16 cze 2024

To jakieś wariactwo!

 

 

 Rozumiem, że można kochać sport. Rozumiem, że można kochać piłkę nożną. Rozumiem nawet to, że można być kibicem na meczu, ale to co dzieje się u nas to jakieś wariactwo! Lewandowski to niemal bohater narodowy i uraz kolana czy innego fragmentu jego drogocennej nogi nosi znamiona tragedii i już któryś dzień z rzędu to w środkach masowego przekazu news nr 1! Wyleczy kontuzję przed meczem, czy nie, zagra w tym meczu, czy nie zagra...

Nasi piłkarze biorą baty niemal zawsze, niemal w każdym spotkaniu a i tak otaczani są przez kibiców bezgranicznym uwielbieniem. I tego już nie jestem w stanie zrozumieć.

Ciekawe, jak gigantycznego łupnia dostaną dziś od Holandii. 

Każdy rozegrany mecz to maksimum oczekiwań i zero zawodu, nawet jeśli porażka trudna jest do strawienia. Najwyżej z pełną wyrozumiałością zaśpiewa się wtedy: Polacy! Nic się nie stałoooo! i odświeży się biało-czerwony cylinder przed kolejnym meczem...

Dziwny kraj... dziwni kibice...

30 komentarzy:

  1. Tak, to nasz sport narodowy, strefy kibica, gadżety, hektolitry piwa!
    A ceny biletów i gaże zawodników przyprawiają o ból głowy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: I żeby chociaż jakieś efekty były …

    OdpowiedzUsuń
  3. hi hi hi.... 🤭🤣🤣🤣 no to się teraz naraziłaś kibicom! 😁😁 Fragment nogi Lewego jest tak samo święty, jak kolano Prezesa i krople krwi JPII, którymi handlował Dziwisz. Tabu.

    (zajrzałam w jadłospis kopaczy...... jagnięcinka, cielęcinka, kolorowe warzywka, owocki
    te półmiski kontuzów, arkasów, blemasów,
    z ingredyjencyjami pomuchl, figatelów,
    cybetów, piżm, dragantów, pinelów, brunelów;
    owe ryby! łososie suche, dunajeckie,
    wyżyny, kawijary weneckie, tureckie,
    szczuki główne i szczuki podgłówne, łokietne,
    flądry i karpie ćwiki, i karpie szlachetne!
    w końcu sekret kucharski: ryba nie krojona,
    u głowy przysmażona, we środku pieczona,
    a mająca potrawkę z sosem u ogona.


    I tylko Jankiela na cymbałach przygrywającego brakuje. Tacy to pożyją................! 🤣🤣🤣🤣😁)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Taka prawda- pojedzą, popiją, strzelą gola albo i nie a i tak ich kochają!🤣🤣🤣

      Usuń
  4. Ojojoj, kibicujcie, trzymajcie kciuki, a nie marudzicie tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Toż ja naszym źle nie życzę, a że w zachwyty nie wpadam to chyba dość zrozumiałe.🤭

      Usuń
  5. Sport narodowy, nic nie zrobisz, też mnie to wkurza, dzisiaj w pewnym momencie było 1 do zera to myślałam że podwórko się rozwali bo i trąbki, bębny, teraz jest remis.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. BBM: Podobno dobrze grali, ale i tak 2:1 dla Holandii.🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. BBM: Pozdrawiam, Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  8. BBM: Może w następnym meczu będzie. lepiej, choć wielkich złudzeń nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy mnie piłka nożna nie interesowała, nie podnosi mi ciśnienia ani wtedy kiedy wygrywa polska drużyna ani kiedy przegrywa:) Ze sportów, jakie niegdyś oglądałam, gdy jeszcze używałam tv, najbardziej podobał mi się curling:) Na żywo podoba mi się żużel i koszykówka i to by było na tyle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Lubię sporty indywidualne, gdy można ocenić i docenić pracę, wysiłek i kunszt zawodnika. Z gier zespołowych tylko siatkówka. Curlingu nie rozumiem, więc trudno mi to oglądać z zaangażowaniem.

      Usuń
  10. Cały dzień w prawie wszystkich kanałach telewizji mecz, mecz, mecz. W radio w większości stacji również. Nie oglądam, ale to prawda, że większość męskiego rodzaju wpada w jakąś dziką euforię..... Powiem więc - a niech tam.
    Mogę sobie w tym czasie posłuchać jakiejś ulubionej muzyki.. lub skończę książkę,
    Natomiast przyznaję się, że śledzę częściowo mecze Igi Świątek i cieszę się jej zwycięstwami.
    Jestem nocnym Markiem, więc Dobrej Nocy Matyldo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Mnie nieco drażni ten przerost reklamy nad faktycznymi wynikami piłkarzy- wydaje mi się to po prostu niesprawiedliwe w zestawieniu z innymi dziedzinami sportu, ale cóż : jest jak jest! A Igę też czasem oglądam.
      Wiem, że jesteś nocnym Markiem, ale ja nie, więc powiem Ci- dobrego dnia! :)

      Usuń
  11. podczas meczu ćwiczyłem podzielność uwagi /słaby jestem w tym/, bo akurat musiałem się zająć trzema sprawami naraz, poza tym mecze piłkarskie oglądam rzadko, tylko te najistotniejsze co najwyżej, ale słowo "straszne baty" to gruba przesada, Polacy wypadli nawet dość przyzwoicie moim skromnym zdaniem...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: "Straszne baty" były przeze mnie jedynie spodziewane. Rzeczywiście grali nieźle, co zresztą mojej opinii o naszym piłkarstwie nie zmienia i nie sądzę, żeby naszej drużynie udało się wyjść z grupy, chociaż tego życzę.

      Usuń
  12. Podpisuję się pod Twoimi słowami i gratuluję przewidywalności.
    Zdecydowanie bardziej wolę oglądać p. Igę i Huberta. Zdecydowanie polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. BBM: Przewidywalność jest żadna, bo z reguły "dają ciała" i oczywiście masz rację- tenis się zdecydowanie lepiej ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyobraź sobie ze na Twoje pytania i wątpliwości
    Czy kobiety zostawiają swoich partnerów samym sobie, gdy Ci oglądają mecz? Czy oglądają mecze piłkarskie, aby im się przypodobać? Dlaczego według nich mężczyźni oglądają piłkę nożną?
    Juz nawet przeprowadzono odpowiednie badania.Albowiem
    Na te wszystkie pytania odpowiada badanie przeprowadzone na zlecenie firmy MasterCard, Sponsora Narodowego UEFA EURO 2012.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Kobiecym-okiem-czyli-pilka-nozna-widziana-przez-kobiety-2527723.html

    OdpowiedzUsuń
  15. BBM: Eeee! Teraz badania robią na wszystko: czy lepiej pić herbatę przed południem, czy po południu oraz inne bzdety, więc i te odkryte przez Ciebie wcale mnie nie dziwią. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli na wszystko mówimy Eeee to "nic i nikt nas nie przekona ze białe jest białe a czarne czarne'
    https://facet.wp.pl/tak-kobiety-patrza-na-pilke-nozna-6002890623820929a

    OdpowiedzUsuń
  17. BBM: Wieśku, nie wiem, czemu się dąsasz? Nie interesuję się specjalnie piłką nożną, więc i badania na jej temat nie budzą mojej ciekawości.
    Gdzie niby jest napisane, że mam/ muszę/ powinnam koniecznie poszerzać krąg swoich zainteresowań, ponieważ taki czy inny adres mi poleciłeś?… No, bez przesady!😄

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tam dąsasz Ja chłop,i dąsy jak jakaś pensjonarka?
    A tymczasem "bez trybu" podrzucam
    Warto wiedzieć wszak nadprezes lat 75 przekroczył a Anna Dryjanska składa mu życzenia.
    Przyłączamy sie ?
    https://republikacleofasa.wordpress.com/1c/chlabicz-polak-28-01-2021/75-lat-jaroslawa-kaczynskiego-18-06-2024/

    OdpowiedzUsuń
  19. BBM: Obawiam się, że moje życzenia mogłyby mu nie posłużyć!🤪

    OdpowiedzUsuń
  20. BBM: Mam wrażenie, że na nasze szczere życzenia zupełnie nie czeka, mając świadomość, że mogłyby się spełnić… i … dosyć, bo za dużo napiszę!🤫

    OdpowiedzUsuń
  21. Och z tą piłką ! Oglądam, bo mąż ogląda. Ja sport lubię, zawsze coś uprawiałam.
    Ale nożna jest zdecydowanie przereklamowana . Ale lepiej aby faceci grali w piłkę niz wszczynali wojny. To taki Ersatz.

    OdpowiedzUsuń
  22. BBM: Twój argument mnie przekonuje. Lepiej, żeby agresję rozładowali na boisku niż na wojnie.

    OdpowiedzUsuń