14 maj 2021

Gosiu, pomóż!!

 O ile oczywiście dasz radę, bo z moich prób wynika, że to raczej beznadziejna sprawa...

Już mówię w czym rzecz:

Otóż bywa, że podaję jakiś link, bądź też robią to moi Goście, chcąc zwrócić uwagę na coś interesującego. 

Gdy ja w notce podaję link, to otwiera się go bez problemu po kliknięciu, ale już w komentarzach to kompletnie nie działa i jedynie Twoje linki otwierają się po kliknięciu, przy innych jest trochę zachodu z otwarciem. Niby nie jest to żaden problem, gdy się siedzi przed komputerem, ale już na komórce otworzyć taki link to marzenie ściętej głowy! /szczególnie, gdy link jest długi i trzeba go najpierw zapisać a potem nanieść kolejno wszystkie znaki do wyszukiwarki- i jeszcze ani razu się nie pomylić! ;(/

Przyszło mi do głowy, że być może "otwieracz" siedzi w prawym klawiszu myszy, ale przed chwilą dokonałam próby i okazało się, że trop był błędny.

Być może Ty korzystasz z OPERY... W tamtej przeglądarce są emotikony, u mnie ich nie ma... być może i "otwieracz" linków tam jest a w Googlach nie ma, nie wiem...

Szukam przyczyn i nie znajduję.

Może to zwykłe lenistwo i wygodnictwo, ale...

Gdyby na komórce dało się kliknąć w link i od razu otworzyć, byłoby super! Ale w końcu jeśli nie- to też nie katastrofa. ;)

Serdeczności Ci podsyłam w dużych ilościach. :)))


p.s.

Przepraszam Ciebie i pozostałych czytelników, że mało interesującą prywatę techniczną usiłuję załatwić na blogu, ale to niestety jedyna możliwa obecnie forma kontaktu. Pozdrawiam. :)

52 komentarze:

  1. Strasznie przepraszam, wykasuj te usunięte komentarze:)
    jeszcze raz:
    (a href="http://babciabezmohera.blogspot.com/">POLECAM</a)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lomatko, to jakies czary-mary, nie umiem tego zrobic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka telefonicznych korepetycji pobrałam od Ikroopki i wreszcie załapałam. CHYBA! ;(
      Jeśli Cię to zainteresuje, to "po swojemu" wytłumaczę. A sprawdzę po raz kolejny przy najbliższej okazji. Chciałam to wiedzieć, bo to rzeczywiście dość przydatne, bardzo ułatwiające czytelnikowi dostęp do proponowanych treści.

      Usuń
    2. Weźmy na konkretnym przykładzie:POLECAM

      Usuń
    3. Konfrontuj, proszę, to, co napiszę z tym linkiem, na przykładzie którego uczyła mnie Ikroopka.

      (a href="http:// dalej dajesz ten adres, który chcesz pokazać, potem jest /"> proponuję, polecam lub cokolwiek innego, następnie </a)

      Usuń
    4. Szczęśliwie teraz poszło! Bardzo dokładnie wpisuj kolejne znaki, bo wystarczy jeden błąd i wszystko idzie w diabły! I na początku, i na końcu dajesz ten ostry nawias, bo inaczej nie pójdzie. Ja celowo dałam zwykły nawias, bo wszystko mi uciekało. Zamiast tego POLECAM możesz dać cokolwiek zechcesz - od siebie: zachętę czy tytuł utworu.
      Mam nadzieję, że niczego nie poplątałam. Gdyby coś było nie tak, pisz.
      Trochę to głupie, że usiłuję przekazać coś, czego jeszcze sama dobrze nie umiem, ale może Ci się uda coś z tego skojarzyć.

      Usuń
    5. Dupa tam! Nie wyszlo!
      Co zrobilam zle?

      Usuń
    6. No to jeszcze raz sprobuje:
      (a href="https://babciabezmohera.blogspot.com/"/>GLUPIA JESTEM</a)

      Usuń
    7. Nie dałaś ostrego nawiasu na początku i na końcu . < >
      Nie załamuj się, spróbuj jeszcze raz. Będę siedziała przy komputerze aż Ci się uda! :) Przy drugim adresie niepotrzebny jest drugi ukośnik.
      Próbuj! Trzymam kciuki

      Usuń
    8. Ojapiernicze! Nie taka znow glupia :)

      Usuń
    9. To teraz musze gdzies dobrze zadolowac te sciage i, co najwazniejsze, nie zapomniec, gdzie ja zadolowalam. ;)))

      Usuń
    10. Gratuluję!!! I bardzo się cieszę! Daj teraz jakiś muzyczny adres, żeby sprawdzić.

      Usuń
    11. Nawet takich rzeczy nie opowiadaj! Początki zawsze są trudne. Ja też próbowałam kilka razy zanim się udało. Daj jakąś muzyczkę, którą lubisz! :))

      Usuń
    12. Meczace to uwazanie na znaczki, ale nie ma wynikow bez krwi, potu i lez. ;)

      Usuń
    13. A to dla Ciebie, choć nie wie, czy trafiłam w gust. ;)
      Dobranoc

      Usuń
    14. W tam moim PROSZE BARDZO mial byc zupelnie inny link, nie Trubadurzy. Juz wszystko mi sie tasta z nadmiaru wrazen. :)))

      Usuń
    15. Dzięki. Trubadurów też można posłuchać. Jutro na spokojnie poróżnisz sobie własne notatki- będzie łatwiej!
      Mam nadzieję, że się nie obrazisz, gdy wykasuję swój adres?

      Usuń
    16. Nie poróżnisz tylko porobisz!!!

      Usuń
    17. Przepraszam, wykasowałam kilka zdań, bo niepotrzebnie sobie dowalałaś.

      Usuń
    18. Nie ma sprawy, to byly tylko wprawki i etiudy. :)))

      Usuń
    19. <a href=":http://donkiswiatpoezji.pl.html/”>BASK>a>

      Nie udaje mi się, nie wiem dlaczego, ale dziś już do tego nie wrócę....

      Usuń
  3. Ikroopko!!!!
    Jesteś GENIALNA!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam 😁 też mi to ktoś kiedyś podpowiedział. Cieszę się, że sobie poradziłaś, nie taki diabeł straszny, jak widać.

      Usuń
    2. Ja Ci się chyba nigdy nie wypłacę! 100 tysięcy całusów! :))

      Usuń
  4. Niech ciepły rajski wiatr... :)))
    Ikroopka jest niezastąpiona, a w sprawach technicznych, dotyczących blogu o wiele bardziej "kumata" niż ja.
    Właściwie wytłumaczyła wszystko to, co ja mogłabym napisać. Każdy adres/obraz możesz "ukryć" pod odsyłaczem, podanym przez ikroopkę: ostry nawias w lewo a href=cudzysłówadrescudzysłów ostry nawias w prawoTU wstawiasz swój tekstostry nawias w lewo/aostry nawias w prawo
    ;) nie wiem, czy Ci nie zamąciłam - polegaj na schemacie ikroopki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, bardzo dziękuję za miłe słowa, ale cały splendor spływa na kogoś, kto swego czasu mnie pomógł, ale przyznaję ze wstydem, nie pamiętam, kto; ja tylko przekazuję to dobro dalej 😊

      Usuń
  5. Dziękuję, Gosiu! Ikroopka mocno się telefonicznie nabiedziła, ale chyba pojęłam. Wszystko się w praniu okaże! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się chciałam rozpisać, ale widzę, że wyżej są podpowiedzi. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To miło, Moniko, że też chciałaś pomóc. Na internautów zawsze można liczyć!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wow, wyszło :)
      Ale to skomplikowane... znacie to naprawdę na pamięć, dziewczyny?

      Usuń
  9. A skąd!!! Patrzę jak sroka w gnat, żeby żadnego znaczka nie przegapić!
    Jakoś na razie mi się udało, ale mam nadzieję, że praktyka czyni mistrza, więc może zapamiętam to wszystko?...;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazłam początkowe zalecenia - instrukcję, będę probowała do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała zabawa polega na tym, żeby bardzo uważnie przepisać wszystkie znaki. I pamiętać, że zarówno na początku jak i na końcu są ostre nawiasy a nie te półokrągłe. Powodzenia. I trzymam kciuki.👍🏻Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nic! Wszystko jest bardzo dobrze i po kliknięciu natychmiast się otwiera. Zareklamowałaś po prostu własnego bloga :)
      Jeżeli będziesz chciała polecić inną stronę, ty tam, gdzie wpisałaś swój adres, wpisz adres tej strony a zamiast DONKA napisz jakąś zachętę do otwarcia. Poza tym wszystko zrobiłaś super! Ja w pierwszej chwili też myślałam, że mam wpisać swój adres, więc się nie stresuj. Wszystko idzie dobrze!! :))

      Usuń
  13. Znowu zamierzasz zareklamować swój blog.
    Spróbujmy krok po kroku: 1) (a href="http://
    2)wklejasz ten link, na który chcesz skierować czytelnika
    3)po linku znowu jest/">

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważaj!!!! Na początku dałam ( a powinien być < !!! Ale inaczej nie chciało mi teraz opublikować tych 3 punktów. Jedziemy dalej:
    4)po ostrym nawiasie wpisujesz: Przeczytaj proszę, albo: zachęcam, albo: zerknij albo coś innego
    5) po tym Twoim tekście dajesz </a) i koniec.
    NA KOŃCU JEST ZNOWU OSTRY NAWIAS A NIE PÓŁOKRĄGŁY!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogłam w googlach znaleźć tego baskijskiego poety.
    Daj znać, jak poszło. Jeśli ponownie będzie problem, podaj mi dokładny adres, który chcesz zaproponować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz ściągawka. Pamiętaj tylko o ostrych nawiasach < > na początku i na końcu.

    (a href="http:// adres polecanej strony/">POLECAM</a)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chwilowo muszę się wyłączyć. Przechodzę na komentarze komórkowe. Trzymam kciuki- na pewno będzie dobrze!😘

    OdpowiedzUsuń