25 paź 2024

USG oka

 Pyskować to pyskować na naszą służbę zdrowia, ale jak już się trafi we właściwy moment, to nie ma zmiłuj- szybko i dokładnie! 

Nie pamiętam, czy wspomniałam, że miałam pewną przygodę ze wzrokiem, co nasz Fundusz całkowicie zlekceważył, zapisując mnie na jakiś kompletnie abstrakcyjny termin. Oczywiście poszłam prywatnie /z oczami nie ma co figlować!/, ale z wyznaczonego terminu nie zrezygnowałam. I dobrze! Stosunkowo niedawno telefon, że zwolniło się miejsce do okulisty w dość bliskim czasie i czy chciałabym skorzystać. Chciałam.

I poleciało w zawrotnym tempie: trzy wizyty w jednym tygodniu + ostatnia /miejmy nadzieję/ w następnym miesiącu.

Czemu w ogóle o tym piszę? Bo jedna z wizyt przeznaczona była na zrobienie USG oczu. Przyznam, że byłam lekko zszokowana,  bo wiem o takich badaniach dotyczących różnych części ciała, ale oczy?!... zupełnie nie umiałam sobie tego wyobrazić. A tymczasem różnica jest tylko taka, że to nie aparatura jeździ w tę i z powrotem a gałka oczna- proszę spojrzeć w lewo, teraz na buty... itd. a to przy zamkniętej powiece, a to przy otwartej, przy czym aparatura samej gałki ocznej w ogóle nie dotyka. I  mimo wszystko "widzi"! Jeruna! Jakie teraz mądrości w tej medycynie!! :)

------------------------------------------------------------------

Zamach smoleński to jeden wielki fałsz! Też mi nowina!! Wiedziałam o tym od samego początku. Bałaganiarstwo, brawura i słuchanie głupich rozkazów! Tej katastrofy można było uniknąć... do tej pory nie rozumiem, jak można było uwierzyć w zaklinanie rzeczywistości przez szalonego Antka, jak można było serio traktować wieloletnie "dochodzenie do prawdy" przez kaczora w comiesięcznych groteskowych rytuałach, w gruncie rzeczy będących obelgą dla tych, co zginęli.

------------------------------------------------------------------

Nie wiem, kogo KO wytypuje jako kandydata na prezydenta, ale ten obrazek zawsze sprawia mi mnóstwo radości! 











A w ogóle to PIS  NALEŻY ZDELEGALIZOWAĆ!!

20 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    Faktycznie - służba zdrowia potrafi czasem miło zaskoczyć.
    Odnośnie katastrofy samolotu to w 2010 roku zajmowałem się bezpieczeństwem pracy i miewałem co 1 - 2 miesiące wypadki komunikacyjne w których samochód (nie samolot) rozbijał się na drzewie. W KAŻDYM przypadku winą było niedostosowanie prędkości do warunków na drodze oraz nie stosowanie się do procedur obowiązujących w firmie.
    Dlatego już po kilku dniach wiedziałem jakie były przyczyny wypadku i wszystkie późniejsze bajki macierewicza i reszty tej szemranej zgrai traktowałem jako przejaw ogłupiania społeczeństwa! Najgorsze, że "ciemny lud to kupił" :(

    Pozdrawiam

    Krzysztof z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: No, niestety! Naiwnych ci u nas dostatek! Gorzej, że liczba tych naiwnych może być groźna. Stanowią oni stabilne zaplecze pisu i żaden pisi przekręt nie jest w stanie otworzyć im oczu i uszu na prawdę. I to jest mocno przygnębiające!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Medycyna faktycznie zrobiła skok milowy, bo jeszcze nie tak dawno można było zrobić operację zaćmy, która starczała na parę lat, a obecnie przy wsparciu lasera jest to znacznie wydłużone. Jaskra w ogóle była tzw nieuleczalna i kończyła się ślepota, a dziś i to można leczyć. Zafundowałam sobie soczewki do dali, bo całe życie byłam krotkowidzem, taki kaprys😆. A poza tym - obawiam się, że po wczorajszym wyłuszczeniu afery z Antkiem, skończy się tzw religia smoleńska, a właśnie rodzi się nowa z pod znaku salcesona. Ręce opadają. Kiedyś na krzyżach wieszano łotrów, a dziś na lotach wiszą krzyże. Im większy złodziej, tym głośniej się modli, bo to nie z potrzeby jego ducha, a chęci zamydlenia oczu innym, których zresztą chce się wykorzystać /łagodnie to nazywając /. 😵

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Też całe życie byłam krótkowidzem i skorygowano mi to przy likwidacji zaćmy, nawet nie pytając o zdanie. Nie mogłam się przyzwyczaić, znajomi na ulicy mnie nie poznawali, bo chodziłam bez okularów.
      No a teraz okulary do czytania- wszystko na opak, ale dobrze jest jak jest!😁

      Usuń
    2. BBM: Drażniące są te głośne modlitwy do byle patałacha z salcesonem. Jakże inny to byłby kraj, gdyby polska religijność była prawdziwa a nie tylko deklaratywna- prawda, Melu?…

      Usuń
  4. Super, że te badania tak szybko się odbyły. USG oka robił Jaskół, to świetne badanie. Nigdy nie wierzyłam w zamach, aMaciarko powinien już dano siedzieć, a razem z nim ta cała błaszczakowa ferajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. BBM: Całkowicie się z Tobą zgadzam. A Antoni chyba nigdy nie był całkiem normalny, co go zresztą w żaden sposób nie usprawiedliwia. Jego miejsce jest w celi. I nie tylko jego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że udało się załatwić okulistę, mnie czeka maraton lekarski prywatny i NFZ. Te zdjęcia już widzialam bardzo je lubię oglądać.Antonio dawno mi podpadł z tym swoim niby śledztwem .Mogę się mylić ale władca od kota dalej będzie miesiączkę odprawiał.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. BBM: Chyba się nie mylisz, Uleńko. Oni cały czas idą w zaparte. Tylko pozamykanie ich w więzieniach może powstrzymać ten pożałowania godny- już zakodowany w pisich głowach- obyczaj.
    Pozdrawiam serdecznie. I zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż zrobił dwa badania, obydwa prywatnie, ale drugie prywatne to była klinika z prawdziwego zdarzenia, no i badania tez były kosmiczne...uspokoił się.
    Słyszałam już głosy, ze to całe śledztwo, to polityczna hucpa i że Antoni zrobił dobrze. No słów brak, chyba nawet gdyby sam Bóg przemówił, to i tak uwierzyliby Antoniemu i Jarosławowi, a nie Bogu!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  9. BBM: Doskonale go rozumiem, bo zdrowe oczy to ogromna wartość. I trudno nie panikować jak coś tu szwankuje.
    A co do Antoniego. Cała ta fikcja umrze śmiercią naturalną dopiero w następnym- mam nadzieję już bardziej racjonalnym- pokoleniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Medycyna zrobiła ogromny postęp, praktycznie potrafią zajrzeć w każdą część człowieka, czy to dzięki USG rentgenom, rezonansom i tak dalej. Najważniejsza jest profilaktyka, która zależy tylko i wyłącznie od nas, bo żaden lekarz nie przyjdzie do domu i nas nie zaprosi.
    Antonim powinni sie zająć psychiatrzy, niewątpliwie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Nie lubię jojczenia nad własnym zdrowiem, ale gdy zadzieje się coś naprawdę niepokojącego, to nigdy tego nie lekceważę. I jakoś się to kręci.;)

      Usuń
    2. BBM: W celi też chyba możliwe są konsultacje psychiatryczne… wszystko idzie z postępem! :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Całe te badania komisji Antka Awiatora kosztowało nas podatników 85 baniek !
    Zapewne bez łapówki, którą to Antek nęcił fachowca od katastrof lotniczych coby napisał wbrew swoim badaniom .
    O spotkaniach z Ruskimi z GRU i nie tylko nie wspomnę.
    Powinien siedzieć. Tyle ma na sumieniu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Pieniądze to jedno, ale rozwalenie kraju na pół chyba nawet groźniejsze. Wyjątkowy propisowski świr!!!

      Usuń
  12. Gdy podczas badania przyczyn wypadku usuniesz lub nie uwzględnisz tzw ślady materialne wymyślać możesz wszystko.To co ze w Raportach"Anodiny"I raporcie Millera były nawet zalaczone fotografie przyciętych krzaków i małych drzewek obrazujących w każdym szczególe przelot tego samocholotu Macierewicz ich nie widział,
    Widział brzozę ale po jakim czasie postanowił utłuc to zombie Wyraźnie mu to wadziło w teorii
    Gdy choć trochę znasz instrukcje HEAD to mozesz zadać pytanie Dlaczego pilnujący tego samolotu ,pirotechnicy z psami badający ten samolot z zewnątrz i wewnątrz nie wykryli podłożonych ładunków wybuchowych A jeśli nie wykryli bo "był wybuch" to dlaczego nie zostali sądownie ukarani ?
    Jesli ta załoga była tak profesjonalna i wyszkolona To dlaczego ich pułk po dochodzeniach rozwiązano
    Jesli był wybuch to jaka była rola rosyjskich kontrolerów którzy uprzejmie zgodzili się "na kontrole z góry widoczności" I dlaczego im stawiane sa zarzuty
    I jeszcze jest wiele pytań Miedzy innymi dlaczego Macierewicz wmawia nam "bomby termobaryczne"mikro ładunki bez możliwości wykrycia które jako "termobaryczne"jeszcze nikt "w świecie. nie zbudował
    A ciemny lud kupuje bez zastanowienia i refleksji
    Dla mnie to co ten pajac zrobił to układanie dochodzeniowych puzzli przy pomocy nożyczek.
    Mam nadzieje ze wreszcie tego szkodnika dosięgnie sprawiedliwość !!
    PS
    Kolega mi ciągle powiada
    "Nie ma ludzi zdrowych są tylko źle zdiagnozowani"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Ja też liczę, że wreszcie go wsadzą, bo zasłużył na więzienie WIELOLETNIE. Gdyby to ode mnie zależało, dostałby dożywocie.

      Usuń
  13. Okulistyka..jest mi bliska :) . Bo raz żem krótkowidz od pacholęcia - to dziadek i mama z jaskrą. Badam się co dwa lata profilaktycznie w tym kierunku .

    Mama moja miała 4 czy 5 operacji ocznych - szła na nie dzielnie . Ja mam cykora . Dlatego tak pilnuję tych badań.

    OdpowiedzUsuń
  14. BBM: Dbaj o oczy, Azalio, bo to jeden z największych skarbów człowieka. Ja szczęśliwie z jaskrą nie miałam nic wspólnego, ale już z zaćmą- tak.

    OdpowiedzUsuń