22 paź 2022

Co człowiek ma tak naprawdę...

Patrzę na ekran telewizora i widzę, nazwijmy to umownie, premiera. Gada od rzeczy, plecie duby smalone i cienia wstydu po nim nie widać- ot, jakby nastawiona na konkretną wypowiedź zaprogramowana maszyna gadała. Zero emocji, zero pamięci, że jakiś czas temu wygłaszał coś wręcz przeciwnego. Drewniany nos Pinokia, tępo ociosane drewno...

Nie on jeden!

A Adrian?! Cały z siebie dumny i szczęśliwy?... Klaun, przekonany o własnej wyjątkowości i omnipotencji- w rzeczywistości zaliczający wpadkę za wpadką, bohater prześmiewczych memów! A niechlujny i zaniedbany, ale przecież najmądrzejszy na świecie prezes, który jedynie przez przypadek Nobla jeszcze nie dostał?...A złota polska młodzież na wysokich stanowiskach, która żywcem przypomina niegdysiejszych ZMP-owców, którzy dla kariery gotowi są donieść na tatusia... I dalej, i dalej, i dalej! Wstręt i obrzydzenie.

I pomyślałam sobie, jak w gruncie rzeczy ubodzy są wszyscy ci ludzie- bo poza pieniędzmi, stanowiskami i wrogami zarówno wśród swoich jak i wśród obcych- nie mają nic.  Bo kto im zaufa, gdy tyle razy zdradzili, oszukali, sprzeniewierzyli się.

W gruncie rzeczy to, co człowiek ma naprawdę, to tylko siebie. A gdy to JA jest takie brudne i zakłamane, to życie przestaje być wiele warte, bo pieniądze i stanowiska to rzeczy ulotne- dziś są, jutro może ich nie być...Mam wrażenie, że jeśli człowiek sam siebie nie szanuje, to na próżno będzie się spodziewał szacunku czy uznania od innych ludzi. Ci- w oczy mogą sprzyjać, poza oczami będzie tylko drwiący uśmiech i pogardliwe wzruszenie ramion...

Smutne, że właśnie tacy ludzie są odpowiedzialni za nasz kraj! Wróć! Powiedziałam, że są odpowiedzialni?!- bzdura! Najgorsze jest to właśnie, że brak im odpowiedzialności. I mam nadzieję, że nie tylko historia ich kiedyś za to rozliczy!

29 komentarzy:

  1. Kasa Misiu Kasa !
    Juz 80 lat temu babcia mi powiadała
    "Za pieniądze ksiadz się modli, za pieniądze świat się podli."
    I tak było i będzie "na wieki wieków"
    Tyle że te bydlaki /dla jaj chyba albo zmyłki "sami się nazwali "prawi i sprawiedliwi"
    A "po czynach ich poznaliśmy"
    Bo zaangażowani,kumple i ślepi i kler, do dziś nie zauważyli ze ich,a raczej nas, dymają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zdumiewa, że tak pazernie, tak bezczelnie, tak bez zahamowań! BBM

      Usuń
  2. Jak moj przedmowca wspomnial, nie chodzi o nic innego, jak o napchanie kieszeni do niemozliwosci, zeby w razie nieszczescia i wiezienia byc zabezpieczenym na czas PO (nie mam tu na mysli Platformy, a czas). Banda kompletnych dyletantow dorwala sie do koryta, ma szeroko pojeta wladze i nie waha sie jej naduzywac. To byl jedyny cel po wygranych przez nich wyborach. Nie ma sie wiec co dziwic, ze jest jak jest. Jestem pewna, ze jesli (bo znajac skretynienie czesci polskiego spoleczenstwa, nie wiadomo, czy nie wygraja wyborow lub ich wynikow nie sfalszuja) przegraja te wybory, maja juz naszykowane miejsca w panstwach bez umowy o ekstradycje, a wszystko, co nakradli, na bezpiecznych kontach za granica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przeraża, że tyle idiotycznych ambicji i ambicyjek jest na stronie opozycji i wydają się być ważniejsze niż dewastowanie kraju przez obecne rządy. BBM

      Usuń
  3. Tak, ani odpowiedzialności, ani wstydu, bo nie wierzę, że obracają się tylko wśród identycznie myślących, a co będzie gdy fortuna się odwróci? Chciałabym zobaczyć ich miny!
    Z drugiej strony, niektórzy tyle razy zmieniali partie i poglądy, że głowa mała...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Gowin się nadział!! Może to dobry prognostyk na przyszłość?… BBM

      Usuń
  4. Ja mało na nich patrzę ale czytam o nich.Codziennie inna wersja, był sobie kiedyś fajny chłopak, zdolny, miły, Michał W .Solidarna Polska, uczciwy, fajny kolega moich siistrzeńcow I co ? Nie ma już kolegi , już wszyscy psioczą, mlody ma zlasowany mózg.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych zlasowanych mózgów jest całkiem sporo! Pozdrawiam.

      Usuń
  5. "Co człowiek ma tak naprawdę..."... dokończę: myśleć o tym wszystkim?... ja już nic nie myślę, bo wszystko jest już jasne, klarowne i oczywiste... i nawet nazywać tego nie trzeba, aby to zrozumieć...
    "Co człowiek ma tak naprawdę..."... dokończę: robić z tym wszystkim?... to też jest proste... jak śpiewał znany poeta: robić swoje... a konkretnie: urządzać się w tej neokomunistycznej dupie, bo jakby nie było, żyje się tu i teraz... ale równocześnie robić wszystko, co jest we własnej mocy, aby ta dupa się zmieniła, bo każda dupa jest lepsza, niż obecna...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby proste a takie trudne, że czasem wydaje się nie do przeskoczenia! Po.ba.s .:)

      Usuń
  6. To ja Ci wytłumaczę nieśmiertelnym Młynarskim
    "Ludzie to lubią, ludzie to kupią
    Byle na chama, byle głośno, byle głupio
    Do miast i wiosek, prosta nauka
    Każdy wie za co ludzie płacą
    Licznik stuka w refrenu takt"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Do poczytania ,albowiem to juz u nas mamy
    "Życie .... to wybór – albo jedzenie, albo leczenie, Każdy oznacza katastrofę. Jak masz jedzenie, to prawdopodobnie nie stać cię na leki."
    Powoli zbliżamy się do Libanu.Zanim mi napiszecie ze znow "czarnowidzę", proszę poczytajcie.
    https://wiadomosci.wp.pl/i-stala-sie-ciemnosc-6825389895613376a

    OdpowiedzUsuń
  8. Młynarski- mistrz!! A prognozy na przyszłość nieciekawe… :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No, Adrian i Morawiecki to akurat na pewno się szanują, sami siebie i siebie nawzajem:) Tylko inni nie mają ich za co szanować, ale.myslisz, że ich to cokolwiek obchodzi?? Dług publiczny wzrósł nam za rządów PiSu dwukrotnie, ale czy się tym przejmują? Nie! Bo spłacać będzie inna władza. A oni wtedy będą żyć za ukradzione Państwu pieniądze.
    Wyrzuciłam z domu telewizję już dawno, dzięki temu jeszcze widok tej bandy mnie nie zabił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa Świata
      E czarujesz !
      Bo, albo jesteś "ciekawa świata" którego właśnie w TV rożne telewizje i na rożnych programach nam przedstawiają. Jeśli. się potrafi obsługiwać "pilota" to z audycji politycznych można łatwo przeskoczyć na te kanały by oglądnąć świat.Jeszcze nam inne kanały nie zablokowali
      Taniej przecież wypada, wymienić 2 baterie w telewizorze ,niż takowy wyrzucać.Badz co badz "bogu ducha "winne urządzenie elektroniczne

      Usuń
    2. Wieśku! Jednemu dobrze z\ telewizorem , innemu - bez telewizora. Czy tak trudno to zrozumieć albo chociaż zaakceptować? ;)

      Usuń
    3. Jedni nazywają tv "guma do żucia dla oczu" Drudzy nazywają "oknem na świat"
      Dla mnie "guma do żucia"sa programy nazwijmy to politycznymi czy nawet niektóre filmy"
      Obojętnie z jakich stacji
      Oknem na świat nazywam wszystkie programy stacji "Discovery " które przybliżają czasy miejsca historyczne przypominają miejsca w ktorych bywałem czy pokazują miejsca do ktorych już nigdy nie dojadę,nie zobaczę"na żywo"Co lepsze pokazują to co ja będąc na miejscu nie widziałem.Bo nie było w programie wycieczki,nie wpuszczono lub wtedy jeszcze nie odkryto.A kamera ma ten przywilej ze "wchodzi wszędzie"
      I ja to nazywam"ciekawością świata"i właśnie przez tą ciekawość oglądam TV wybiorczo.
      Wywalenie telewizora czy uporczywe "nie oglądanie"całości w XXI wieku dla mnie to anachronizm.Bo co mi przeszkadza "urządzenie techniczne "i to takie które jeszcze wyposażono z zdalną możliwość wyłączania programów
      I to miałem na myśli pisząc o ciekawości świata.Nie wiem czy wytłumaczyłem się dość jasno?

      Usuń
    4. Tak, natomiast nie każdy musi się z Tobą zgodzić - i do tego też ma prawo. W końcu telewizor nie jest jedynym i niezastąpionym oknem na świat. BBM

      Usuń
  10. Państwu, czyli nam wszystkim!:(
    Niestety, ja telewizora wyrzucić nie mogę, choć momentami bardzo bym chciała. BBM

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę się przemieszały odpowiedzi na komentarze. Przepraszam, ale nie bardzo wiem, jak sobie z tym poradzić. Pewnie należałoby na początku pisać nicka i wtedy byłoby wszystko jasne. Mam wątpliwości, czy znowu bym o tym pamietała. Trudno! Musi być jak los zdarzy! ;( BBM

    OdpowiedzUsuń
  12. A swoją drogą, jak tak patrzę na to bezprawie dookoła, to mam wrażenie, że włoska mafia mogłaby od naszych rządzących nauki pobierać!:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus dodatkowe kursy utraty czci, honoru o kręgosłupa w Niemczech.

      Usuń
    2. Cokolwiek by nie powiedział- i tak nie ogarnie się wszystkiego...

      Usuń
  13. Co oni mają...? Mają to, co wynika z życia w sekcie, ze wszystkimi tego konsekwencjami: Poczucie wspólnoty, gdy są razem i samotności, gdy są poza grupą. A łatwo być poza grupą, gdy się okaże, że prezes jest innego zdania niż ty. Poza tym, jak to sekta, nie pozwala od siebie odejść, reagując ostracyzmem, gdy ktoś mimo wszystko się na taki krok zdecyduje. Tym, co mają kasę, łatwiej jest sobie wszystko poukładać, bo w razie czego mają wytłumaczenie przed sobą, że to była zwykła praca. Dużo gorzej jest przeciętnemu suwerenowi, który radośnie bił brawo, gdy zastawiano na niego wnyki, a gdy się w nie wreszcie złapał, krzyczy "wina Tuska, wina Tuska"!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kac po tym zachłyśnięciu się pisem zostanie na długie lata- myślę. BBM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tylko pytam
    https://vald2.files.wordpress.com/2022/10/2.jpg?w=801&h=1024

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytanie może i zasadne, ale przyznam, że ja wątpliwości nie mam. Po mojemu to wszyscy diabła warci!!

    OdpowiedzUsuń
  17. https://garykuper.files.wordpress.com/2022/10/2-7.jpg

    OdpowiedzUsuń