28 lip 2021

Umundurowane państwo

Dziś Kamiński /ten ułaskawiony/ zapowiedział utworzenie nowej formacji mundurowej do kontrolowania cyberprzestrzeni i wyłapywania tam przestępców. Nabór od stycznia, pensja 15 patyków do garści. 

Ile my już tych służb mundurowych mamy?!!  Jakby tak dobrze policzył, to pewnie już ze 20 /licząc ze strażą miejską i tymi od szalonego Antka... pewnie by się zebrało!/ I jeszcze nie dość?!!

Komu to potrzebne i do czego?!

Są dwie możliwości:- rozciągnąć kontrolę nad obywatelami także na internet; - wsadzić na wysokie stołki za ciężkie pieniądze znowu kilku potrzebujących, żeby upewnić się w jedynowładztwie... A może i jedno, i drugie?...

Czuję się zmęczona.


 Znowu ostrzegają przed burzami...

Tęsknię za jesienią. ;( 

24 komentarze:

  1. Za jesienią nie tęsknię.
    Masz rację - jedno i drugie. Skazany rządzi wszelkimi służbami i wymyślają z kumplami nowe, żeby kumplom i rodzinom (te osoby ze spółek) zapewnić świetny byt, a przy okazji kontrolowac już wszystko (to co my piszemy też) i wiedzieć kto i kiedy organizuje jakieś zbiórki na wycieczki w różne miejsca...
    Mam dość... i co z tego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropla do kropli i popłynie strumień. A przecież wiesz, jak groźna może być powódź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że rzeka popłynie, wystąpi z brzegów i zaleje nieużytki...

      Usuń
    2. Myślę o rzece w********** ludzi!

      Usuń
  3. Ja nie tęsknię za jesienią. Mimo , że miewam duszności to jednak w tym ciepłe dobrze mi . Kanikuła na całego. Wychodzę z domu jak najczęściej, siadam na rower i jeżdżę po mieście odkrywać nowe miejsca . Wiecie , że Wrocław jest piękny? A na koniec dnia zasiadam w ogródku w Rynku przy piwku . Wrocław ma żyjący, tętniący wieczorami Rynek :) . To w lecie lubię. Bywały u nas gorsze lata , z falami upałów po trzy tygodnie. Dziś 31 stopni , ale wczoraj nie I przedwczoraj też nie . Ja daję radę gdy 30 stopni przekroczone nie jest . No a w tej chwili przyszła burza , to może temperatura spadnie na mniej niż 30 . No w lecie chodzę na lody w gałkach:). Co do następnej formacji- akcja -reakcja . Dostali Dworczakiem to próbują mieć asa w rękawie.
    Ale to nic im nie da . Ruskich nie przeskoczą 😄 Azalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój optymizm:)
    I zakochałam się we wrocławskich krasnalach! Są przecudne!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą, cały rząd wraz z administracją rozrasta się w tempie błyskawicznym, może w końcu pękną ? Temperatury mnie też dobijają, lubię lato ale tak 25 st.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. 25' to optymalna temperatura!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już niedługo wrzesień, a potem już jesień, jakoś wytrzymamy (mam nadzieję!).
    Uściski Kochana!
    Pochwalę się pomidorami jak coś zaowocuje, przez ten remont moja plantacja balkonowa dopiero kwitnie, a ja sobie zamówiłem nasiona jeszcze, bo mi się 2 skrzynki zwolniły ;-) Teraz mnie czeka wycieczka po 20l ziemi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie domowe pomidorki to sam smak i zapach! Bogatych zbiorów! :)
      A do jesieni już niedaleko, czas pędzi! :)

      Usuń
  8. Chcesz, to służę informacja.
    W Polsce działa aż dziewięć służb, które mają prawo podsłuchiwać i korzystać z innych sposobów inwigilacji (policja, ABW, CBA, Straż Graniczna, Żandarmeria Wojskowa, Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej, Biuro Ochrony Rządu, Agencja Wywiadu, Służba Kontrwywiadu Wojskowego).
    Policja i służby specjalne mogą zajrzeć do danych telekomunikacyjnych w każdej sprawie, nawet jeżeli nie toczy się postępowanie, nie muszą także pytać o zgodę.
    Według raportu Komisji Europejskiej, Polacy są najbardziej podsłuchiwanym i inwigilowanym narodem w Unii Europejskiej – w ilości stosowanych podsłuchów zajmujemy pierwsze miejsce w UE.
    A ja jeszcze pamiętam jak za czasów minionych na murach miast pisano.
    "Państwo policyjne to państwo, w którym policjant zarabia więcej od nauczyciela."
    No to jak, mamy już państwo policyjne,czy jeszcze nie mamy ?
    PS
    W ramach tzw "taniego państwa "zachwalanego przez Becię zatrzymanego w Krakowie syna Banasia przewieziono jakieś 600 km do Białystoku w 3 samochody + karetka pogotowia w pełnej obsadzie.
    By go, po przesłuchaniu ,wypuścić na ulice i radź sobie sam.Tak to nam w kraju rośnie turystyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tych " pod bronią" jest nawet więcej, ale brałam pod uwagę i straż marszałkowską , i wojsko, i terytorialsów, i ochronę... No, przeszacowałam.

