1 cze 2024

Idzie nowe!

 Ale się dzieje! Same zmiany!

Tę notkę piszę na tablecie i sama sobie się dziwię, że przestałam się trząść ze strachu przed eksperymentowaniem. Bo niby co może się stać- albo mi notkę wywieje, albo tablet się zepsuje, ale skoro i tak ledwo ciągnie, to strata niewielka. Na komputerze pisać nie mogę, bo mam nowy i jeszcze nie podłączony a dzięki własnemu gapiostwu w starym skasowałam t o t a l n i e  w s z y s t k o !

I znowu się  dziwię, że  tak się zupełnie tym nie przejęłam. Może trochę szkoda mi zdjęć, ale...kto by to oglądał, komu i do czego potrzebne by były moje zdjęcia? Stare blogi? Złudzenie, że ktoś by kiedyś to otworzył?- jedynie złudzenie! A memy? Będą nowe! A w ogóle  to więcej dystansu do siebie i swoich działań. 

Czyli: zmiana nr 1- nowy komputer. Do tej pory spady po dzieciach czy wnukach. Broń  Boże nie narzekam, bo bardzo mi to odpowiadało, ale co nowy to nowy. Chociaż to trochę strzał na wyrost,  bo nie wiadomo,  ile mi posłuży,  jako że...

Zmiana nr 2- uroczystym krokiem weszłam  w 9. dekadę , czyli  skończyłam 80 lat!! / już można składać mi życzenia!/ 

Na rodzinnej imprezce dorosły wnuk spytał mnie, jak się czuję jako 80-latka. Napiszę tak, jak mu odpowiedziałam: mentalnie- jakbym miała 35-40 lat, biologicznie- powiedzmy 60, 65 i jedynie metrykalnie rzeczywiście skończyłam te niebywałe 80 lat, które cały czas mnie zadziwiają. 

Zmiana nr 3- powrót  do kijkowania po 12 latach przerwy.  Co prawda to na razie poważny zamiar, poparty jednym marszem, ale zawsze przecież zaczyna się  od pierwszego razu, byle tylko wytrwać.

Zmiana nr 4- wygląda na to, że wystarczyło Bąblowi zmienić lekarstwo przeciw kleszczom, żeby zaczęła mu odrastać sierść w wyłysialych miejscach. Jeszcze z uwagą obserwuję, ale  chyba będzie  dobrze!

To tymczasem tyle. Serdeczności Wam i miłego weekendu!💕

45 komentarzy:

  1. No same rewelacje, powiem ci w sekrecie, że znam wielu wspaniałych seniorów 80 +
    Najlepsze życzenia, kochana a twoje podejście do nowości świadczy o młodej duszy 😉
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Dziękuję, Jotko! Bardzo dziękuję!Tyle miłych słów- jak dobrze!😘

      Usuń
  2. o rany! tyle nowości!

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    Wszystkiego najlepszego:
    zdrowia, spokoju, pogody ducha
    a wokół
    miłości, życzliwości i wszelkiego dobra, bo na to zasługujesz!

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    (w gratisie: powrotu Polski do normalności, spełnienia marzeń... a za rok pomyślimy o dalszych życzeniach 😉)
    😘😘😘😘😘😘😘KLIK



    OdpowiedzUsuń
  3. BBM: Powiem Ci, Gosiu, że gdyby gratis wypalił, to byłby i spokój , i pogoda ducha!🤭 Z dużą przyjemnością wysłuchałam śpiewanych życzeń, dodając od siebie- byle bez postępującej sklerozy!😂
    Dzięki wielkie!🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat i więcej życzę, zdrowia ,pomyślności.Mlodziez Ci nie dorównuje , pisz nam dalej.🎂🥂💐

    OdpowiedzUsuń
  5. BBM: Dziękuję, Uleńko za ciepłe słowa. Pozdrawiam serdecznie.😘

    OdpowiedzUsuń
  6. BBM: Aż taka dziamgotliwa nie jestem. Chyba.🤭😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bąbel pewnie też tak nie pyskuje...? 🤣🤭
      G.

      Usuń
  7. BBM: Grzeczniutki jak aniołek!😺

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego !Piękny wiek Choć ja "rocznik 39"czyli produkcja z przedwojenna,
    Młodszym się to w pale nie mieści ze przyjaciele przeminęli a my żyjemy Jeszcze
    Kiedyś taka "świeża stypendystka ZUS " mi powiada Umówiłbyś się z kolegami .Wiec pytam Gdzie i na którym cmentarzu.Dopiero dotarło
    PS
    Ciesze się ze wyszło na moje bo Ci pisałem kiedyś ze "umilamy żucie naszym sierściuchom "stosując rożne maści i dakokta p kleszczom a one sierść tracą i chorują,Bo nam ktoś albo internet podpowiedział "to jest dobre"
    Pisałem tez z obserwacji i doświadczenia, ze nawet stosowana a wygodna "psia, kocia karma ,,tez skraca życie"
    naszym pupilom.
    Gdies tam dyskusje nt temat znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Mam napisany komentarz, nie mogę go publikować. Dlaczego- nie wiem. Cierpliwości!

      Usuń
  9. Jeszcze raz SAMEGO DOBRA, SZCZĘŚCIA I RADOŚCI 💗 bez względu na wszystko inne.
    Czym ratujesz Bąbla przed kleszczami? Gratuluję nowego sprzętu! Podziwiam! 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. BBM: Wielkie dzięki, Aniu, raz jeszcze!😘
    Już piszę: preparat BRAVECTO- dla psów i BRAVECTO PLUS- dla kotów jest na sierść a działa przeciw kleszczom i przeciw robakom wewnątrz.
    Mam nadzieję, że wszystko skończy się dobrze.😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  11. BBM: Dziękuję, Wieśku!
    Nasza obecność- jeszcze- na Matce-Ziemi to żywy dowód na to, że zrobiono nas z niezłego materiału.
    Ja też już pożegnałam wiele osób z rodziny, spośród przyjaciół, znajomych… cóż, takie życie, kiedyś się kończy.
    Pozdrawiam.😉

    OdpowiedzUsuń
  12. BBM: I jeszcze raz do Wieśka: przepraszam,ale dopiero teraz udało mi się opublikować wcześniej napisany komentarz. Komórka nie zawsze mnie słucha!☹️

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielu radosnych dni, pogody ducha i dalszego trwania w dobrej formie, w czym na pewno powrót do "kijkowania" Ci nie zaszkodzi :-) Pomyślności !

    OdpowiedzUsuń
  14. BBM: Dzięki wielkie!👋😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Cie więcej Bo najbardziej mnie bawi gdy 50 latkowi lub "wcześni stypendyści ZUS" starają się ,udzielając rad nakłonić do zmiany trybu odżywiania, bądź nawet trybu życia.Taka dziś moda na porady
    Wtedy pytam. Czy znają choć podstawy logiki?
    I czy nie sadzą, ze to co krytykują i co chcą zmienić,dla mnie z racji wieku było "właściwe i zbawienne" Dlaczego wiec zmieniać na coś, co być może mnie zabije.
    Pewno sama się spotkałaś z takim "zaleceniami" Rzucić palenie odstawić alkohol,czy kawę czy zmienić potrawy na "zdrowsze"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Po 80-tce wolno już wszystko!🤣🤣🤣

      Usuń
  16. Same dobre wieści, wszystkiego najlepszego Ci życzę, dużo zdrowia i szczęścia, te zawsze się przydają, bez względu na wiek.
    Takiego dystansu , jaki pokazałaś w tym poście zazdraszczam.:))
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  17. BBM: Dziękuję, Celu! To miłe bardzo!
    A dystans do siebie rośnie wraz z wiekiem.😁 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ho ho ho! Gratulacje 😍😍😍 Też nie rozumiem, jak to możliwe, ten wiek zapisany w dowodzie... I choć fizycznie różnie bywa, to jednak w głowie maj 😁
    A dystansu do straty też należy pogratulować. Bo żal nic nie pomoże, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Dzięki, dzięki!
      Wiesz, poszłam dalej, bo znalazłam powody do zadowolenia- Pollyanna się kłania! Otóż , gdyby jakimś cudem stratę udało się odzyskać, to miałabym z segregowaniem robotę do końca życia, a tak- święty spokój!🤣🤣🤣

      Usuń
  19. Gratulacje! Wszystkiego dobrego BBM :)

    Warto zaczynać czasem coś nowego, innego, a jeśli chodzi o to, kto nas będzie czytał, kto będzie oglądał zdjęcia, nie przejmuję się tym. Archiwiści zachowują świat nie martwiąc się, kto będzie miał z tego pożytek. Coś ocaleje, będzie dla kogoś ciekawe, nie mamy nad tym kontroli, więc i nie ma się co gnębić tą myślą.

