13 cze 2021

Jest szansa!

 Wkrótce kolejna przymiarka do wyboru RPO. Wszystko jest tak chwiejne i tak niepewne, że tytuł notki zdaje się być na wyrost. A jednak myślę, że jest szansa, mimo że Kukiz okazał się być zwykłym ...... /proszę sobie tu wpisać dowolnie wybrane określenie/. W czym widzę tę szansę? Los obywateli i początek procesu odzyskiwania normalności w kraju leży w rękach- a właściwie głosach- narodowców. /A tego jest całkiem sporo- 11 sztuk! Przewaga mogłaby być wyraźna.../

Gorzko mi to pisać, bo nie ufam tej formacji za grosz, ale- jeśli mają się odróżnić od pisu- to należałoby się spodziewać, że albo zagłosują przeciw pisowskiej kandydatce, albo przynajmniej częściowo wstrzymają się od głosu. Myśl, że Rzecznik Praw Obywatelskich będzie wybierany nie dla dobra obywateli a w wyniku przepychanek wewnątrzpartyjnych, jest dość nieprzyjemna, ale- niestety- taki mamy klimat, że dobro kraju i jego obywateli zupełnie się nie liczy. 

Moje gdybanie jest bez znaczenia, bo możliwości jest kilka i równie dobrze popierana przez pis- senator Lidia Staroń może przepaść z hukiem, jak też być wybrana jednym lub kilkoma głosami przewagi, co zresztą też sprawy nie kończy, bo musi być jeszcze akceptacja Senatu. 

Niewielka szansa dla Marcina Wiącka jednak jest i warto się do niej przytulić. Co wiem na jego temat? Niewiele, ale na dziś wystarczy, że nie startuje z poparciem pisu. Reszta okaże się w praniu! ;)

Może od wyboru RPO rozpocznie się odzyskiwanie demokracji i normalizacja kraju? Oby! Bedę trzymała kciuki, bo to jedyne co mogę...


Niby ten mem miał być na wzmocnienie, ale pomyślałam, że tych porażek tyle już zaliczyliśmy, że jesteśmy cali posiniaczeni i kto wie, czy ładny tatuaż nie byłby jednak lepszy...;(


Dobrego nowego tygodnia!

Cieszmy się chociaż tym, czym jeszcze można się cieszyć naprawdę!

__________________

Dziś wybory w Rzeszowie. Trzymajmy mocno kciuki! :))

26 komentarzy:

  1. Matyldo, wyliczenie przed chwilą widziałam, że dzięki kukizowi mają 1 głos przewagi. Krew mnie zalewa i nie powinnam tv oglądać, ale siedzę i słucham i patrzę.... Za Rzeszów trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też! Baaaardzo mocno! Dobrze byłoby, żeby wygrał już w pierwszej turze, bo potem mogą być machloje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeszów wzięty!!! Matyldo, może rozum powróci? Dobrego tygodnia 🧡💛💚💙💜😀

      Usuń
    2. To pierwszy dobry znak! Będzie tych znaków więcej! Beton zaczyna się kruszyć!!!😄😘

      Usuń
  3. Podziwiam i zazdroszczę, skąd w Tobie jeszcze optymizm! Oby Twoje było na wierzchu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała! A optymizm jest niewielki, ale jeszcze jest...;(

      Usuń
  4. A ja już oklaplam w tej dziedzinie, sił brak ale że Kukiz tak daleko dojdzie ,nie spodziewałam się.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko?... Ja myślę, że spadł bardzo nisko. Jak tonący - chwyta się każdego, byle się utrzymać. I pomyśleć, że kiedyś był liczącym się muzykiem. Teraz jest nic nie znaczącym posłem, który sprzedaje się za judaszowe srebrniki. Obrzydliwość!

      Usuń
    2. W sumie to miałam na myśli.

      Usuń
    3. Jasne!
      Rze-szów wy- grał!!!👏👏👏

      Usuń
  5. Wybacz ja słysząc ta "blond senator" z którą to przeprowadzano wywiad w TVN natychmiast skojarzyłem ja z wierszem Brzechwy
    Samochwała w kącie stała
    I wciąż tak opowiadała:

    „Zdolna jestem niesłychanie,
    Najpiękniejsze mam ubranie,
    Moja buzia tryska zdrowiem,
    Jak coś powiem, to już powiem,
    Jak odpowiem, to roztropnie,
    W szkole mam najlepsze stopnie,
    Śpiewam lepiej niż w operze,
    Świetnie jeżdżę na rowerze,

    Znakomicie muchy łapię,
    Wiem, gdzie Wisła jest na mapie,
    Jestem mądra, jestem zgrabna,
    Wiotka, słodka i powabna,
    A w dodatku, daję słowo,
    Mam rodzinę wyjątkową:
    Tato mój do pieca sięga,
    Moja mama - taka tęga,
    Moja siostra - taka mała,
    A ja jestem - samochwała!”
    Bogowie miejcie nas w opiece.Jak oni potrafią tak się dobierać ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Im wszystkim w pisie się wydaje, że są najmądrzejsi na świecie a że nagminnie mijają się z prawdą- niewiele ich obchodzi!
    Przykre to wszystko. Przykre i irytujące bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre to to, ze tak wiele daje się prowadzić na pasku i ogłupiać, tak niewielu.
      Przykre i to, ze tak niewielu, potrafiło wmówić ,tak wielu ,ze oni są zwycięzcami i ze 18 % z głosujących jakie oddało głos na PIS to "cały naród"a oni w imieniu tego "całego narodu" mogą robić co tylko chcą.
      PS
      Po wyborach w Rzeszowie widać ze nawet "w prawicowych?"enklawach ludzie zaczynają wreszcie myśleć
      Pozdrawiam i xxxxx xxx

      Usuń
    2. Brawo Rzeszów!!!
      ***** *** !

      Usuń
  7. To niewiarygodne, że nawet urząd RPO upolityczniono!
    Ciekawa jestem wyników z Rzeszowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Górą nasi! Jotko! Już w pierwszej turze!! Pan Fiołek zdeklasował konkurentów! Nie ma cienia wątpliwości!
      Tak się cieszę!!!🤣🤣🤣

      Usuń
    2. Właśnie usłyszałam, dobre wieści od poniedziałku!

      Usuń
    3. To będzie dobry tydzień!😄☀️

      Usuń
  8. Bardzo bym chciała, aby pan Bodnar dalej był R.P.O, chociaż wiem że nie jest to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie niemożliwe!
      Ale może Sejm prawidłowo odczyta wynik wyborów w Rzeszowie i zrozumie, że czas podrapać się w głowę?!😉

      Usuń
  9. Ta przegrana PIS -u wyraźnie nam przypomina o tym, o czym zapomnieliśmy oddając się sporom i kłótniom. Mamy szansę na zwycięstwo jeśli połączymy nasze siły......i zrozumiemy jaką siłą jest słowo RAZEM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, Donko! Trzeba to powtarzać 24 godziny na dobę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zycze spelnienia nadziei i pragnien, bede trzymac kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, Serpentyno! Trzymaj mocno. Twoje kciuki bardzo się przydadzą!😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Matyldo, Rzeszów nasz!!! I to na Podkarpaciu ten Rzeszów, uwierzysz???

    OdpowiedzUsuń
  14. W pierwszej turze!!!! Ogromnie się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń