29 sty 2024

Pobiegaj z Moniką, czyli rozbuchane ego.


 Wczoraj dostałam filmik WOŚP HYMN 93 udostępniony przez Sylwianę na X. Obejrzałam i... zrobiło mi się smutno. 

Smutno, bo w tym obecnym telewizyjnym natłoku barw, wrzawy i wykrzykiwania kolejnych zwiększonych kwot na orkiestrowej tablicy, chyba powoli gubi się tamten entuzjazm i spontaniczność sprzed lat. 

Ja wiem, że inne czasy, inne obyczaje, inne potrzeby, inny rodzaj owsiakowego świętowania, ale niektóre "rzeczy" wystawione na licytacje przyprawiły mnie o rodzaj niechęci.

/Tu od razu zaznaczam, że kibicuję Orkiestrze od zawsze, że mam w domu kubek z orkiestrowym nadrukiem, wylicytowany przez syna ileś lat temu, że w każdym roku "gramy" z Orkiestrą, że głośno ubolewałam na brak naszej miasteczkowej aktywności na tym polu, że... itd, itd. Krótko mówiąc jestem fanką Owsiaka i Orkiestry, więc krytyczna uwaga nie jest głosem hejterki/

Przyznam, że do napisania tej notki ośmielił mnie artykuł jednej z redaktorek GW, która zwróciła uwagę, że szczytny cel zaczyna być zachwaszczany autopromocją za frajer, że tzw. celebryci cudzymi pieniędzmi robią z siebie dobroczyńców, bo na cholerę Lewandowskiej ślubna suknia a Lewemu znoszone buty /to chyba akurat w ubiegłym roku/, co za frajda wylicytować obrazek namalowany przez prezentera telewizyjnego? Pobiegać z Moniką Olejnik?! Ileż trzeba mieć w sobie samozachwytu, żeby coś takiego zaproponować??...

Być może kogoś z czytelników uraziłam tym, co napisałam. Trudno. Nie wszystko złoto, co się świeci i - być może- czasem dobrze przeczytać nawet coś przykrego, żeby nabrać trochę pokory.

Dobrego nowego tygodnia!

52 komentarze:

  1. Ważne, żeby jak najwięcej zebrać dla korzyści zdrowotnych dużych i małych. Na resztę nie zważam. Buziaki 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: I chyba masz rację a ja się czepiam, bo nie trawię Olejnikowej.🤭

    OdpowiedzUsuń
  3. słuszne są twoje spostrzeżenia

    OdpowiedzUsuń
  4. BBM: Gdybyś się jeszcze podpisał/ła, byłoby super!

    OdpowiedzUsuń
  5. " tzw. celebryci cudzymi pieniędzmi robią z siebie dobroczyńców, bo na cholerę Lewandowskiej ślubna suknia a Lewemu znoszone buty /to chyba akurat w ubiegłym roku/, co za frajda wylicytować obrazek namalowany przez prezentera telewizyjnego? Pobiegać z Moniką Olejnik?!"
    Nigdy nie sadźmy wg siebie !!!
    Jeśli jest popyt na te 'darowizny" A widać jest !! To czemu nie ??
    Jeśli sa ludzie którzy duże pieniądze by dali za spotkanie z Olejnik To czemu nie?
    Jesli w/w darczyńcy nie zyskują materialnie a pieniądze z licytacji zasilają kasę WOSP ! To czemu nie ??
    Kogo obchodzą barchanowe majtki babki,gorset ciotki czy cylinder dziadka gdy za tym nie kryje się czyjeś znane nazwisko i jego"marka" w społeczeństwie.Kto to zalicytuje.Chyba do filmu lub teatru
    Ciekawe ze to nas ruszyło i to "usłyszeliśmy" i co gorsza zakonotowaliśmy A przecież było tam na aukcji setki innych przedmiotów I zabytkowe motocykle i słynne auto z kolizji Szydło.
    Był tez ofiarowany przez pracownie cukierniczą tort w kształcie serca a wytwórca cukiernik opowiadał że w swojej cukierni rozdaje darmowo pierniczki gdy ktoś z kupujących wrzucał choć "grosik "do puszki która u niego stała.
    Setki było takich darów tylko ze prezencja ich ,albo nam umknęła albo było mniejsza.
    Przyznam ze mnie wstyd ze szukacie dziury w całym ze przyłączacie się do Pawłowicz /bo dla niej to impreza antykatolicka/ ze podłączyliście się pod TV Republika,ze nam 8 letnia nienawistna propaganda pis wyżarła dziury w rozumowaniu .
    PS
    Jednemu co mi powiadał, ze on nie daje złodziejom tylko Caritasowi powiedzialem, ze ja mu mogę przytoczyć przekręty Caritasu /choćby ten zakupem z bonusem jednej pani tam zaangażowanej, zabójstwie szefa Caritasu zabitego przez kochanka w Krakowie czy brakiem rozliczeń wymagalnych dla tej instytucji /wymienić jeszcze?/podczas gdy on mówi złodzieje o WOSP gdy co najmniej przez 32 lata prześwietlany kontrolowany audytowy i ciągany po sądach z wynikiem zerowym wychodzi zawsze czysty
    Jak bardzo chce to mu się poświecę i przedstawie do porównania sprawozdania finansowe zamieszczane w Internecie i niech je porówna te z WOSP i te z Caritasu.
    31 lat nagonki! 31 lat kontroli 31 lat audytów i to zewnętrznych I nic !!
    Kto to by z nas wytrzymał ??
    Wystarczy ze jedna idiotka odwazyla się napisać
    Kwestujący na WOŚP mogą "stać się młodzieżową szpicą ideologii LGBT, jak pionierzy w ZSRR czy Hitlertjugend przy NSDAP" - Barbara Nowak
    I przyłączam się do Hołdysowego zdziwienia
    "Jak można było przez lata zakazywać wojsku i policji udziału w zbiórce na WOŚP? Jak można było zakazać mediom publicznym i gazetom Polska Press informowania o tej akcji i potem nazwać się "prawdziwymi Polakami"? Że "prawdziwy Polak" NIE POMAGA? Takie to było hasło PIS?"


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Wrzuciłeś wszystko do jednego worka. Szkoda!Trochę mi przykro…

      Usuń
  6. Wiesiu nie denerwuj sie.,tylko spokoj moze nas uratowac :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Czy to Ty, Gosiu?…

      Usuń
    2. 😃nie, to nie są moje wpisy - ja teraz dopiero zapukałam do Ciebie i właśnie analizuję Twoją notkę.
      Przed chwilą u Sekielskiego usłyszałam, że i on odnosi wrażenie, że np. celebryci licytują wszystko to, co po uprzątnięciu strychu lub garażu okazuje się zbędne.
      Być może tak jest, ale z drugiej strony dla fanów stanowi istotną różnicę, czy przepocona koszulka jest Lewandowskiego czy mojego stryja.
      To są tylko gadżety, a cała zabawa polega na wspólnym zrywie, by zebrać jak najwięcej kasy. Na zespołowym działaniu. Muszę powiedzieć, że bardziej podziwiam propozycję wspólnego biegania z Olejnik (choć też nie jest moją miłością) niż licytowanie starej sukienki.
      Czy wiesz, że prezydent mojego miasta wystawił kamlot z kostki brukowej, z remontowanego obecnie Starego Rynku? Poszła za 7. tysięcy i kupił ją... komendant poznańskiej policji 😁
      Z drugiej strony widziałam niepełnosprawną dziewczynkę, która przyszła z mamą zlicytować obrączkę po zmarłym tacie. Wzruszyłam się.

      Tak więc myślę - bawmy się, niech trwa zabawa! Cel jest jeden. Przy takiej liczbie grających zawsze trafi się coś durnego, ale nie narzekajmy. Póki jeszcze gra Orkiestra! ❤️❤️❤️ Póki Owsiak ma siłę.
      Będzie co wspominać, jeśli go przeżyjemy.
      Uśmiechnij się! 😘


      Usuń
    3. BBM: Podziwiam Owsiaka całym sercem i całą duszą, podziwiam wszystkich tych, którzy z takim oddaniem angażują się w to ogromne przedsięwzięcie; szkopuł w tym, że napisałam o tym, co mnie uwiera. Tylko tyle i aż tyle.
      Może i mnie przyda się odrobina pokory?…🤭

      Usuń
  7. Nie widzę w tym nic obraźliwego, sama mam podobne spostrzeżenia, ale cóż, niektórzy lansują się nawet kosztem WOŚP i to jest przykre!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się i zgadzam, niektórzy już-i-jeszcze-nie-celebryci robią sobie sposób na autopromocję w ramach Orkiestry, smutne to, ale cóż, takie to signum temporis :( Natomiast niewatpliwie cieszy powrót normalności, czyli Owsiak w tvp, a policja i straż z ludźmi na ulicach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: 100% moich odczuć. Dostałam po łbie chyba głównie za to, że nie umiałam ich przekazać.😟

      Usuń
    2. Nie sądzę, po prostu kazdy odbiera po swojemu 😉

      Usuń
  9. Oj Matyldo, że jej nie lubisz? Nie ważne, ważne że kasa leci ,że są wolontariusze, u nas w okolicy wszędzie więcej niż w zeszłym roku.NAWET PREZYDENT MIASTA wziął się do roboty (bo wybory i chyba na wylocie).Rynek tętnił zabawą, konkursami i różnościami do późnych godzin.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Dobrze to przeczytać. Oby tak dalej! Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Najwazniejsze zeby zebrali jaknajwiecej pieniedzy.
    A ta otoczka nie jest wazna.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  11. BBM: Niewątpliwie! Ale otoczka, czy też jej drobne elementy, też są zauważalne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, myślę, że tu chyba działają dwa zjawiska . Jedno to cel , a do osiągnięcia go każdy środek dobry, a drugi to zwyczajna podaż i popyt. Dla niektórych jakaś pogawędka z celebrytą to szczyt marzeń i okazja do pochwalenia się znajomym . Jest zapotrzebowanie na takie oferty to powstają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. BBM: Jest nad czym pomyśleć!😉 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nikogo nie chciałem obrazić !
    Tyle ze my tak naprawdę wiemy tyle ile zobaczymy lub chcą nam pokazać a niekiedy nawet nie potrafią
    Czy Wy naprawdę myślicie ze na te licytacje każdy może przesłać"bele co" lub "bele co "może zaproponować.
    Czy naprawdę nie wiecie iz w zespole Jurka sa ludzie którzy weryfikują co kto przysłał, co zaproponował .
    Kombinują myślą czy da się to "sprzedać"czy będą chętni za ile to pójdzie i jak to licytować.
    Weryfikują nawet pod względem prowokacji"bo można podesłać kradzione" lub głupie propozycje jak tych ze Straży Granicznej na granicy z Białorusią.
    Łby im nawet zaprzątają kwoty za ewentualne darowizny /trwają rozmowy z Ministrem co z tym fantem zrobić/
    To nic na żywioł choć to tak wygląda !
    Jak i wrażenie żywiołu robią wszystkie te transmisje na żywo .I o to chodzi gdy na zapleczu daleko od naszych oczu toczy się walka z techniką czasem i wiecznymi niespodziankami ze strony prowadzących i uczestników. W jednej hali czasami to trudno zrobić a oni się łączą ze studiami w całym kraju I gra technika, scenografia dźwięk i światło.
    Mistrzostwo świata i perfekcja ludzi Jurka.Zmęczonych do granic ostatnich i wolontariuszy z entuzjazmem i zaparciem wpisujących sie w te grę.W grę gdy jednocześnie przeliczane są pieniądze
    Dla nas wszystkich!Potrzebujących wcześniej lub później
    Świat nam tego zazdrości,świąt pełen podziwu Bo nikt na świecie na to nie wpadł i nigdzie raz do roku nie odbywa się taka akcja.Rozgłoszona i znana już na całym świecie.
    A my jako "prawdziwi Polacy" z wrodzonym malkontenctwem jak zwykle prze ponad sto laty zawsze będziemy szukać dziury w całym zawsze coś nam się nie będzie podobało zawsze zrobiliśmy by to lepiej szybciej i sprawniej
    "a juz ze śwagrem panie i po pijaku nie takie cuda potrafimy"
    No to Wam poleciałem' "smrodkiem dydaktycznym" Mozecie mnie obsobaczyć i nawet powiedzieć" gupi"
    A ja się nie obrażam bo wiem ze nie wszystko i to na piśmie potrafię Wam wyjaśnić.
    Ludzie, jeszcze raz nam pokazano jacy jesteśmy w zrywach !!
    Potem nam oklapnie Ale nie przyspieszajcie tego "patriotycznym malkontenctwem i szukaniu dziury w całym"Proszę.
    Teraz jedyny kurs to xxxxx xxx i Anzeja
    Z całym dla Was szacunkiem !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Przyjęłam z pokorą.

