29 kwi 2024

Bez ładu i składu- dla poprawienia nastroju.

Co prawda pogoda taka, że nastrój sam z siebie się poprawia, ale kilka sympatycznych fotek sprawy nie popsuje, jak sądzę, więc- stare, ale jeszcze się nie zużyły:


 I chyba nie ma z tym co polemizować, bo zasada jest oczywista.

No to się uśmiechnijmy!


 

 

 

 

Bardzo mi się ten mem podobał. :))

 

 

 

 


 O tym muszę szczególnie pamiętać!


A teraz żart kompletnie nie związany z poprzednimi, ale za każdym razem jednakowo mnie bawi, więc...

 







 I wreszcie dwie propozycje, uwagi, nauki- każdy może to określić po swojemu. Co prawda nie są już do śmiechu, ale brzmią sensownie i są sympatyczne.

Tak więc: 

Uśmiechnijcie się! I dobrego, słonecznego tygodnia! Udanej majówki! :))




16 komentarzy:

  1. Super Matyldo, same pozytywne fluidy od Ciebie płyną.Pozdrawiam cieplutko i miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Pozwolę sobie odwrócić: Tobie też, Uleńko, przyjemnej majówki i cieplutkie pozdrowienia.😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wszystkie, ale dobrze że nie przepadam za czekoladą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: A ja tak lubię mleczną, że wstyd się przyznać!🤭

      Usuń
  4. ...gdyby to wszystko zapamiętać i stosować (jedz/nie jedz... tyj/nie tyj... wyglądaj/nie wyglądaj...) to chyba życie byłoby smutniejsze 🤔❓
    A swoją drogą - jaka to szkoda, że życie jest tylko jedno... ech! 😒😢 Bo kiedy w połowie życia stajesz się mądrzejsza, nabierasz rozpędu i zaczynasz je smakować, to czas pokazuje ci figę i pędzi (jak wariat) na łeb, na szyję!😏
    No dobrze: niechby było jedno, ale gdybyż można było zatrzymać te fajniejsze momenty. Wcisnąć "stop"⏸️... i niech trwa‼️ 👍😉😁😁😁
    Również Tobie życzę - dobrego nastroju i uśmiechu!!!! 😘😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Gosiu! Bo najważniejszy jest spontan a tyle łańcuchów go ogranicza. Jedyna pociecha, że na starość już wszystko wypada, bo nic nikogo już nie dziwi.😂
      Miłego wypoczynku!

      Usuń
  5. A czy czekolada nie zamymle mózgu na śmierć? Rozbawił mnie ten mem , jeszcze się śmieję. Dzięki.
    Udanej majówki...

    OdpowiedzUsuń
  6. BBM: Faktycznie, może zamymleć!😂
    Też mi się ten mem podobał! Cieszę się, że sprawiłam Ci trochę radości.😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się ubawiłam! Mam wrażenie, że mój rozum sam się zamymlał, chwilami nawet mam pewność 🤣 Bezobjawowość to już moje drugie imię 🤣 no, chyba, że mnie czasem cholera bierze to wtedy widać i słychać 🙈
    Matyldo najmilsza, pięknej majówki, pogodnej, spokojnej i uśmiechniętej 💗😘

    OdpowiedzUsuń
  8. BBM: I to jest, Aniu, cała radość prowadzenia bloga: mieć kontakt z fajnymi ludźmi, śmiać się razem z nimi, dzielić niepokojami… buziaki i słoneczka!😘😄

    OdpowiedzUsuń
  9. BBM: Jasno wynika, że się podobało. Cieszę się.😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko gra, tylko tej czekolady szkoda 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. BBM: Ja wychodzę z założenia, że już grubsza nie będę- a jeśli nawet, to na pewno nie od czekolady!🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  12. Alexander Woollcott – amerykański krytyk i dziennikarz:
    Wszystko, co lubię, jest albo nielegalne, albo niemoralne, albo tuczące
    Ja też 😄😜😉!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. BBM: Mądry gość!! Zna życie!!🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń