5 sty 2023

Usiłowałam robić porządki...

 Zawsze mi się zdawało, że w komputerze mam względny porządek, że wiem, gdzie co jest... złudzenie!

Siadłam dziś, żeby popatrzeć, z czego należałoby już zrezygnować- i zrozumiałam, że na aktualizację spokojnie mogłabym poświęcić miesiąc i nadal byłoby co robić.

A tak przy okazji:


Obrazek do sprawdzania każdego dnia- prawdziwe do bólu!






Dotyczy nie tylko nieudanej reformy, ale  niemal wszystkiego, czego się nasi rządzący dotkną.  I już zastrzegam: piszę "niemal", bo być może coś udało im się zrobić dobrze, choć ja tego nie zauważyłam...

Nasza codzienność...






Trudne stało się to nasze życie, czasem bardzo trudne, czasem nie do zniesienia!



I na koniec kropla optymizmu.

Tekst stary, ale wciąż nadzwyczaj aktualny!


I jak zawsze przypominam:

TO KOLEJNY DZIEŃ BLIŻEJ DO OBALENIA PISU! :))


44 komentarze:

  1. Wszystko trafne i byloby nawet zabawne w innej rzeczywistosci, a tak... zycie mnie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Masz rację- byłoby zabawne, gdyby nie było prawdziwe!😔

    OdpowiedzUsuń
  3. Demotywator o polskim ładzie to najlepszy obrazek, tak było, oskubali nas i nie oddali...teraz Obajtek z Glapińskim gadają jak po prochach. To normlanie cyrk jakiś!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. BBM: A my w tym cyrku zamiast pogonić clownów, przyglądamy się ich wygłupom i płacimy za bilety!!! 😠

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się dostać na blog Donki, czy coś wiesz?
      jotka

      Usuń
    2. BBM: Nic złego się nie dzieje! Lada moment ruszy. Drobne niedopatrzenie. Będzie jej miło, że się troszczysz!😘

      Usuń
  5. A to dobre! Z porządkiem w komputerze jest prawie tak samo, jak z uporządkowanym domem (powiem więcej: życiem?).
    W ogólnym rozgardiaszu znajdziesz każdy drobiazg, mimo że bałagan doskwiera... a spróbuj tylko ułożyć i skatalogować otoczenie - nagle w przedziwny sposób znikają szczegóły i ważne drobiazgi... 🤔😞

    Właśnie dotarło do mnie, że swoje felietony często piszesz... memami! Taka ciekawostka. 😉😘

    OdpowiedzUsuń
  6. BBM: Może dlatego, że często trafiają w sedno i skrótowo przekażą więcej niż rozwlekła gadanina starszej pani?…😉

    OdpowiedzUsuń
  7. BBM: … a może objaw lenistwa?…🤭😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie... raczej przemyśleń i pracowitości ("w sedno!" "lepiej tego nie ujmę!")

      Usuń
  8. BBM: Ewidentnie słodzisz! Ale to miło, że tak oceniasz. To ogromnie podbudowuje moje ego!🤭😘💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech! Niechby tak wszystkie starsze panie😁zechciały zawsze tak rozwlekle gadać😁...
      to byłby na pewno kolejny dzień bliżej...! 🙂🙂🙂🙂🙂 `🙂🙂🙂

      Usuń
  9. https://mobile.twitter.com/lotnabrygada/status/1610947144537575425/photo/1

    OdpowiedzUsuń
  10. https://mobile.twitter.com/lotnabrygada/status/1610947144537575425

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wyborcy pisu nadal nie przyjmują do wiadomości, co jest po drugiej stronie muru.

      Usuń
  11. Lubię słuchać prof.Gadacza. W ogóle czuję wręcz uniesienie gdy ktoś mówi pięknym językiem i do tego mądrze. Do czego doszło Matyldo, coś co powinno być normą stało się ewenementem. Buziaki🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko są rozmowy z mądrymi, ciekawymi ludźmi. Na ogół są to kłótnio-bijatyki polityków, bo to jest "oglądalne"! I jak tu się nie wkurzać!!! :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te memy, które wyszukujesz 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre straszliwe starocie- remanenty w zbiorach robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się za porządki w komputerze nie biorę bo jak kiedyś posprzątałam to musiałam informatyka ściągać, coś tam jeszcze znalazł.Polski Nieład , memy go pieknie odzwierciedlają ale coś się zaczynają kłócić między sobą a to też już coś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne! To dodatkowa nadzieja, że wyraźnie przerżną wybory! Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Dałabym wszystko, aby to Ci się sprawdziło!!!
      Macham!

      Usuń
    2. BBM: Cały czas liczę, że to się sprawdzi!😁

      Usuń
  17. A ja sie kłaniam wszystkim pięknoduchom powtarzającym za klerem ze życie należy strzec od poczęcia do naturalnej smierci'
    Oburzonych ze na zgniłym zachodzie umierający człowiek może sobie skrócić cierpienie.Legalnie pod opieka lekarzy przy obecności rodziny.I grozę to w nich budzi, bo to eutanazja i nie po bożemu
    A po bożemu jest gdy zdesperowany człowiek nie mogący dalej znosi ciągłego bólu popełnia samobójstwo,wieszając się topiąc czy idąc pod pociąg.
    Bo go w takiej sytuacji stawiają ci którzy nie dostrzegają ze "biało czerwona drużyna" od dawna i z rozmysłem stosuje narodowi eutanazje rozciągnięta w czasie na lata czy miesiące
    Bo czym jest czekanie na wizytę u specjalisty,bo czym sa terminy na szpitalne leczenie czy zabiegi.Bo czym sa braki leków w aptekach lub cenach na ktorych ludzi nie stać.No czym jak nie przedłużoną w czasie zwyczajną eutanazją

    OdpowiedzUsuń
  18. BBM: To fakt! Wszystko to tylko kwestia interpretacji i nazewnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  19. https://republikacleofasa.wordpress.com/1i/kucharczyk-16-12-2020/obajtek-08-01-2023/
    Do poczytania w niedzielne popołudnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. BBM: Dzięki. Na tego bloga zaglądam regularnie.😉

    OdpowiedzUsuń
  21. https://demotywatory.pl/5080886/Ludwik-Jerzy-Kern-pisal-o-tym-juz-40-lat-temu
    Robiąc porządki na to trafiłem i do wykorzystania podrzucam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki. Sprawdzę i pewnie skorzystam.😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. BBM: Miło, że mnie odwiedziłaś🤗

      Usuń
    2. Ciekawy jest Twój blog, ale trochę się w nim gubię, więc nie bardzo się umiem określić, jak będzie z komentowaniem. Niemniej będę zaglądać. :))

      Usuń


  24. To nie są bajki, ani ploty Nastał Wiek Złoty Nastał Wiek Złoty Dla hołoty
    W potopie afer, W lawinie grand, Tam, gdzie króluje chciwość i kant,
    Trafia hołota Na żyły złota, Na polski Golden Land.
    Hołota nigdy nie próżnuje, Tutaj ukradnie, Tam popsuje,
    Jak jest okazja – zdefrauduje W świat sobie czasem powędruje.
    Bo dla hołoty nie ma zapór; Co tylko można spenetruje
    Bo dla hołoty nie ma zapór; Budapeszt, Bangkok i Singapur,
    W Stambule, Kiedy da tam nurka, To wyroluje nawet Turka.
    Tyle jest w naszym życiu szczelin, Miejsc wymarzonych dla hrabiów melin,
    Dla książąt szwindli. Dla asów hucpy, Że tylko głową o mur wciąż tłuc by.
    Mówią mi czasem ci, co tam byli, Co to wyprawia się na Sycylii.
    Że pistolety … Że kulomioty …
    A my nie mamy mafii hołoty? Hołoty gorszej niż szarańcze,
    Nie wspominając nawet, że Tam jest ta mafia i … pomarańcze,
    A my z hołoty mamy … gie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Dobre! Kto jest autorem?

      Usuń
    2. Odkodowałeś/-aś propozycję Wieśka. Tam był autor podany - L.J. Kern

      Usuń
  25. BBM: Bareja zazdrości pisowi pomysłów!🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję! Byłam w małym dołku, ale Twój wpis trochę podniósł mnie na duchu. M.

    OdpowiedzUsuń
  27. BBM: To ja dziękuję! Staram się, jak mogę i ogromnie się cieszę, gdy komuś się to przydaje choć trochę. Pozdrawiam.🤗

    OdpowiedzUsuń
  28. Do przemyślenia na nadchodzącą niedziele podsyłam
    https://earldrzewolaz.files.wordpress.com/2023/01/1-4.jpg

    OdpowiedzUsuń
  29. https://garykuper.files.wordpress.com/2023/01/1-2.jpg

    OdpowiedzUsuń
  30. Memy zawierają celne spostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń