2 wrz 2022

Przerażające szczyty absurdu


Cokolwiek złego by nie napisał o pisowskich rządach, będzie prawdą.

Czegokolwiek nie dotkną, zniszczą, spartaczą, rozkradną albo zmarnują. I naprawdę trudno się pogodzić, że zaledwie przez siedem lat udało im się roztrwonić i zniszczyć wszystko: gospodarkę, oświatę, praworządność, zdrowie, przyrodę... wszystko! wszystko! Wreszcie politykę zagraniczną... Z dumnego, nowoczesnego, rozwijającego się kraju spadliśmy do rangi dziwadła Europy, z którym nikt już się specjalnie nie liczy, którego nikt poważnie nie traktuje, bo granice absurdu dawno zostały przekroczone.

I o czym tu pisać, kiedy każdego dnia pojawia się kolejna bzdura, jedna mniej, druga bardziej niebezpieczna dla życia i bezpieczeństwa obywateli.

 


Mam nadzieję, że wizja Remka Dąbrowskiego znajdzie odbicie w mniej kosztownej rzeczywistości i autorzy dewastacji kraju odpowiedzą karnie za swoje decyzje i zasiądą na więziennych pryczach, czego im z serca życzę. 

Bo kiedyś wreszcie sprawiedliwości musi stać się zadość!! 

-----------------------------------------------

I odrobina prywatności. Zaczynam myśleć, że mam jakieś szczególne względy u Siły Wyższej, bo ciągle żyję i poza tym, że boli mnie d... i trochę kręgosłup, w gruncie rzeczy chyba nic poważnego mi się nie stało.

Miałam dziś spotkanie z maską samochodu- na pasach! Szczęśliwie samochód nie jechał zbyt szybko, ale moment po lądowaniu dalibóg przyjemny nie był. I żeby nie było dociekań, że wlazła stara baba pod samochód... zawsze jestem ostrożna. TO NAPRAWDĘ NIE BYŁA MOJA WINA! A to właśnie usiłowała mi wmawiać pasażerka samochodu, co mnie wpieniło do białego!

Życzcie mi szybkiego powrotu do formy, bo przypuszczam, że dłuższy czas będę nosić elegancki fiolet na tyłku.

Miłego i spokojnego weekendu! :)

35 komentarzy:

  1. Bzdury bzdurami! Jeszcze nam nieraz rządzący "cuda zmalują!"
    Ważne, że Ty w całości! Uważam jednak, że byłoby dobrze, gdybyś sprawdziła u lekarza stan kręgosłupa!
    Przytulasy posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u lekarza, zrobiłam prześwietlenie. Jest ok. Przytulasy też!

      Usuń
  2. No niestety, głupich nie sieją ,sami się rodzą, kiedy pierwszy raz zobaczyłam te ławki to bylam w szoku.Matyldo mam nadzieję że byłaś u lekarza.Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie diabli biorą, że zabierają ludziom pieniądze, by nonszalancko wydawać je na takie głupoty! Ani to ładne, a mądre, ani dobre. Głupi wymysł głupich ludzi!
      Dzięki za życzenia. Jest dobrze.

      Usuń
    2. ...skoro "jest dobrze" (uff! co za ulga!)... to pozwolę sobie na głupi żart, że osobiście doświadczyłaś, co znaczy "zrobić z czyjejś d*py garaż" 😉🥰
      Kuruj się! Milusińskiego weekendu! 😊 Buziaki! 😘

      Usuń
    3. Znam to powiedzenie. ;) Powiem Ci, że miałam sporo szczęścia, bo gdybym uderzyła głową a nie d... o asfalt, to mogło być znacznie gorzej . powiem tak- ja byłam ostrożna, prowadząca auto była ostrożna a jednak skończyło się potrąceniem. Czasem taki dziwne sytuacje się zdarzają. Buziaki, Gosiu! :)

      Usuń
  3. Jak to jest że ludzi widzianym na jezdni,/drodze/, jak naprawiają dziury w jezdni ,bo dostali zgłoszenie,nikt nie nazywa "budowniczym dróg"
    Natomiast przypadkową zbieraninę ludzi wybranych, nie dla nieumiejętności a z klucza partyjnego raz za razem łatających dziury do ktorych powstania w wiekszosci sami się przyczynili,wszyscy i to z uporem maniaka nazywają "rządem"
    A to tacy sami i tożsami naprawiacze dziur. Ze zgłoszenia i po czasie.Przecież juz "po czynach"powinniśmy ich poznać
    PS
    a/Porada dobra Tyle ze znając"służby zdrowia"/która dziś już inaczej się zowie/ realia może to być juz musztarda po obiedzie
    b/"Ławeczka, jak nada" Jednak myśl mądrych ludzi nie da się zgnębić.Pozwoliłem sobie ja przesłać i "powielić"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usiłują reperować dziury, których sami narobili. Tyle, że dziury zrobić łatwo, ale reperowanie im nie wychodzi i wszystko rozłazi się w szwach.
      ad. b/ Ja nie mam nic przeciwko a myślę, że i autor pretensji mieć nie będzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że wezwałaś policję, bo sprawa nie jest błaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to samo chcialam zapytac. A jesli nie wezwalas, to czy chociaz pospisywalas rejestracje tego auta i dane swiadkow. No i do lekarza tez powinnas pojsc, nie ma zartow. Zdrowiej szybko, Matyldo, trzymam kciuki.

      Usuń
    2. Ulach:
      Anna Maria P.:
      Policję ktoś zawiadomił, ale napisałam oświadczenie, że nie wnoszę pretensji. Znam kierującą pojazdem od dziecka, wiem, że nie chciała mi zrobić krzywdy, zresztą przeżyła ten wypadek chyba bardziej niż ja a mnie szczęśliwie nic bardzo groźnego się nie stało a siniaki z czasem znikną.
      Dzięki za życzenia.

      Usuń
  5. Najwięcej wypadków zdarza się na przejściach dla pieszych!
    Oby nie było skutków ubocznych opóźnionych!
    Te ławeczki to skandal, jeszcze większy to wypowiedzi Czarnka i Piontkowskiego i tak jak mówisz, gdzie nie zajrzeć, to tylko gorzej...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ławeczki to totalne bezmózgowie- niejako nasz rząd w pigułce!

      Usuń
  6. Matyldo, mam nadzieję, że zadbałaś należycie o zdrowie! Cztery litery w siniakach to nic, oby głębszych uszczerbków nie było!
    Ławeczki mają kolory ruskiej flagi...
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystko zadbałam a złego diabli nie biorą! Wygląda na to, że jeszcze trochę pożyję. ;))) Przytulasy.

      Usuń
  7. Zyczę szybkiego powrotu do formy....
    A o ławeczkach i innych Ciemniakach nie ma sensu pisać... szkoda się denerwować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A o ławeczkach i innych Ciemniakach nie ma sensu pisać... szkoda się denerwować."
      I wpisujesz sie /nie wiem z niewiedzy czy celowo/w retorykę PIS !!
      Oni to samo i tak samo nie warto byle była cisza!!
      Cisza nad trumnami stojącymi w szeregu na cmentarzach bo mieliśmy nadumieralność,cisza o przekrętach na respiratory,cisza o wadliwych maseczkach, cisza o śniętych rybach w Odrze,cisza o pieniądzach z UNII
      za to dużo o nowym pomyśle "Pieniądze od Niemiec"które zobaczymy jak ucho od śledzia.
      Skad to u was kobiet to bierze.Nie mówmy,to przykre.Nie mowmy nie warto.Po co sobie humor psuc!
      ,Moze samo zniknie ? A po, dupa w krzakach,Ja nie wiedziałam,Nie przypuszczałam.O jejku jejku

      Usuń
    2. Przepraszam, Anonimowy, co sugerujesz? Bo pachnie mi to pretensją, że nawołujemy do milczenia. Myślę, że jesteś w błędzie. Mój blog nie jest blogiem politycznym, to raczej upuszczacz żółci z różnych dziedzin mojego życia i jak sam tytuł wskazuje, piszę "tak sobie tylko", żeby tych niepotrzebnych zadr /zader?/ było we mnie jak najmniej, więc i na politykę miejsce się znajduje- jako że ona króluje w naszym świecie i szczególnie drażni.

      Usuń
  8. Przerażające szczyty absurdu?
    Mozna i tak, ale wydaje się w osądach jesteś zbyt łaskawa.
    Dla mnie to nie tylko szkodnicy ale idioci
    Za" Solidarności" malowano na murach całego kraju, hasło.
    "Państwo w którym nauczyciel zarabia mniej niż policjant jest państwem policyjnym"
    Kto dzis zarabia więcej ??
    Kto to pamieta a kto nie?
    I pytanie kolejne
    Jakim to trzeba być idiotą, by mając wojnę u granic zaczynać spory z drugim sąsiadem ??
    Jakim trzeba być idiotą by "nowa politykę historyczną" PIS prowadzoną za pomocą podręcznika do HIT przekazać w ręce marnie opłacanej kadry nauczycielskiej dziwiąc się przy tym iż "kontestują" ich "podręcznik"
    Jak długo jeszcze będziemy w swej masie FRAJERAMI ?
    Bo to już stał się kraj frajerów, dymanych przez rząd cały czas i traktowanych jak żebraków.
    Powiedzieli damy ci "pincet plus"na kazde dziecko, nie, nie od drugiego "a ty se ze swym bachorem rób co chcesz "
    I frajer się cieszył i jeszcze chwalił.
    Powiedzieli Damy ci 13,14 "emeryturę" i frajer się cieszył ,że dostanie a zmilczał gdy dostał ochłapy,pod nosem mrucząc, "kradną ale się dzielą"
    Powiedzieli damy /niektórym/ci 3000" na wungiel" a ty se urwij łeb i frajer się cieszy. nie pytając.
    Zaraz, zaraz, toż niedawno krzyczeliście, że górnikom krzywdy nie dacie zrobić" milcząc ze kopalnie utrzymywaliście" z lewej kasy"ze krzyczeliście "Polska węglem stoi a mamy go na 200 lat" I frajer się cieszył.
    Bo frajer nie myśli ,ze to wszystko lezy w obowiązkach rządzących ,którym się nie chce, nie umieją, nie potrafią zarządzać.
    Którzy nad niczym nie panują.Nie "rządzą"a łatają dziury i to jak potrafią i jak najłatwiej, rozdając "z helikoptera" dodrukowane pieniądze.
    I Frajerzy się cieszą nie wiedząc co to rynek,inflacja,bądź nawet"prawa rynku"
    "Z godnościom osobistom"którą im ponoć przywrócono, czekają.

    OdpowiedzUsuń
  9. To wszystko prawda. Zresztą bardzo upokarzająca dla obywatela- krytycznego obserwatora rządowych zagrywek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sie ciesze ze spotkanie ze samochodem skonczylo sie tylko na siniakach. Naprawde moglo byc gorzej, dobrze ze kregoslup nie zostal naruszony. Jak mowisz - przejdzie po kilku dniach czego mocno zycze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, tak mi przykro z powodu fioletowego tyłka, mam nadzieję, że nie będzie długo bolało. Biedactwo jesteś. Oby tamtej babie wielki pryszcz na nosie wyskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie życz jej tego, kochana! Ona przeżyła ten wypadek chyba nawet bardziej niż ja. Poprosiła mnie o telefon i dzwoni codziennie dowiedzieć się, czy nie ma jakichś komplikacji.Bardzo mi jej żal...

      Usuń
  12. Agnieszka Kublik w „Gazecie Wyborczej” pisze, że władza stawia te ławeczki dla siebie. Będą siedzieć po przegranych wyborach trójkami. Na przykład:
    – Kaczyński, Duda i Morawiecki;
    – Przyłębska, Manowska i Ziobro
    – Kurski, Czabański i Lichocka;
    – Holecka, Adamczyk i Lewandowska…
    Zgodnie z regulaminem.
    A jak mi wiewiórki doniosły do milionowej kwoty, którą wydal panstwowy bank na w.w ławeczki /a koszt budowy jednej to 100 tys. zł. / KPRM litościwie dołożyło "swoje" kolejne 5 milionów.
    Cieszmy sie Chwała panu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do cholery doprowadzają mnie te ich durnowate pomysły. Na ławeczkach niepodległościowych nikt nie siada, muzyczki nie słucha- nawet dla hecy- tylko gołębie toto obsrywają. A też dużo kosztowały! I to szastanie cudzymi pieniędzmi na gołębie gówna doprowadza mnie do szału!!! Strach się bać, co ci przekęciarze następnego wymyślą- oczywiście o wymowie mocno patriotycznej! :((

      Usuń
  13. Matyldo swoją drogą masz rację, że prawdopodobnie Stwórca darzy Cię specjalnymi względami..... za miesiąc zapomnisz, że Twoja tylna część ciała miała służyć jako garaż. Ale na razie ma prawo boleć.... musisz przeczekać.... lekarstwem niech będzie Twój futrzak....Okładaj się nim... naprawdę.

    Ps. Wczoraj w którymś z blogów pod pięknym górskim zdjęciem przeczytałam następujące słowa " Taki piękny mamy kraj a ta menda chce nam zabrać demokrację"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porada przednia Szanowna Donko !!!
      .Tylko jak,mając na uwadze miejsce ~bolące ,gdzie plecy swą szanowną nazwę trącą.
      Jak zrobić okład .Przywiązać przytrzymać czy na nim /kocie/siadać ?
      Moze tak lepiej kupić skórę z kota od tego z Biłgoraja co to zachwala ich cudowne moce w internecie
      Ludzie na krzyż korzonki i kręgosłup biorą. Tanio bo po 5 dych
      https://pomorska.pl/zamosc-skorki-ze-swiezych-kotow-sprzedam/ar/7026153

      Usuń
    2. Donka:
      Moja babcia miała zwyczaj mówić: do wesela się zgoi! I tego się trzymam! ;) Co prawda nie bardzo wiem, na czyje wesele mam czekać, ale jakieś kiedyś pewnie będzie! ;)))
      Tak. Taki piękny mamy kraj- obecnie już doszczętnie zniszczony przez rządzącą ekipę. Czysta rozpacz! :((

      Wieśku! Zostaw koty w spokoju. Sama ich obecność koi różne urazy.

      Usuń
    3. Matko .A ja już oczami wyobraźni widziałem jak Ty tego kota, wygodnie dla niego i siebie, mocujesz.
      Moze jakiś plecaczek czy nawet poszewka?
      Bodz przecie "sama obecność" przyznasz ,to nie to co okłady.
      Życząc szybkiej rekonwalescencji
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  14. Dzięki.:) Pozdrawiam. BBM

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedz mi jeśli łaska jak to jest.
    Gdziekolwiek idę słyszę ,a to 13 a to 14 emerytura a są tacy co to czekają na kolejne.
    I nikomu nie wpadnie do łba iz to nie "EMERYTURA" a tylko mały procent lub promil jego emerytury.
    Moze ci co dostają 1200 dostają je w pełni A reszta?
    Gorzej bo do zasług rządzących dopisują "dali mi kolejną emeryturę" Jacy wspaniali !
    Jednemu takiemu powiadam A co by było gdyby rozgłosili "każdemu rodakowi dajemy samochod ?"
    A w praktyce, jeden by dostał żarówkę,drugi koło,trzeci trąbkę nieliczni karoserie a jeszcze bardziej nieliczni po samochodzie.
    To wtedy tez byś mi opowiadał że "dostałeś samochód?"
    A przecież to sami i tak samo dzieje się z "emeryturami"Wiec dlaczego mi opowiadasz o"emeryturze" gdy w praktyce dostajesz marne jej ochłapy.
    Nie wiem czy zrozumiał, bo zostawiłem go z otwarta gębą.Myślał ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba czytasz mi w myślach, bo- między innymi- o tym jest kolejna notka. ;(

    OdpowiedzUsuń