10 sie 2024

???...

 

Nie jestem zawziętą fanką zawodów sportowych, ale mecz naszych siatkarzy na IO oglądałam z wypiekami na twarzy!

Piłkę siatkową lubię, bo tam jak na dłoni widać wolę walki, wolę zwycięstwa. Zaangażowanie w grę!

 

 Dziś też będę kibicowała z zaciśniętymi kciukami! Nasi siatkarze warci są tego!

Liczę się z tym, że mogą przegrać- tak też przecież bywa, taki jest sport: nieprzewidywalny! Tak czy owak srebro już mamy i za to bardzo, bardzo dziękuję! 


Wielu sportowych wzruszeń życzę!

Udanego weekendu! :)




 

38 komentarzy:

  1. Nasza piłka nożna to ogromne nieporozumienie. Oglądam mecze ,ala na pewno nie naszej ligi. To są zmagania drużyn zagranicznych w różnych turniejach. Siatkarze... o tak... mało nie zeszłam. Siatkówkę oglądamy namiętnie tak, jak tenis ziemny, LA i Moto GP ( i sporo innych dyscyplin też). Na uznanie zasługują nasze siatkarki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy wszedł poprzedni komentarz. Moderujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noż.... sorry, coś blogger fiksuje:) Miłego dnia:):)

      Usuń
  3. BBM: Miłego dnia, Jaskółko!
    Nie moderuję komentarzy, ale jeśli dostaję sygnał, że coś nie dotarło, sprawdzam w spisie komentarzy. Szczęśliwie u mnie rzadko się zdarza, żeby komentarze nie docierały. Twój sprawdzę. Miłego dnia i miłego weekendu! Złota dla naszych!👏👍🏻❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak, wszedł, ale ja nie miałam go na Twoim blogu i myślałam, że przegapiłam komunikat o moderacji. Potem się pojawił komentarz, kiedy wpisałam drugi. Ech...
      Na razie pierwszy set idzie, hmmmmm....

      Usuń
    2. BBM: Srebro też jest super!😄

      Usuń
    3. BBM: Przegrali, ale pięknie grali! Są świetni!

      Usuń
  4. dziś kibicuję Julce na ringu wieczorem, reszta mnie trochę mniej interesuje...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze bylem pełen podziwu dla tych "ktorych reszta trochę mnie mniej interesuje"
      A ta "reszta" po walce wygląda tak
      https://www.polsatsport.pl/wiadomosc/2021-03-30/twarz-jak-z-horroru-po-brutalnej-walce-zawodniczka-pochwalila-sie-makabrycznym-zdjeciem/
      albo tak
      https://www.sport.pl/inne/7,102005,25791803,joanna-jedrzejczyk-pokazala-twarz-po-brutalnej-walce-z-weili.html

      Usuń
    2. BBM: Nie oglądałam walki. Oglądałam zdjęcia. Sam wygląd przeciwników dość wyraźnie wskazywał, kto w tej walce zwycięży.
      Przepraszam- przeciwniczek.

      Usuń
  5. BBM: Nie lubię żadnych sportów siłowych, więc boks ani męski, ani tym bardziej kobiecy zupełnie mnie nie interesują- ale na pewno Polce życzę sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy srebro ,gratulacje, bardzo lubię siatkówkę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. BBM: Ja też ogromnie cieszę się z tego srebra! To był piękny mecz!!😄
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sport tylko patriotycznie, jak nasi grają w cokolwiek to kibicuję :) Oczywiście cieszę się z medali 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. BBM: Ładnie to określiłaś.😄 W zasadzie u mnie jest podobnie, z drobnymi wyjątkami, gdy spodziewam się uczty dla oczu. Ostatnio tak właśnie oglądałam mecz tenisowy Djokowica z Hiszpanem / nie pamiętam nazwiska a nie chce mi się szukać/. No, poezja!!!😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sport lubię, sama go kiedyś uprawiałam zawodniczo, zatem kibicuję i oglądam bo sprawia mi to przyjemność.
    Srebro jest ok. Bravo dla siatkarzy i Julki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. BBM: Brawo dla wszystkich naszych, którzy bardzo się starali a niekoniecznie im wyszło. Ważny jest włożony wysiłek, wola zwycięstwa i ambicja. Reszta to wypadkowa różnych okoliczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię i nie oglądam sportu, gdzie są jakieś brutalne nawalanki, a już te w wydaniu kobiecym w boksie czy jakimś MMA to zupełnie nieporozumienie. Kobieta tu się upiększa siniakami, głupota. Ale przy okazji wychodzi pewna niechlubna prawidłowość, że jeden zawodnik występuje a niby prowadzi go kilku tzw działaczy. I każdy chce coś przy okazji sobie przypisać i przede wszystkim zarobić. To jak w tym żarcie rysunkowy o PKP, gdzie 1 robotnik przykręca poluzowane śruby przy szynach, a obok stoi 2 nadzorujacych jego pracę. On za pracę dostanie np. 300, a owi nadzorujacy dwa razy po 300.

    OdpowiedzUsuń
  13. BBM: Faktycznie tak to wyglada. Zgadzam się z Twoją obserwacją.

    OdpowiedzUsuń
  14. BBM: Czy piszesz bloga, Melu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo nie mam aż takich umiejętności, a poza tym już mój tablecik sprawia mi psikusy, gdy mimo poprawiania na końcu potrafi zmienić końcówki wyrazów lub całe wyrazy. Niestety sprzęt wiekowy, jak jego właścicielka. Blog wymaga też systematyczności, a z tym u mnie bywa różnie. Od 20 lat jestem na emeryturze i gdy chce mi się "do ludzi i pogadać" to wówczas podczytuję. Twój blog bardzo mi odpowiada duchem i otwartością. W większości poruszanych przez Ciebie spraw mam podobne zdanie - jakbym rozmawiała z Przyjaciółką. A że czasami człowiek musi, inaczej się udusi..., więc i ja się czasem włączam do rozmówek. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. BBM: Cieszę się , Melu, że tu jesteś! I dziękuję za sympatyczny wpis.😘

      Usuń
  15. Widzę ze zaczynasz usuwać niektóre wypowiedzi .
    A ja tylko chciałem fascynatom boksu kobiet pokazać/obrazem/ dalsza cześć tej "dyscypliny sportowej" Te widoczne.skutki walki, bo niewidoczne a skutkujące urazem mózgu wyjdą po czasie.
    Pokazać obrazem przemawiającym przynajmniej niektórym do wyobraźni Bo do myślenie same słowa nie wystarcza
    Kiedyś spytałem sąsiada Co myślisz widząc w TV wojnę na Ukrainie .gdy oni pokazują wojnę z drona gdzie zaatakowany czołg wybucha .Co myślę odpowiedział Widzę zniszczony czołg! No i co dalej ?Nic
    A nie pomyślałeś ze na twoich oczach w tej samej sekundzie ginie cala załoga czołgu,łącznie z tymi którzy siedzieli na jego pancerzu .Pomyśl o ich losie I jeszcze to ze w przypadku wojny w takim samym czołgu może siedzieć twoje dziecko lub twój krewny.My widzimy obraz zachwycamy sie a co dalej już nie myślimy.Taki to jest nasz ogląd rzeczywistości Niestety coraz częstszy
    Dla mnie gdy wszelkie Igrzyska i Olimpiady niosą a sobą przesłanie pokojowej rywalizacji ordynarne mordobicia.zwane boksem sportowym, winny być zakazane i wykluczone.To jest wbrew założeniom I napędza dzikie instynkty.I niech mi nikt nie wciska ze to jest "boks sportowy" Od zwyklej naparzanki ustawki kiboli niczym się nie różni No może tylko rękawicami bokserskimi i kaskiem.
    I to chciałem powiedzieć,wytłumaczyć Ale widocznie nie zdołałem bo wypowiedz została usunięta

    OdpowiedzUsuń
  16. BBM: W trakcie prowadzenia bloga zdarzyło mi się może 2, może 3 razy usunąć jakiś komentarz i nie był to Twój komentarz, Wieśku. Twoje przekonanie jest o tyle absurdalne, że całkowicie podzielam Twoją opinię. Nie lubię żadnych sportów siłowych, nie rozumiem fascynacji kibiców takimi sportami. Nie rozumiem zawodników uprawiających takie sporty.
    To tyle tytułem wyjaśnienia. Co się stało z Twoim komentarzem? Nie wiem. W najbliższym czasie sprawdzę w zbiorze komentarzy i jeśli mi się uda, przywrócę go do życia.
    Przepraszam za niezamierzoną przeze mnie przykrość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mały przyczynek boć przecież "warto wiedzieć"
      Fajnie było Tylko jakoś tak nam umknęło ze
      Pisowcy przez osiem lat rozsiedli się po związkach sportowych i w PKOl, no i takie są efekty
      Polska w klasyfikacji medalowej igrzysk olimpijskich zajęła dopiero 42. miejsce, ustępując m.in. Filipinom, Algierii, Indonezji, Kubie czy Tajwanowi. Nawet Holandia miała od nas lepszy wynik medalowy ,a liczy coś z 10 milionów ludzi
      To najgorszy wynik Polaków od igrzysk w Melbourne w 1956 r., czyli od prawie 70 lat. Nazywanie tego rezultatu katastrofą nie jest dalekie od prawdy.
      By było ciekawiej
      Są związki sportowe, które dostały miliony z budżetu w ostatnich latach, nie wysłały na igrzyska ani jednego przedstawiciela, za to działacze tych związków pojechali do Paryża. Nawet szef związku łyżwiarstwa szybkiego pojechał.

      Usuń
    2. BBM: Nie wiem, kto zarządza komentarzami. Twój potraktowano jako spam. Udało mi się go tutaj przywrócić. Przepraszam, że dopiero teraz.

      Usuń
  17. BBM: Zapaść jest na każdej linii, ale trzeba się cieszyć tym, co MIMO WSZYSTKO udało się osiągać dzięki ambicji i wysiłkowi naszych sportowców .

    OdpowiedzUsuń
  18. – Nasz wynik na igrzyskach to nieuchronny skutek tego, że PiS- owska szarańcza rzuciła się też na sport. Czego nie ukradli to zniszczyli. W kilka lat zrobili z polskiego sportu stadninę w Janowie. Kompletna ruina. Trzeba do kierowania polskim sportem (nie ministerstwem, ale sportem), wziąć fachowców i za kilka lat będą efekty. Wystarczy nie kraść, myśleć i pracować – napisał Tomasz Lis.

    – Polski sport wygląda tak jak R. Czarnecki (PiS). Działacz żużlowy, piłkarski, wiceprzewodniczący Wydz. Zagra. PZPN. Wiceprezes PZ Piłki Siatkowej. Członek Zarządu Pol. Komitetu Olimpijskiego. Wszędzie pieniądze, diety, wyjazdy. Po co mu zawodnicy?... – bliżej rzecz wyjaśnił płk Adam Mazguła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stan polskiego sportu... to wina Tuska (KLIK)
      Tak twierdzą pisowcy, a tak podsumował to W. Kuczyński. W punkt.

      Usuń
    2. BBM: Rozwalili wszystko, to niby dlaczego mieliby oszczędzić sport. Tam przecież też dało się to i owo ukręcić!

      Usuń
    3. BBM: Wieśku! Przy kilku odpowiedziach kolejność ucieka a ja nie umiem nad tym zapanować. Mam nadzieję, że odnajdujesz odpowiedzi na Twoje komentarze.

      Usuń
  19. BBM: Gosiu! To szczyt bezczelności własne zaniechania i przekręty - a raczej efekty tego - przerzucić na Tuska!
    Odpowiedź- miażdżąca !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donald Tusk to przewidział 😉Ale ale... po lupę biorą teraz Bortniczuka, wydatki Ministerstwa Sportu, a także PKOl z tym całym jego prezesem... toż tam całe rodziny były utrzymywane! Gierszewski (dziennikarz śledczy) skutecznie w tym pomaga.
      Także ruszyło z kopyta Min. Zdrowia (refundacje leków na choroby rzadkie, rejestracja ciąż wykreślona...)
      Jesssu - ile to roboty żeby te szwindle poodkręcać! Myślę, że takiego bałaganu nigdy jeszcze w Polsce nie było.
      W dodatku gdzie ruszyć to się nowe szambo wylewa.

      A tygrysek dziwnie przycichł... Hołownia też... Za to Szydło wyszło z wora, rozeźliło się...

      Usuń
  20. A niech tam sobie poukręcają łby sami . I się kotłują. Będzie mniej pisiorów.
    A ten od szmaty putinowskiej zgubi ostatnie zęby od tej złości jaką ma w sobie .

    OdpowiedzUsuń
  21. BBM:
    Azalia:
    Gosia:
    Kiedyś u mnie królowało przekleństwo: Niech im Allach pchły rozmnoży!!
    To jeszcze dodam od siebie: i wszy, i prusaki, i karaluchy,i wszelkiego rodzaju robactwo w takich ilościach, żeby ich spod nich widać nie było!😖😡howgh!🤭

    OdpowiedzUsuń
  22. Naszym sportem narodowym jest nadal picie wódki, gdzie nie spojrzysz pełno małpek i butelek od piwa!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  23. BBM: Faktycznie, ze wszystkich dziedzin sportu w tej osiągamy najlepsze rezultaty!🙁

    OdpowiedzUsuń