3 paź 2023

Jestem bezradna.

 Jestem bezradna, bo nie mogę znaleźć odpowiednich słów na to, co widziałam, co przeżyłam.  Każde wydaje mi się zbyt mizerne w zestawieniu z rzeczywistością. Mądrzy ludzie już tak wiele powiedzieli, więc dodam tylko, że byłam wzruszona i bardzo, bardzo szczęśliwa- właśnie dlatego, że byłam, że mogłam doświadczyć tej jedności, bycia razem wśród życzliwych, uśmiechniętych ludzi.

Wygramy te wybory!!!


Ja wiem, że jest cała masa zdjęć pokazujących ogrom tego marszu. 

Pokazuję tylko to, co mnie udało się uchwycić. To tylko fragmenciki, ale- od środka.








Dla mnie to najpiękniejsze zdjęcie i najpiękniejszy motyw tego marszu! 

 

 



Nie przeszłam całej trasy. Mam świadomość własnych ograniczeń i wiem, że nie dałabym rady /choć to dopiero drugi marsz, którego nie przeszłam w całości; poprzednie uczciwie przedeptywałam od początku do końca!/- ale nie chciałam komukolwiek stworzyć kłopotu, podejmując mało odpowiedzialne decyzje.

Ze Świętokrzyskiej w metro i na Dworzec Gdański a stamtąd marsz na Rondo Radosława.



Następne zdjęcia niekoniecznie muszą być zgodne z chronologią. W różnych miejscach było polowanie na różne hasła.














Bez komentarza.

Hasła mówią same za siebie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hasłowo mocno się dostało wszystkim bonzom tego fatalnego rządu.




 

  



I już jesteśmy na Rondzie Radosława.


 

 

 

Nagłośnienie bardzo dobre. A i na telebimie wszystko doskonale widać. Owsiak wywołuje ogólny entuzjazm!




Słucham, krzyczę razem ze wszystkimi. I znowu czuję się bezradna, bo jak napisać o własnym wzruszeniu, o tym że łzy cisną się pod powieki, że kocham tych ludzi tu i teraz?...

Po przemówieniu Tuska wracamy do domu, czyli z powrotem na Dworzec Gdański. To jeszcze dwa zdjęcia- i dwa hasła.

 









 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 I na koniec jeszcze jedno uchwycone hasło- w podziemnym przejściu metra, ale celowo zostawiłam je na zakończenie relacji. Nie jest zbyt delikatne, ale chyba dość dobrze obrazuje szczerość życzeń na 15. X - krzyż wam na drogę, pisia władzo!



 Już coraz bliżej do obalenia pisu!! WYGRAMY!!!

 

 

 

 

 


 

30 komentarzy:

  1. BBM: Dzięki! Genialny filmik!!♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. BBM: Oglądałaś?… A przed telewizorami x razy tyle!! Mimo wszystkich nieuczciwości nie ukradną nam tych wyborów! Wygramy!!

      Usuń
    2. Oglądałam. I mam nadzieję, choć bardzo się obawiam, czy pis nie sfałszuje tych wyborów.

      Usuń
    3. BBM: One już nie są równe! Ale i tak wygramy!!✌🏼❣️

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. BBM: Naprawdę chcesz, żeby ten niebywały syf trwał dalej i jeszcze się pogłębiał?! Nie wierzę!

      Usuń
  4. Piekne hasła złapałaś, gratuluję, pozdrawiam i trzymamy dalej kciuki
    💪

    OdpowiedzUsuń
  5. BBM: Tak,Uleńko! Życzmy nam wszystkim NAPRAWDĘ DOBREJ ZMIANY! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥️👍🍀Matyldo kochana, serce się cieszy, rozumiem co czułaś ♥️Jak chwilę znajdę wstawię zdjecia, które mam🙂 Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: To była cudowna manifestacja obrony demokracji, wolności, bycia Europejczykami!

      Usuń
  7. A było to tak (w skrócie):
    pobudka o 5:00, o 6:00 wspólny wyjazd autokarem, wysiadka na rondzie gen. de Gaulle'a, marsz- marsz- marsz (radość- wzruszenie- wzruszenie: mijałam również TĘ PANIĄ!!!), o 17:00 zbiórka na ul. Popiełuszki (kurczę, nie mogłam znaleźć), powrót i ok. 22:00
    z powrotem, w domu!
    Ileż emocji, radochy...! Zapamiętam ten transparent: "Mam 102 lata. Muszę dożyć końca PiS !!!"

    Na drugi dzień zakwasy w mięśniach (ała! ałła!), ale nie żałuję!
    Cieszę się, że byłam z Wami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczna Ta Pani 💗💗💗

      Usuń
    2. BBM: I fantastyczna jej rodzina, która się nią zaopiekowała! 👏

      Usuń
  8. BBM: Ogromnie podziwiam wszystkich, którzy przyjechali z tak daleka. To było piękne!!! Cieszę się, że byliśmy razem!❣️
    A zdjęcie tej pani króluje w internecie! Dzielna kobieta!👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, BBM - jak tylko spojrzę na to zdjęcie, zapominam, że cokolwiek mnie bolało! Super bab... (nie! nie!) babeczka!
      G.

      Usuń
    2. BBM: To prawda! Nad podziw!

      Usuń
  9. Cieszę się, że mogłaś tam być. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Cieszę się, że tam byłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Och, zazdroszczę Ci bardzo!
    Oglądałam, słuchałam wystąpień, byłam duchem z Wami!
    Piękny marsz, a tłumy widziane z lotu ptaka robiły wrażenie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  11. BBM: Jotko! Było nas dużo, dużo więcej, bo przecież Was, będących duchem z nami, były kolejne miliony. Jest moc!✌🏼

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja, wybaczcie, pojadę Jackiem Pałasińskim cytując
    "Na niedzielnym Marszu Miliona Serc było – już to wspólnie z Czytelnikami ustaliliśmy – fajnie.
    Ale – autor pyta jakby był influencerem – czy aby do wszystkich barwnych ludzi spośród tego miliona uczestników Marszu dotarł apel: „przekonaj choćby jednego człowieka, by poszedł na wybory i zagłosował przeciwko szajce?”
    Tak, tak, to nie jest łatwe, zwłaszcza w małych miastach i we wsiach. Można się narazić, nawet proboszcz z ambony może skrytykować.
    No, ale, drodzy Piechurzy, bez tej waszej cegiełki, bez tego jednego człowieka, którego przekonacie, Polska nie będzie dla nikogo dobrym miejscem do życia."
    Szajka nadal będzie się utożsamiała z Polską, chociaż oni nie są Polakami. Bo Polacy – poczytajcie, sięgnijcie wstecz pamięcią – są zdolni do najszlachetniejszych czynów i postaw. Oni – tylko do najpodlejszych, najobrzydliwszych.
    Nie pozwólcie jej na to, nie pozwólcie na zaszarganie na wieki opinii o Polsce i Polakach.
    A kiedyś podziękują wam nawet najbardziej zawzięci sąsiedzi."

    OdpowiedzUsuń
  13. https://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/51,35241,30257534.html#S.galeria-K.C-B.1-L.1.duzy
    Warto obejrzeć.Mimo ze "nie na temat"
    Powiadają przecież "naszym prawem jest wiedzieć!"

    OdpowiedzUsuń
  14. BBM: Będziemy próbować. Jak powiadał Młynarski:- Może to coś da, kto wie?…

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam tylko duchem, nie uroniłam ani jednego słowa z przemówienia Tuska, łzy same cisnęły mi się do oczu - łzy radości i nadziei . Przeżyłam już w czasie swego długiego życia podobne, historyczne chwile uniesienia i niestety późniejszych rozczarowań. Nie mam już czasu by czekać na następne....

    OdpowiedzUsuń
  16. BBM: Donko! Jeszcze tylko kilka dni!! Będzie dobrze! Ja wiem, że po wygranej nadal będzie trudno, że nie od razu wszystko da się naprawić, ale kiedyś naprawiliśmy, naprawimy i teraz! To znowu będzie piękny szczęśliwy kraj! Naprawdę!♥️

    OdpowiedzUsuń