    OdpowiedzUsuń
  20. BBM: Dziękuję, Moniko!
    Masz rację. Miliardy ludzi na świecie ze swoimi problemami, często koszmarnymi a ja mam się przejmować takim drobiazgiem? Bzdura!
    Można znaleźć sobie inną formę aktywności. Już nawet mam pomysł…😉 Pozdrawiam Ciebie i Wolanda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mawiają ze do niektórych rozsadek przychodzi wraz z wiekiem!
    Tyle ze dla zbyt wielu, jest to wieko od trumny !

    OdpowiedzUsuń
  22. BBM: No, niezłe powiedzonko!😏

    OdpowiedzUsuń
  23. a co stosowałaś wtedy i co teraz stosujesz do ochrony Bąbla przed kleszczami?... niby mam swoje sposoby, ale na czyjeś doświadczenia zawsze jestem otwarty...
    p.jzn s:)

    OdpowiedzUsuń
  24. BBM: Długo stosowałam FIPREX, teraz BRAVECTO PLUS. Początki są zachęcające. Zobaczymy, czy to się sprawdzi na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba pojąłem, że Bąbel może nie tolerować skórnie fipronilu /składnik czynny Fiprexu, Fiprystu, etc/, stąd te ubytki sierści... to się zdarza... moje koty jadą na Fiprexie, ale tak, czy owak regularny przegląd i tak im robię, bo nigdy nie ma stu procent...

      Usuń
    2. BBM:Do tej pory stosowałam i nic złego się nie działo- a Bąbel niedługo skończy 3 lata. Trochę dziwna byłaby alergia po takim czasie…

      Usuń
    3. bez opinii dobrego, fachowego weta, znającego się na kocich alergiach ani rusz...
      tylko teraz tak:
      z moich spostrzeżeń wynika, że kleszcze są aktywne we wiosnę i na jesieni... w środku lata, jak zauważyłem, w ogóle nie atakują i ja wtedy kotom nic nie aplikuję... ale tu nie ma mowy o jakichś sztywnych datach, to trzeba obserwować na bieżąco... ale to jest proste, maćkamy się z kotem przy każdej okazji, więc wszystkie niepokojące zmiany wychwytujemy od razu...

      Usuń
    4. BBM: Nie jestem kociarą „ od zawsze”, choć od zawsze koty lubię, więc i moja wiedza dotycząca kotów jest niepełna. Szczęśliwie są fachowcy, którzy służą pomocą.

      Usuń
  25. O kurczę blade! 80- tka!
    A głowa młoda:)
    Wszystkiego dobrego , zdrowia dalszego i spokoju ducha i marzeń spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. BBM: Wielkie dzięki, Azalio! Samej mi trudno uwierzyć, że mam , ile mam!😄
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  27. Osiemdziesiątka to tylko Pesel..... prawdziwy wiek jest w naszym sercu, mózgu i duszy, a one u Ciebie nie nadążają za upływającym czasem.... jesteś młoda i niech tak zostanie na zawsze. Przesyłam Ci gałązkę bzu z mojego ogrodu...... Wszystkiego Najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  28. BBM: Kochana jesteś, Donko! Bardzo Ci dziękuję!❣️😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczności!! Jestem tu z Panią od nie wiem kiedy. Życzę długich szczęśliwych lat.

    OdpowiedzUsuń
  30. BBM: Pięknie Ci dziękuję, kochanie! Wzruszyłam się. To cudowne wiedzieć, że młode pokolenie jest zainteresowane tym, co ma do powiedzenia stare. Pozdrawiam Cię najserdeczniej jak umiem.😘

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkim "niecierpliwym"lub sprytnie udających zniecierpliwienie polecam
    https://earldrzewolaz.wordpress.com/2024/06/04/spokojnie-przestepcy-z-pis-doczekaja-zasluzonych-krat/

    OdpowiedzUsuń
  32. hop hooooop! Ty jeszcze na wiecu? 😮😉😁

    OdpowiedzUsuń
  33. BBM: Nie byłam!😩😢😭
    Myślę o notce, ale będzie nudna jak flaki z olejem.😒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj,🤔 ale mam nadzieję, że ze zdrówkiem wszystko ok?

      Usuń
  34. BBM: Zgodnie z peselem, ale da się wytrzymać. Noc przed wyjazdem miałam fatalną- tylko tyle i aż tyle. Nie chciałam kierowcy-synowej narobić kłopotu.
    Dzięki piękne za troskliwość.🥰😘

    OdpowiedzUsuń