24 sty 2024

Można się na śmierć zawąsikować!!

 


Przyznam, że rzygam Kamińskim z Wąsikiem, że nie wspomnę o Dudzie.

Na każdego z nich patrzeć nie mogę bez zgrzytania zębów! Co za obrzydliwe kreatury !!!

Robienie bohaterów narodowych z facetów, którzy są pospolitymi przestępcami, jest dla mnie czymś niewyobrażalnym, niemoralnym i zwyczajnie głupim, bo o ile - mając w garści pełnię propagandy- można było na trumnach smoleńskich wozić się przez szereg długich lat, to teraz to już takie oczywiste nie jest i nawet najciemniejszy lud w którymś momencie może oprzytomnieć i spojrzeć bardziej krytycznie na dotychczasowe fascynacje.

A Dudzie już całkiem rozum odebrało i czego by nie wymyślił on albo jego genialni doradcy, to przeciwko niemu się obraca i ostatecznie wychodzi na głupa!


Trochę się dziwię wąsikopodobnym, że jeszcze nie uruchomiły się u nich odruchy samoobronne, bo przecież muszą być świadomi, że to wcale nie koniec przygód z wymiarem sprawiedliwości, bo wcale nie wszystko jeszcze zostało wyważone i wycenione i tylko patrzeć, jak ponownie odwiedzą poznane już kąty...

 

Ciężko się teraz ogląda programy informacyjne i publicystyczne, bo pis jako totalna opozycja na uszach staje, żeby nam- przeciętnym oglądaczom- do reszty życie obrzydzić, ale powiem tak:

Kochani!

Mieliście wiarę wtedy, gdy nic jeszcze nie było na pewno a zaczyna jej brakować teraz, gdy CAŁA  WŁADZA jest w rękach koalicji i gdy widać jak na dłoni, że obóz rządzący umie z tej władzy skorzystać?! Jest dobrze a będzie coraz lepiej!! Sprzątanie stajni Augiasza trwa w najlepsze, ale trzeba czasu! Cierpliwości i wiary- będzie dobrze!


 


52 komentarze:

  1. Święta prawda Matyldo co piszesz a dzisiaj promyk zaswiecil malutki bo Czarnek został dzbanem roku, należało się.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Dzbanów tam więcej! Co spojrzę na któregoś / którąś to dzban!🤣
    Serdeczności, Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Posłuchajcie, błagam, pana Maurycego Polaskiego. Jego kanał na YT rozjaśnia mi życie. Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odbieram tego ułaskawienia jako porażki z prostego powodu: Duda miał moc ułaskawienia przestępców nadaną przez prawo, ale próbował zmusić stronę rządową, by wypuścić bandytów bez ułaskawienia. Jak wiemy, nikt się pod tym naciskiem nie ugiął. "Chcesz ułaskawiać antypolskich bandytów skazanych za próbę osadzenia w więzieniu osób, które przestępstw nie popełniły - ułaskawiaj, masz takie prawo, ale bierz za to pełną odpowiedzialność!" - nie przeszły żadne próby nadania mocy prawnej ułaskawieniu od wyroku, którego uprawomocnienia nie było. Gdy przyszedł wyrok prawomocny, przestępcy musieli beknąć i odsiedzieć swoje, aż do momentu, gdy Duda ich uwolni, ale zgodną z prawem polskim procedurą.

    Najlepszy komentarz dał do tej spraw premier Donald Tusk:

    "Prezydent – tym razem prawidłowo – skorzystał z prawa łaski wobec przestępców."

    TYLE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Nie mówiąc o tym, że grali główne role w aferze podsłuchowej /Pegasus/, czyli recydywa. Ciekawe, czy te kryształy moralne ponownie zostaną ułaskawione, czy też wreszcie swoje odsiedzą.
      I wiesz, podoba mi się konsekwencja posunięć rządowych.😉

      Usuń
    2. Ja bym dodał do oficjalnego przekazu jeszcze jedną, bardzo istotną informację, wręcz apel, mianowicie:
      "Panie Duda, Kaczyński i wszystkie żony i kochanki skazanych przestępców, jeżeli jesteście w posiadaniu dowodów świadczących o niewinności i nieskazitelności Kaczyńskiego i Wąsika, przedstawcie je jako świadkowie, albowiem ukrywanie dowodów RÓWNIEŻ JEST PRZESTĘPSTWEM!", zwłaszcza SĘDZIA KAMIŃSKA powinna wiedzieć jak zbrodniczy charakter ma ukrywanie dowodów niewinności męża, jeśli oczywiście takowe posiada. Jeżeli zaś ich nie posiada, a podważa wyrok sądu, jest równie zwyrodniałą zbrodniarą, bo jako sędzia drwi z ofiar zbrodniarzy z powodu osobistej kariery i nepotyzmu.