      Usuń
  9. Nie, nie - tylko nie jesień!!! Bo jak bedzie jesień, to już zaraz zima, a ja jeszcze dobrze kości nie wygrzałam! 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że czekam na jesień , nie znaczy, że mam moc, aby ją przywołać.;))) Zdążysz kości wygrzać- a i jesień przecież może być cieplutka... Damy radę, obie! 😘

      Usuń

  10. Nie metryka lecz chęć szczera
    zrobi z dziadunia / babuni hackera...
    ----------------------------------------------------
    Nie zniszczy nas w sposób świński
    jakiś "zatarty" Kamiński.

    Przyjdzie na starość zastać cyberprzestęcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj naiwny naiwny jak większość "rodaków"
      Pewnego dnia gdy otworzysz Internet i będziesz chciał "wejść"ujrzysz /o ile ujrzysz"komunikat"/ Ta strona nie istnieje.Lub przeczytasz komunikat"ze względów regulaminowych"Albo zwyczajnie Internet Ci się nie otworzy,na stronach które odwiedzasz.A Twoje wpisy nie będą się pojawiały.I nie będzie to błąd techniczny.Wiec nie wzywaj "oblatanych po komputerach/krewnych czy znajomych Bo Ci się coś w komputerze porobiło.
      Bo to nasze prawe i sprawiedliwe państwo zadbało o to byś przypadkiem cyberprzestępca nie został.
      I nie pisz mi to niemożliwe,winni nas powiadomić ze wyłączają i temu podobne bzdety.
      Teleranek tez kiedyś wyłączyli nie bacząc na płaczące dzieci i nie powiadamiając publiczności
      Mogli wtedy moga i teraz "albowiem bezpieczeństwo państwa ważną sprawa jest"a Ty temu bezpieczeństwo mógłbyś zagrozić.Narażając swoje Wiec z dbałości o Ciebie czynności te ci uniemożliwiono.
      PS
      Podać Ci kraje gdzie Internet wyłączono z podziałem na te w ktorych jak u nas wypowiedzi w Internecie są śledzone,monitorowane ?Czy sam odnajdziesz?

      Usuń
    2. Starszy pan:
      Jak nas nie zakneblują...

      Wiesiek:
      Wygląda to, niestety, całkiem realnie. :(

      Usuń
  11. Każdy dyktator ulega iluzji, że wszystko może skontrolować i wymusić siłą oraz represjami. Stąd mnożenie mundurów. Tymczasem bardzo szybko okazuje się, że państwa totalitarne zaczyna zżerać niespotykana przedtem, ni potem korupcja. Bo pojedynczy człowiek, nawet będąc dyktatorem, jest stworzony do zrobienia w konia. Zwłaszcza przez pochlebców. Oczywiście traci na tym cały kraj, dyktator się wyżywi, póki go ktoś nie zdezaktywuje (zdarza się, że bardzo brutalnie i w formie linczu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lincz to jeszcze nie jest najgorsze wyjście. Dla niektórych gorsze jest totalne zapomnienie - wymazanie ze swiadomości społecznej....

      Usuń
    2. Woland:
      Z dużym niepokojem obserwuję to, co się u nas dzieje...

      Jan-Krystian Niegłowicz:
      Niektórych rzeczy , osób, nie da się tak po prostu wymazać. I chyba nawet bardzo źle by było, gdyby dzisiejsze czasy tak po prostu poszły w zapomnienie. Bo na tej pamięci następne pokolenie zbuduje demokratyczną Polskę i już będzie wiedziało, że trzeba pilnować, aby jej nikt nie zawłaszczył...

      Usuń
  12. Ja tez juz wypatruje jesieni bo u mnie nadal piekielne upaly i chcacy przezyc siedzimy w klimatyzacji jak wiezniowie. Z drugiej strony nie chce popedzac szalenczego umykania roku bo jesien oznacza nadejscie nowego - znowu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas płynie, czy tego chcemy, czy nie. Ja też jestem zmęczona upałami, więc rozumiem Twoje rozdarcie: z jednej strony- zmęczenie, z drugiej- kolejny rok na grzbiet...ej , życie!...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chcę już jesieni. Jak co roku w lecie :/

    OdpowiedzUsuń
  15. O! To widzę, że podobnie odbieramy upały!;) Kiedyś było inaczej, ale to było bardzo kiedyś...;(

    OdpowiedzUsuń