      Usuń
    2. Oj tam zaraz "z pokorą"
      Pomyśl ze to, jak wyrastają ziarna nienawiści i zwątpienia "przez osiem ostatnich lat" sianych stale i z uporem, przez propagandzistów pis i jego zwolenników.Byle tylko myśmy się nie zjednoczyli nie myśleli jednym głosem
      Tak działa niestety propaganda i jej rozsadniki Siana przez suto opłacanych speców od propagandy
      "Siać siać" może coś z tego wyrośnie i alleluja i do przodu.I to tak od początku istnienia WOSP przez długie 32 lata siali i bezustannie podlewali.I gdzieś tam ziarno nienawiści ,podłości a nawet zwątpienia"padłszy na podatny grunt zaczynało kiełkować
      A jeszcze jak te słowa padało od ołtarza No to jak nie słuchać naszych "przewodników duchowych"
      A oni nawet słowo "jałmużna" przedstawili jako narzędzie szatana.A przecież pomoc bliźniemu swemu wpisana jest w podstawy chrześcijaństwa.
      A czym jest WOSP ? Jak nie jedną wielką dobrowolną i nie wymuszoną JAŁMUŻNĄ prowadzoną nowoczesnymi środkami
      Niech wiec każdy z nas pomyśli dlaczego "byli przeciw" ze psuli byli /i sa przeciw/i siali ziarna nienawiści
      tworząc "siódme niebo nienawiści" wiedząc doskonale co w wielu duszach rodaków się kryje
      Nie na darmo czule ucho artysty usłyszało i opublikowało wygłaszane po cichu
      MODLITWA POLAKA
      „Gdy wieczorne zgasną zorze,
      Zanim głowę do snu złożę,
      Modlitwę moją zanoszę
      Bogu Ojcu i Synowi:
      "Dopierdolcie sąsiadowi!
      Dla siebie o nic nie wnoszę,
      Tylko mu dosrajcie proszę."
      Kto ja jestem? Polak mały
      Mały, zawistny i podły.
      Jaki znak mój? Krwawe gały.
      Oto wznoszę swoje modły
      Do Boga, Marii i Syna:
      "Zniszczcie tego skurwysyna
      Mego brata, sąsiada,
      Tego wroga, tego gada."
      "Żeby mu okradli garaż,
      Żeby go zdradzała stara,
      Żeby mu spalili sklep,
      Żeby dostał cegłą w łeb,
      Żeby mu się córka z czarnym
      I w ogóle żeby miał marnie,
      Żeby miał AIDS-a i raka."
      Oto modlitwa Polaka.
      „Jeśli Polska nie zginęła, my ja dobijemy.
      Czego obca moc nie wzięła , sami rozdrapiemy.
      Nie będzie obcy pluł nam w twarz, sami se naplujemy”
      Kady nas to widzi kazde z nas to doświadczyło.Tylko boimy się wypowiedzieć to na głos, prosto w oczy
      A jak to wszystko jeszcze podlejesz nawozem bogoojczyznianego bełkotu.Rozkwita na potęgę !
      Ma ktoś inne zdanie ???

      Usuń
    3. BBM: I- według Ciebie- ja ze swoją krytyczną uwagą w tym wszystkim właśnie się zmieściłam?!… Naprawdę aż tak źle mnie wyceniłeś?!…

      Usuń
    4. BBM: Cytuję: „Nigdy nie sądźmy według siebie!!!”

      Usuń
    5. 🫣... aaaaaaależ teraz, Wieśku, pojechałeś....! 🫣🤣🤣🤣
      jezusickuuu...!!! 😂😂😂
      Przecież w tym, co wyraziła Autorka naprawdę jest dużo racji, a Ty chłopie - od razu - patelnią w łeb!
      Przejrzyj sobie licytowane przedmioty, tam faktycznie znajdziesz istny śmietnik.

      No, do wzoru delikatności i subtelności nie da się Ciebie zaliczyć, mimo że znasz fajne wierszyki.
      Strzeż się słowa "dzban", to ostatnio brzydkie słowo... 😊

      Usuń
    6. BBM: Dzięki, Gosiu, za wsparcie, ale Wiesiek i tak się sianem wykręci! I na dodatek zarzuci, że nie umiemy czytać ze zrozumieniem!
      Nic to!- jak powtarzała sobie Baśka Wołodyjowska.
      Albo:
      Pies z nim tańcował na Saskiej Kępie!- jak powiadała moja babcia.😉

      Usuń
    7. (🤫ciiiiiiiii... bo to dobra duszyczka jest i mądra, ale czasami jak huknie, to klękajcie narody... )
      😉😂😂😂

      Usuń
    8. BBM: Bywa, że zaczyna mnie to wkurzać, bo ile można?!!…😡

      Usuń
  15. A wiesz, że pomysłam o tym tak samo jak Ty ?
    Co można wystawić czy kupić na aukcji ?
    Cuda na kiju . Gdzieś chyba są granice absurdu . Celebryci są już tak dalece oddaleni od życia normalsow , że szok.
    Nie kupię rzeczy , której nie potrzebuję, wolę wysłać przelew na konto Orkiestry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Ja też wrzucam do puszki a dodatkowo kupuję wystawione rzeczy, które mnie w taki czy inny sposób urzekną. Na licytacje mam za płytkie kieszenie, niestety.😘

      Usuń
  16. BBM:👍🏻👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  17. w niedzielę byłem zajęty w domu i nie wiem, jak wyglądała akcja w pobliskim miasteczku, ale zagrać zdążyłem o wiele wcześniej, w Krakowie, do puszki stojącej przy kasie w Biedrze, a gdy ekspedient-kasjer chciał mi wręczyć serduszko zaprotestowałem: "tylko jedno? jeszcze dla żony poproszę!" /akurat moja Lady stała obok/ i chłopak się zafrasował: "ale ja nie wiem, czy tak wolno?"... to ja mu mówię: "ze wspólnego majątku płaciłem, więc się należy"... chłopak wręcza mi to drugie, a ja w duchu sobie pomyślałem: "gdybyś był dziewczyną, to bym od ciebie całą kartkę wysępił"... bo tak zawsze jest, jeszcze nigdy żadna wolontariuszka mi nie odmówiła, a ja jestem wlepiarz: zbieram wlepy i wlepiam potem, na rower, na meble, na inne sprzęty gdzie się da... ale to był chłopak, a ja nie jestem gejem, więc nie wiem, jak się flirtuje z chłopakami, LOL...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak jestem zdziwiony .Dalem 100 i poprosiłem o jeszcze jedno dla znajomej.Nie prosiłbym o więcej motywując do tego głupio "ze wspólnego majątku płaciłem, więc się należy". Dostałem druga !
      Poprosić o więcej tylko po to by bez sensu okleić nimi inne sprzety jakoś mi nie uchodzi
      Byc moze jesteśmy rożnej wrażliwości ale dla mnie "TEN SYMBOL" to nie wlepka byle jaka i umieszczać ja "bele gdzie i bele jak na bele czym "mnie nie uchodzi.Dla mnie to już jest symbol narodowy !!
      I jego symboliczne skutki.
      .Przez 32 lata zdołałem się do niego przyzwyczaić i przywyknąć.
      Dla mnie jest jedno miejsce godne, do jego zamieszczenia/przyklejenia/ Na klapie ubrania na znak społecznej solidarności i na sprzęcie, by zaznaczyć /i jako znak/ ze nasza ofiarność nie została zmarnowana ,przybierając wymierna i konkretną postać.Tego lub innego sprzętu.
      Koniec i kropka Umieszczanie go gdzie indziej to dla mnie nie tylko lekceważenie ale w pewnym sensie profanacja.
      Sol w oku tych z pis co w tvp starali sie go wymazać jeśli był na klapie marynarki rozmówcy
      I niech się nikt nie obraza gdy znow mowie o znaczeniu dla mnie tego symbolu i jak ja go odbieram.
      Bo ja tak go odbieram !

      Usuń
    2. mój rower, moje auto, moje drzwi i moje meble to nie są żadne "bele co i bele gdzie", LOL...
      ...
      tak w ogóle, to pomysł serduszek (akurat na ciuchach) wziął się z przyczyn czysto pragmatycznych, żeby wolontariusze nie tracili czasu na ludzi, którzy już coś dali, więc jeśli idzie rodzina, para, czy jacyś tam ludzie razem i zrzucają się do puchy, to każdemu się "należy" :), a także komuś, kto akurat został w domu, ale również wspiera akcję duchem i dutkami...
      ...
      no właśnie, formułka "się należy" była wyrecytowana z uśmiechem i przymrużeniem oka, ekspedient to pojął i też się uśmiechnął, a poza tym uśmiechanie się wcale nie jest głupie, tak w ogólności, bo są czasem też jakieś wyjątki :)

      Usuń
    3. p.s. kto ile daje to jest informacja, która mnie kompletnie nie interesuje i vice versa, niech nikogo nie interesuje, ile ja daję i świat byłby lepszy, gdyby ludzie nochali nie wtykali w takie sprawy...

      Usuń
    4. mój rower, moje auto, moje drzwi i moje meble to nie są żadne "bele co i bele gdzie", LOL
      Uradziła gminna rada Wodociągi pozakładać. Zaro mowa jest o wkładach - Chcą z człowieka zrobić dziada! Myśleć, wiecie, trza na opak! Dren mo iść przez mój ogródek! Nie postanie obca stopa Na tym, com se zdobył z trudem! Mnie tam żuraw rycht wystarco, Na co mi publiczne zdroje? Bo nieważne, czyje co je, Ważne to je, co je moje! Mój stryjeczny szwagier Władek Taką dziwną mo zasadę: Cięgiem chciołby łączyć spadek, Co nam zostawili dziadek. Jo zaś, że przeciwny byłech, To żem wziąch się i ośmielił, Wyklepołech ostrą piłę I stodołę my - przerżneli! Jo żem swoją część poskładoł; Tak się zakończyły boje, Bo nieważne, czyje co je, Ważne to je, co je moje! Mój synalek, mówia zasię, Że najgorszy z wszystkich w klasie! Do nauczycielam zaszedł - Co od niego chcesz, głuptasie? Dziecku nudno tak za ławą, Chłopak - mówię - jest z mołojców, W głowie wprawdzie nietęgawo, Ale wszystko mo - po ojcu! W szkole może takich więcej, Ale jo za swoim stoję, Bo nieważne czyje co je, Ważne to je, co je moje! Wieś w powiecie nie jest spodem I do czynów dzielnie rusa. Nie inacej, kiej w nagrodę, Przydzielili nam "ursusa". Choć to nie je fura srebra, Pismom skrobnął: "Droga władzo! Traktor warto by rozebrać, Niech mi chociaż dyferencjał dadzą!" Jak trza bedzie, to - jak w raju - Babie ziobro też wykroję, Bo nieważne, czyje co je, Ważne to je, co je moje!

      Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,kazimierz_grzeskowiak,to_je_moje.html

      Usuń
    5. BBM: Przypomniałeś/-łaś piosenkę Grześkowiaka. Swojego czasu bardzo była popularna.
      A i do dziś nie straciła specjalnie na aktualności, choć lata minęły.😄

      Usuń
  18. BBM: Wydaje mi się, że serduszka nie są limitowane. W każdym razie nigdy się jeszcze z taką sytuacją nie spotkałam. A wolontariusze są zawsze bardzo sympatyczni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten chłopak z Biedry też był sympatyczny, tylko albo świeżak, niedoświadczony, albo być może sam też żartował z tą niewiedzą, czy tak wolno? :)

      Usuń
    2. p.s. tak w ogóle, to w pierwszym ruchu to prawie bym zapomniał o tym serduszku, bo byłem zajęty płaceniem, odbijaniem karty biedrowej, potem z Lady i to on właśnie sam z siebie mi podsunął wlepa pod nos, chwilowo nawet ręki nie miałem wolnej, żeby to przyjąć :P :)

      Usuń
    3. */errata... ma być: "...potem z Lady pakowaliśmy sprawunki..."...

      Usuń
  19. Matko moja Ilez to razy mogę pisać ze te moje "przemyslenia"nie dotyczą tu pisujących.Was znam !?
    .To jest natury ogólnej i dotyczy tych co czytają a nie komentują z rożnych to powodów.Niech wiedzą ze i my wiemy z czym i kim mamy do czynienia.I co i jak jest grane.
    I się wykręcam i "pies ze mną tańcował na Saskiej Kempie" :) :)
    No i jak Was nie kochać, obrażalskie ?

    OdpowiedzUsuń
  20. BBM: Może nas, Wieśku, po prostu przestań wychowywać! Bo i tak - pudło! Nas i tych iluzorycznych czytelników, do których rzekomo kierujesz swoje uwagi. To już momentami przestaje być zabawne!😟

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio rzadko zaglądam do Internetu więc przeleciał mi Matyldo Twój wpis. Przepraszam Cię Kochana, ale moja odpowiedź jest taka: Nie szukajmy dziury w całym. Liczy się efekt końcowy - mam go przed oczami..... po 32 latach działalności orkiestry - tłum ozdrowieńców uratowanych dzięki Owsiakowi nie pogardzającemu żadnymi okazjami, pomysłami, sposobami i również śmieciowymi loteriami jeśli tylko miałyby wesprzeć cel..... od lat przeważnie ten sam - fundusze na zakup specjalistycznego sprzętu do szpitali dla ratowanie życia chorych , w szczególności dzieci . W tym roku jak wiadomo hasło zbiórki - "płuca po pandemii"
    Ps. Bardzo ucieszył mnie powrót SŁUŻB MUNDUROWYCH.

    OdpowiedzUsuń
  22. BBM: Też cieszę się powrotem do normalności i osiąganymi wynikami. To w sumie świetna coroczna akcja dla wspólnego dobra!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspieram fundacje mi znajome i bliskie. WOŚP jest mi daleka. Jan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janie. A możesz wymienić, jakie to są fundacje? Pytam z ciekawości, dla kuzynki pytam 🤔😉

      Usuń
  24. BBM: Rozumiem. Każdy z nas ma własne wybory i nikt nikogo do niczego nie zmusza. I dobrze.

    OdpowiedzUsuń