      Usuń
    3. BBM: Całkowicie się zgadzam. Nic dodać, nic ująć! Nikt głośno nie powiedział choćby o tym, jakie mieli sukcesy w zwalczaniu korupcji. Pełna cisza!!

      Usuń
  5. U mnie dziś tęcza na niebie, będzie dobrze!
    Mnie oburzają okrzyki na cześć ułaskawionych - cześć i chwała bohaterom, po prostu nosi mnie, gdy to słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. BBM: Tęcza - dobry znak! Mnie oburza także rzucanie obrazu przestępców na pałac prezydencki. Na pomnik przed sejmem, na flagi narodowe niejako czczące tych szubrawców…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to wszystko przeczekać.... mnie się już udaje. Z dobrą książką. Akurat na taką trafiłam.... skończyłam po północy. W sejmie względny spokój.

      Usuń
    2. BBM: Święte słowa! Trzeba przeczekać. A dobra książka bardzo w tym może pomóc.💌

      Usuń
  7. A co mają krzyczeć ,tym którym się urwało lub urwie, dojenie państwa A co maja krzyczeć ci nad którymi zawisł"Miecz Damoklesa" i tylko czekają aż nic się urwie i miecz na łeb im spadnie.
    Pełne majtki strachu bo juz pojawiają sie "sygnaliści" ktorych o zgrozo sami prawnie sobie ustalili.
    Juz Giertych i jego kancelaria ogłasza "iz zapewni skruszonym sygnalistą"obronę prawną i to darmową
    A co maja myśleć ?
    Jacy to durni bylismy gdy Ziobro zmieniał prawo dot doprowadzenia do wiezienia.czy Ustawa "O konfiskacje rozszerzonej" spowodował ze dziś w majestacie prawa wyrokiem sądowym można odebrać zagrabione nawet tym którym to i na ktorych zostało przepisane Zonie dzieciom czy pociotkom
    https://www.cliffordchance.com/content/dam/cliffordchance/briefings/2017/05/ustawa-o-tzw-konfiskacie-rozszerzonej-nowe-instrumenty-walki-z-przestepczoscia-gospodarcza.pdf
    Co maja mówić i jak się bać gdy nawet na Komisji Sejmowej a dalej Prokuratura i Sąd im przytoczą
    "Nowe w/w przepisy zmuszają podmioty gospodarcze do przykładania większej uwagi do procedur, które mają zapewnić zgodne z prawem funkcjonowanie organizacji oraz zezwolić na szybkie i skuteczne usuwanie dostrzeżonych nieprawidłowości"
    Jest się czego bać gdy pomyślą ze sprawiedliwość puści z gołymi dupami a nie tylko w skarpetach, ich i ich rodziny.
    Mam nadzieje ze tak się stanie ,powoli bo powoli, ale skutecznie.A ze śmierdzi ?
    Kazdy chlew śmierdzi
    A każdy dzień wykazuje ze tych frajerów dających się nabierać z każdym dnie jest coraz mniej
    Ja mam przynajmniej sposób
    Gdy ktoś mi jedzie pisowską propagandą pytam uprzejmie
    Pan/Pani to tak od siebie i darmowo mnie uświadamia?
    I pomyśleć, że za to samo co Pan Pani mówicie kiedyś TVP z występ na ekranie dawała "pincet złotych" I to od reki .Po co wiec darmowo strzępić język może i dzisiaj w TV Republika tez za to płacą?
    Pomaga bo nikt przecież za frajera nie chce uchodzić !


    OdpowiedzUsuń
  8. BBM: Świetna metoda na zamknięcie gęby naiwnym wyznawcom!🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieśku dzieki za podsumowanie :) .
    Mnie ratuje tylko zimowe spanie od dostania apopleksji .
    Rok czasu jeszcze z PADOZaKIWAJŁĄ.
    Trzeba zdzierżyć , nie ma lipy .

