, bo od pkt.4:

Dziś Parada Równości. Zbiórka pod Pałacem Kultury o 14.00.


 


 

Dziś Parada Równości. Dołączam do niej, choć nie fizycznie,a symbolicznie. Wszystkim bliźnim LGBT+, życzę Polski w której wstydem będzie nawet myślenie, że są oni czymś gorszym i powinni być wykluczani z tego co przysługuje tym "normalnym". Życzę im jak najszybszego i pełnego uzyskania wszystkich praw o które walczą, do godności, do życia jawnego,a nie w ukryciu, do łączenia się w małżeństwa, do wychowywania i adoptowania dzieci, do życia wedle swych odczuwanych tożsamości płciowych, do bycia obywatelami państwa i rodakami,jak wszyscy.  

                                     Zarówno fotki jak i tekst wzięte z internetu.  Fotki sygnowane: master1305. Tekst autorstwa Mariana Waldemara Kuczyńskiego. 

 

Niestety, nie będę uczestniczyć w paradzie, choć latami sobie obiecywałam, że może kiedyś... Dziś  wiem, że już nie dla mnie marsze, ale- jak powiadają: NIGDY NIE  MÓW NIGDY!, więc kto wie... Temat wszelako bardzo ważny i nie wykluczam, że poświęcę mu odrębną notkę. CDN

---------------------

Dziś do notki siądę dwukrotnie, bo chcę to opublikować przed rozpoczęciem marszu  a tu się  do obiadu trzeba przymierzać, sorry! 😌

 

10 komentarzy:

  1. Temperatura taka, że ja niestety paraduję, ale w dezabilu po mieszkaniu, które przypomina wampirzą kryptę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać chłodniejszych miejsc, bo trudno wytrzymać. U mnie wentylator chodzi na okrągło a i tak jedynie ciepłym powietrzem dmucha!...

      Usuń
  2. Ja również życzę równości i normalności, oby wszyscy przeciwnicy przejrzeli na oczy, to nie ideologia, to nasi sąsiedzi, krewni, przyjaciele!
    Mecz z Hiszpanią? Nie wiem czy wystarczy na to nerwów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat meczem nieszczególnie się przejmuję. Mam kiepskie zdanie o naszej kadrze, więc i zawodu nie będzie. Nawet nie wiem, czy będę oglądała. Ale miło będzie, jeśli jednego czy dwa gole któryś kopnie! ;))

      Usuń
  3. Wystarczy, ze bedziemy na paradzie sercem, takie upaly juz nie dla nas, mozna ducha wyzionac. Leze plackiem pod wentylatorem i dogorywam. Punkt 5. do Twojej listy: nasi beda kopali pilke, to bardzo wazne wydarzenie, bo po nim prawdopodobnie beda sie pakowac do domu. Pod okresleniem "nasi" mam na mysli Waszych i moich :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Nawet młodzi powinni bardzo na siebie uważać przy tej spiekocie!
      Podoba mi się Twoje określenie "nasi będą kopali piłkę", bo czy można to będzie nazwać meczem- trudno powiedzieć...

      Usuń
  4. Duchem jestem ze wszystkimi, którzy cenią sobie wolność, równość i tolerancję!
    I z synem mej Koleżanki też, który na mur-beton jest tam gdzieś w tym kolorowym tłumie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za niego kciuki. Za niego i za wszystkich wędrujących! Niech to będzie piękny , spokojny, przyjazny marsz! :)

      Usuń
  5. Ja patrzę trochę inaczej, paradę równości wspieram całym sercem ,jednak co do adopcji dzieci jestem na nie .Mecz ? Lewandowski sam go nie wygra a taktyka nowego trenera dziwna .Nie wierzę że Tusk przyjedzie ratować PO.Pozdrawiam upalnie.🛀

    OdpowiedzUsuń
  6. A dlaczego nie?... Myślę, że dyskusja pod notką poświęconą LGBT może być baaaardzo interesująca. Pozdrawiam chłodno- tylko dlatego, żeby upału nie powiększać! ;)))))))

    OdpowiedzUsuń