25 paź 2016

Z racji zawirowań

Na ogół staram się na obu swoich blogach /Blox i Blogger/ umieszczać różne notki. Tym razem robię wyjątek i wpis jest niemal identyczny, bo i sprawa ważna.

Z racji pewnych zawirowań rodzinnych nie uczestniczyłam w czarnych protestach. Tak wyszło. Trudno. Może następny czas będzie dla mnie łaskawszy.

Dziś dotarła do mnie odezwa. Oto ona:


Wygląda na to, że jest wystarczająco czytelna, ale dla chętnych - dodatkowy adres:
 
http://czarnacka.blog.polityka.pl/2016/10/23/odezwa-ogolnopolskiego-strajku-kobiet-mamy-dosc-zy cia-w-strachu/

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No,nie wiem. Sądziłam, że druk jest drobniutki ale dość wyraźny. Jeżeli masz kłopot z odczytaniem a nadal jesteś zainteresowany treścią, to kliknij w adres pod spodem- jest wyraźniej! Po.ba.s. :)

      Usuń
    2. ???????...
      to był żart?...
      bo pytałem o czytelność treści, a nie o znaki graficzne...

      Usuń
    3. To nie był żart.Twoje pytanie odebrałam dosłownie. Może dlatego, że zauważam sens odezwy a wielość poruszanych problemów dla mnie akurat nie była przeszkodą. ;)

      Usuń
  2. kobietawbarwachjesieni.
    Podpisuję się pod Odezwą.

    OdpowiedzUsuń
  3. To kolejna potrzebna odezwa. I chyba kolejne uderzenie głową w mur. Ale nie można się poddawać.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A mury runą, runą, runą..." może szybciej niż myślimy? Bardzo na to czekam. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Podpisuje się pod całością. W tej odezwie jest mowa o tym co umyka większości - sprzeciw przeciwko projektowi militaryzacji społeczeństwa. Kobiety powinny dbać o propagowanie pokoju. Mam jakiś taki atawizm, kiedy widzę maszerujące zastępy wojska to zawsze pojawia się we mnie myśl, ile kobiet musiało się natrudzić, żeby wydać na świat i wychować tę masę chłopców i jak łatwo jedną serią z karabinu zniweczyć marzenia o przyszłości...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze bym parę punktów dodała: o sensownym wychowaniu nowego pokolenia, o prawdziwej a nie deklarowanej świeckości państwa, o równych prawach wszystkich obywateli, niezależnie od płci... Pozdrawiam.

      Usuń