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi już określeń... no dupek całą gębą !!!
    Ach jak oni się kochają! Czy to już orgazm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne!!!!... nigdzie tego nie widzialam.........biedne dziecko...trzeba utulić, ukoić pocieszyć.... no nie płacz , już po wszystkim.

      Usuń
    2. BBM: Obaj panowie- przestępcy tak dziękowali swojemu kumplowi. Zaproszeni do pałacu prezydenckiego.

      Usuń
  11. BBM: Zawsze coś hecnego znajdziesz!🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Dałam plamy!Te przytulanki to z prezydenckiego pałacu, gdy witał zaproszonych gości. Dopiero teraz zobaczyłam, oglądałam komisję śledczą.

      Usuń
  12. What ? Kochają? Oj chyba mam zaległości plotkarskie🤨

    OdpowiedzUsuń
  13. BBM: Azalio! To starocie, Breżniewa nie poznajesz?!…

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach ! Ten uscisk Kaminskiego i Dudy ?
    Rzeczywiście to spanie rzuciło mi się na mózg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Gosia podała dwa adresy. Pod pierwszym- faktycznie Kamiński i Duda, ale na drugim obrazku- Breżniew a z kim się ściska - nie rozpoznałam.

      Usuń
    2. Erich Honecker

      Usuń
    3. BBM: Dalibóg! Ale już nie żyje, biedactwo!

      Usuń
  15. https://www.youtube.com/watch?v=0bjSxB8fWDk

    OdpowiedzUsuń
  16. BBM: O! Jak miło! Zadałaś sobie trud, żeby podać pełny adres!
    Znalazłam wcześniej. Zabawny facet. Fajnie, że znalazłaś dla siebie taką odskocznię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, uważam że pan Maurycy świetnie puentuje (można tak napisać?). To do wszystkich, którzy boją się publicznie krytykować PiS i pisowskich polityków po nazwisku. Duda jest już tak spalony, że bardziej nie można. W Niemczech (Berlin) znajomi , mimo że Niemcy mają swoje problemy z politykami, po prostu śmieją się z Kaczyńskiego i Dudy. Nawet "panów" nie bronię, bo nie ma kogo.....wstyd mi za nich.

      Usuń
    2. BBM: Mnie przez pewien czas też było wstyd. Już nie! To jego wstyd, ich wstyd- my zrobiliśmy to, co uznawaliśmy za słuszne. I ostatecznie to my zwyciężyliśmy! I wiesz, tylko czasem czuję zimny dreszcz, gdy pomyślę, co by było, gdyby tej wielkiej śnieżnej kuli nie potoczył Tusk… Tak naprawdę to on nam wygrał wybory!

      Usuń
  17. Wczoraj miałam fatalny dzień przez to, że naczytałam się wiadomości w Internecie. Dzisiaj odpuszczę, bo ile można znieść szopek w pisowskim wykonaniu???!

    OdpowiedzUsuń
  18. BBM: Nie chcę Cię martwić, ale to jeszcze potrwa, zanim tak naprawdę do nich dotrze, że to już ich koniec i nic ich już nie uratuje i że rozliczenia nie będą już tylko grożeniem paluszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. No cóż, do dobrego się łatwo przyzwyczaić... Teraz trudno uwierzyć, że się skończyło. Myślę, że budziłabym się w środku nocy z przerażeniem w oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: No widzisz, jest dobrze! Zaczął się czas Szczęśliwej Polski. Każdy kolejny dzień nam to potwierdza!👍🏻

      Usuń
  20. Dla tych którzy zdziwieni patrzyli na tych "uczestników manifestacji pod wiezieniami" Mam jedna prośbę
    Otóż, jeszcze raz zerknijcie na te zdjęcia.
    I odpowiedzcie czy uwierzyliście w ich tam spontaniczną obecność??
    Jesli tak, to zadam Wam pytanie!
    Czy spontaniczna manifestacja, złożona /ponoć/z przyjezdnych z rożnych stron kraju jakoś tak przywiozła ze sobą jednakowe drzewce flagowe/na oko 3 m/jednakowej wielkości płótna flagowe.Czy jednakowe plakaty z "pajacami' za kratkami
    Odpowiedzcie mi czy jadąc jakimkolwiek środkiem komunikacji .Własnym samochodem, koleją, busem czy autobusem zabralibyście ze sobą te 3 metrowe patyki.?
    Gdzie ? Do przedziału pociągu do kabiny autobusu,Bo do własnego samochody za cholerę to się nie mieści.
    A oni i tu kolejny cud nad Wisłą przywieźli bo im się zmieściły a w porywie serca poprzez telepatie nawet płótna flag wzięli jednakowe.
    Czy trzeba więcej dowodów na to ze to przywiezieni na miejsce klakierzy.Którym juz na miejscu rozdano materiały propagandowe,uzgodniono co i jak za zapiewajło z megafonem mają krzyczeć i co odpowiadać ciekawym żurnalistom.I robić za tło politykom
    A po po oddaniu" wreczonego" dostawali kasę do reki/może i coś ciepłego/ za uczestnictwo Po bo przed, mogło by być źle z tzw frekwencją
    Klakierów dowieźli a ci robili za tłum!!
    Mnie martwi jedno, ze tyle ludzi uwierzyło ze "to zwolennicy"Ze ludzie nie zwrócą uwagi na tą powtarzalność materiałów propagandowych i to pod 2 ma wiezieniami.
    Tego co te materiały dowiózł i rozdał ludziom ja uważam za głupca.Bo mógł zróżnicować asortyment.Nie pomyślał czy uwierzył "ciemnu lud kupi wszystko"
    Nie dajecie mi wiary ,oglądnijcie jeszcze raz te obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  21. BBM: A wiesz, Wieśku, mam to gdzieś. Czy byli „spontaniczni” czy byli przywiezieni… jakie to ma znaczenie? Pewnie jeszcze nie raz i nie pod jednym więzieniem będą się gromadzić. I co z tego? Ich parszywy czas już nie wróci- bardzo mocno w to wierzę! A i ich szeregi szybko się przerzedzą, gdy zobaczą bezsens takiego działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mylisz sie Ma znaczenie !!
      Bo ci z pis pokazując te "spontaniczne tłumy"daje do zrozumienia "ciemnemu ludowi"Nas jest więcej,walczymy.i przyłączcie się do nas.A my w swojej naiwności dziwimy się,ze ludzie jeszcze nie przejrzeli I jest ich "mnogo"

      Usuń
    2. BBM: A oglądasz czasem i9.30?Tam się otwiera oczy zwolennikom pisu. Tak bez znieczulenia. To taka odtrutka na głupawe pomysły kaczora. Jestem dziwnie spokojna, że protesty dość szybko się skończą, szczególnie gdy osadzonych będzie przybywać. A wszystko na to wskazuje, że będzie.

      Usuń
  22. BBM: Uwielbiam panią Płatek! Przemądra kobieta! Jej wypowiedzi można słuchać godzinami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego martwi mnie, że mówi o sobie "jestem stara" (1953), że nie wspomaga w ministerstwie Bodnara, że nie uzyskała mandatu europosła, że...

      Choć to może lepiej, bo dzięki jej tłumaczeniom łatwiej mi zrozumieć wiele polskich durnowatści prawnych , a przecież i tak aktywnie działa w różnych "babskich" komitetach, fundacjach, w Archiwum Osiatyńskiego...
      Jak kto mądry, to żałuję, że nie można ludzi klonować 😉

      Usuń
  23. BBM: Każdy ma jakąś misję do wypełnienia. Może przybliżanie nam wiedzy o meandrach polskiego prawa i pomoc w zrozumieniu go to właśnie jej misja? Jeśli tak, to realizuje ją znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam wierzę w nową władzę. Dają radę i podzielam Twoje zdanie; idzie w dobrą stronę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. BBM: Wszystkiego dobrego, Onyks, w szczęśliwej Polsce!😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Matyldo, odruch wymiotny mam na widok różnych Dzbanów. Ale jak zobaczyłam obściskujących się tych dwóch z dudą to już mi się ulało... obrzydliwość... !

    OdpowiedzUsuń
  27. Podzielam Twój wstręt, Aniu. Te typy są wyjątkowo obrzydliwe, łącznie z Anżejem Spałacu /ależ mi się podoba ta ksywa!!/, tyle że dałoby się jeszcze kilka osób do tej grupy dołączyć...

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu! Zginął mi adres do rozmowy z panią Płatek. Nie wiem, w jaki sposób ani dlaczego. Sprawdzałam w komentarzach, ale też go nie widzę. Szkoda, bo czasem warto byłoby znowu posłuchać! :((

    OdpowiedzUsuń