13 gru 2023

Witaj, szczęśliwa Polsko!!


 Podobno kobiety są bardziej emocjonalne, nie wiem. 

Wiem, że jestem szczęśliwa, wzruszona... i wiem, i jakby nie do końca oswoiłam myśl, że odzyskaliśmy nasz kraj: wreszcie wolny, demokratyczny, szczęśliwy!!

Od samego rana telefony. I ludzie z łamiącymi się głosami.

Długo czekaliśmy na ten dzień, długo tęskniliśmy do tego dnia. I  jest! Nareszcie!!!

Panie Premierze!

To Pana dzień, to Pana triumf, Pana i nas wszystkich, nas, których uwierały złe, mafijne rządy, niszczące nasz kraj. Cieszmy się! I nie zmarnujmy tego w zbędnych swarach.

Kocham Was, Polacy- jesteście wielcy! A Pan, Panie Premierze, będzie już zawsze dla mnie wzorem polskiego patrioty, politycznego męża stanu, Człowieka przez duże C!

Dziękuję za Polskę! 

43 komentarze:

  1. Uff! Teraz to już można się cieszyć całą gębusią! To ogromne szczęście!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Fuscilko! Tańczę z radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyklaskuję Ci Matyldo do bólu dłoni....

      Usuń
    2. BBM: Donko! Tak się cieszę! Tak bardzo się cieszę!!!✌🏼😘

      Usuń
  3. Szczęście szczęściem ale za chwilę się dowiemy co za g....jeszcze poprzednicy im pozostawili, trzymam kciuki aby smrodu było jak najmniej .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Uleńko! Tego gówna jest mnóstwo i wszędzie! I wszyscy to wiedzą.Ale damy radę, byle starczyło cierpliwości i wyrozumiałości. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  4. Nie umiem sie az tak cieszyc, żałuję. Oczywiście, cieszę sie bardzo i czuję ulge, ze już nie będa nami rządzić (czytaj - pomiatać) te ich "zdradzieckie mordy", że zacytuję klasyka, ale czuję również, obok oczekiwań, niepokój, czy sobie nowa władza poradzi, i to nie tyle z problemami (mieli czas, żeby sie przygotować), ale z... sobą... Trzymam kciuki, żeby nie zatracili sie w euforii i poczuciu władzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BBM: Ikroopko! To zwycięstwo okupione zostało tak dużym wysiłkiem, że nie da się o nim zapomnieć. Przyjrzyj się, to naprawdę fajna ekipa! Jeszcze będzie normalnie! Już zaczyna być normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się cieszę, i gotowa jestem poczekać na rezultaty zmiany, choć zdaję sobie sprawę, że może to potrwać. Czekałam 8 lat, dam radę jeszcze trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Obyśmy to wszyscy rozumieli! Już widać pierwsze jaskółki!
      A Czarnek to po prostu cham czy wystraszył się przemiłej Basi Nowackiej?…

      Usuń
  7. Też jestem szczęśliwy bo już miałem dość tych płac minimalnych, podwyżek dla pracowników. To pisowskie bydło tak się rozpanoszyło uchlane za moje pieniądze ale teraz bedzie wszystko po staremu ...dołączam się do chóru szczęśliwych. Mam nadzieję ,że zostanie mi zwrócone za czas gdy nie dostawałem całej należnej mi emerytury . Do dziś czuję ból w ręce od lania tego bydła solidarnościowego . Należy mi się rekompensata za lata bez dodatków.Jan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam widzisz, drogi Janie, wszyscy jesteśmy szczęśliwi! A jeszcze w dodatku, jeśli byłeś w gronie oficerów to wyrównanie zabranej emerytury pozwoli ci godniej przetrwać tę paskudną inflację i wysokie ceny.
      I na rehabilitację obolałej ręki też wystarczy 😉 Janka.

      Usuń
    2. BBM:
      Jan: Odpowiedź dostałeś od Janki, więc moja jest już zbędna.

      Janka: Wyręczyłaś mnie. Dziękuję, pozdrawiam.

      Usuń
    3. Jeśli lałeś to "bydło solidarnościowe" to nie powinieneś dostać żadnych wyrównań , tym bardziej, że byłeś oficerem. To jest obrzydliwe, co napisałeś. Moje koleżanki chyba nie doczytały do końca twojego komentarza.

      Usuń
    4. BBM: Celu! Chyba nie zauważyłaś złośliwości w wypowiedzi Janki. I myślę, że to nie jest zła metoda.
      Ale cieszę się, że zwróciłaś uwagę na komentarz Jana i tak wprost mu odpowiedziałaś. Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Nie bardzo rozumiem . Wygrała moja opcja czyli przyjaciół generała Jaruzelskiego,Urbana,Kiszczaka, nie rozumiem skąd ta aprobata dla tych co zniszczyli wspaniałą Polskę. Wróciliśmy do 13 grudnia, momentu wprowadzenia stanu wojennego gdzie nie było miejsca dla zdrajców takich jak Morawiecki, Macierewicz, Olszewski. Większość zachwycona ale przecież nie da się oszukać kto wrócił do władzy. Moi i Wasi towarzysze.

      Usuń
    6. BBM: Nie będę wchodzić w bezsensowną polemikę, bo z bzdurami się nie polemizuje. Jeżeli uważasz Anonimie, że uda Ci się zasiać niepokój albo zwaśnić gości tego bloga, to informuję Cię, że trafiłeś pod zły adres.

      Usuń
    7. Przepraszam, zapomniałem się podpisać. Jan. Przytaczam tylko fakty . Pomyłką wielką jest ,że uważasz moje słowa za próbę zwaśnienia . Jesteśmy w końcu u siebie. ***** ***

      Usuń
    8. Tak. Tu się z Tobą zgadzam. Jesteśmy u siebie- i Ty , i ja - i to dzięki wynikom ostatnich wyborów 15.X

      Usuń
    9. BBM: A odnośnie ośmiu gwiazdek- one już nie wystarczają. Uważam, że pis należałoby zdelegalizować.

      Usuń
    10. Wszystko w swoim czasie. Jest plan ...ale nie mi o tym mowić. Pozdrawiam Jan.

      Usuń
  8. Jest inny nastrój w narodzie, to się czuje!
    Oby tylko nie zmarnowali tej szansy, trzymajmy kciuki!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  9. BBM: Trzymajmy kciuki, Jotko! To zbyt wielki sukces, żeby go tak ot po prostu zmarnować.👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak madrze pisze https://studioopinii.pl/archiwa/239616
    "W ostatnich wyborach na partię Jarosława Kaczyńskiego głosowało ponad siedem milionów ludzi, partia PiS uzyskała najwięcej mandatów, poparcie dla PiS-u na wschodniej ścianie było tradycyjnie wysokie.
    Ci ludzie nie znikli, nie zmienili poglądów, nadal myślą tak, jak myśleli albo jeszcze gorzej, gorzej dla nowej władzy.
    Jarosław Kaczyński, ewidentnie chory psychicznie człowiek, nie poddał się – buduje przekaz o zdradzie, o ukradzionym zwycięstwie, o spisku Berlina i Brukseli, które zaplanowały powrót Donalda Tuska, niemieckiego agenta na fotel premiera, o trwałym dążeniu lewackiej Europy do likwidacji polskiego państwa i zmianę jego statusu z niepodległego państwa w jakąś jednostkę terytorialną Unii Europejskiej zamieszkałą przez Polaków pozbawionych suwerenności."
    "To dlatego zmiana TVP z telewizji partyjnej na publiczną jest konieczna natychmiast, to dlatego ministrem został człowiek mający wiedzę o funkcjonowaniu telewizji i radia.
    Aby zmienić ludzi, tych którzy głosowali na PiS i Andrzeja Dudę nie wystarczy zmienić tylko media, trzeba czegoś więcej.I nie wpadać z samozadowolenie" I nie możemy być takimi samymi bandytami jak ci z pis i nie możemy stosować takie same metody
    Bo MY tacy sami nie jesteśmy
    Bo ONI i słusznie polecieliby z krzykiem do Brukseli ze skarga na Polskę z krzykiem NAS KRZYWDZĄ !!
    Jak znam rodaków
    Niedługo a pojawią się i „kombatanci walki” i wypną piersi pod krzyż za zasługi”
    Bo ja pisałem a ja to chciałem mu nawet na grób nasrać!
    Z cała pewnoscia zrobiłbym to ale jeszcze żył !
    Jak ta Q-a ODWAGA Z KAŻDYM DNIEM NAM TANIEJE !!!
    A ci z pis czekają tylko by zrobić z Kaczyńskiego męczennika i to w ekspresowym tempie
    Bo te siedem milionów postawi mu jeszcze dalsze tysiace pomników i w kolejnych"miesiącznicach"czcić będzie "Bohatera za sprawę"
    Ciekawym tylko jak się dziś czują ci "symetrysci" powiadający i co gorsza „wypowiadający sie w piśmie”dajmy im porządzić” „Ci z PIS zrobili wiele dobrego” i ci co to do usranej smierci na ochłapy inflacyjne powiadali z obłędem w oczach 13 EMERYTURA i czekali na 14 tą/wreszcie się przekonali o sile propagandy/
    PS
    BBM Powiadamiam i to z cała stanowczoscią
    Te słowa nie sa kierowane do nikogo tu komentujących No może z małymi wyjątkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. BBM: Zdaje się, że przebudowa TVP wcale nie będzie tak prosta, jak się na początku wydawało.
    No, cóż! Na zbyt wiele im pozwoliliśmy i teraz są problemy. Ale nie wolno marudzić, bo to zniechęca. Cieszmy się, że w porę zatrzymaliśmy się przed przepaścią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ze zmian, które zaszły w naszym kraju i żaden Braun i żaden Jan nie zmąci mojego wspaniałego nastroju.
      Szczęśliwej Polski, już czas.:))

      Usuń
    2. BBM: Razem się cieszymy, Celu! Zauważyłaś, że ludzie są spokojniejsi, bardziej radośni?… Ja to widzę.

      Usuń
  12. Spokojnie drogie Panie, przejmiemy i TVP. Udało się wmówić baranom ,że TVN to nie jest nasza telewizja ale demokratyczna amerykańska, uda się i spacyfikować TVP...mam znajomych , którzy pracują w temacie więc spokojnie. Winko i poczekajmy . Jan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Na wiele rzeczy trzeba będzie jeszcze poczekać, nie da się wszystkiego „odpisić” od razu, ale naprawa już trwa i to jest krzepiące.

      Usuń
  13. Winko dobra rzecz :) . Ja nie jestem w euforii ale przynajmniej odetchnęłam , że reptilianie vel kaczorowcy nie wyskoczą na mnie za węgla i nie oskarżą o satanizm 😵‍💫 na ten przykład.
    Albo zdradę narodową, bo mam na koszulce orła z opuszczonymi skrzydłami . Po tym 8 letnim byciu spacerowiczem po prostu opuściłam stan waleczny i odreagowuję tę ciągłą mobilizację.
    Marzę o normalnym państwie, światłym- nieCzarnkowym i nieNowakowym i nieoczadzonym rydzykowizją.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie Babciu zaś dziękuję za wiarę w pokonanie Dobrej Zmiany , zagrzewanie i przytulanie wszystkich nas osmutnialych w tym Średniowieczu .
    Nie chcę wiecej takiej " godziny pąsowej róży " .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Cieszę się, Azalio, że wreszcie odparowujesz ten 8-letni stan napięcia. Należy nam się odpoczynek. I cieszę się, że tak sympatycznie o mnie myślisz. Nadal przytulam!😘

      Usuń
  15. Polska wisiała nad przepaścią. Tym razem udało Jej się wciągnąć na gzyms wystarczająco szeroki, by znaleźć pewne oparcie i nie opaść na dno, ale dobrze by było wejść na bezpieczny płaskowyż. Odetchnąć odetchnąłem, chyba każdy, kto zdawał sobie sprawę, że wisi nad urwiskiem by odetchnął, ale bezpieczny się jeszcze nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. BBM: To dobry początek nadal trudnego czasu, bo pisowska hydra głęboko pozapuszczała swoje macki i proces naprawy będzie długotrwały, może nawet bolesny. Trochę się martwię, żeby ludzie nie stracili cierpliwości, żeby zrozumieli, ale to też nasza odpowiedzialność- pisać, rozmawiać…
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjrzyjcie się uważnie nawet wnętrzom "przejmowanych "przez nowych ministrów gabinetów
    Czy mówi wam to coś gdy w gabinecie Ziobry i innych dygnitarzy brak jest flag unijnych
    O czym to świadczy jak nie włażeniem do d "kaczystom" siły przewodniej"pełnej frazesów o Unii a cichaczem i po powolutku wyprowadzających nas z Unii
    O czym świadczy fakt ze dopiero teraz zaczniemy mieć kontakty z Prokuratorią Generalną Unii
    O czym świadczy fakt nie składania wniosków do Unii o dotacje, albo składanie je po czasie i wadliwe przy jednoczesnym krzyku ze to wina Unii
    Nie świadczy to przypadkiem o tym aby"ciemny lud"przekonany był do wyjścia z Unii i nie protestował?
    Przyjrzyjcie się każdy szczegół jest ważny !!
    Czy komuś mówi fakt ze ten wredny dla nich Tusk w przeciągu paru dni załatwił to co tamci "przez osiem ostatnich lat" nie potrafili albo raczej ,nie chcieli

    OdpowiedzUsuń
  18. BBM: Nowa ekipa ostro wzięła się za sprzątanie. Komisja szalonego Antka wreszcie rozwiązana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopóki ludzie nie zrozumieją, że UNIA to też my, my sami i będą mówić jak o ciele obcym, czymś z dala, to będziemy zwykłym grajdolkiem, którym rządzą ci, którzy akurat dorwali się do władzy, którzy to będą ten tort kroić tak, by ich kawałek był największy. Zobaczcie, że większość tych "ulubieńców", którym przydałoby się spuści manto za to co wyrabiali, znalazła się w parlamencie UE, by się tam nachapac, bo tu im było już za mało. Taka to jest ich patriotyczna misja. Szydło, Mazurek, Czarnecki, Jaki, Tarczyński, Zalewska czy Sayriusz Wolski czy jak mu tam i sporo innych. Wystarczy. Powinni tu zostać i otrzymać "nagrody". Dopóki się nie rozliczy dogłębnie każdego pisowca z góry po sam dół, to będą w przyszłości powtarzać się takie numery. W parlamencie - każdym - powinni być ludzie czyści, prawdomówni, na wskroś uczciwi. A może tak mi się to marzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. BBM: Nie marzy Ci się Melu! Mnie też brzydzi to, że plują na Unię a jakoś nie rezygnują z unijnych pensji. Mam nadzieję, że przy następnych wyborach nieco trudniej będzie im się dostać do tej znienawidzonej Brukseli!😏

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic tylko muszę się pod tym podpisać !

    OdpowiedzUsuń