21 mar 2024

Chyba zdążę...

Witam po wyjątkowo długiej przerwie! :)))

A wszystko przez to, że zajęłam się domowymi remanentami.

Po pierwsze jestem już dość leciwą osobą a w moim wieku różnie być może każdego dnia.

Po drugie jestem chomikarą, dla której wszystko wydaje się być bardzo ważne i oczywiście żal czegokolwiek wyrzucać, bo...itd., itd.

Po trzecie: swojego czasu robiłam przegląd rzeczy niepotrzebnych, które uroczyście polikwidowałam i wydawało mi się, że wszystko mam dopięte na ostatni guzik i mogę być już całkowicie spokojna.

I byłam. Aż do teraz. Bo oto nagle przypomniała mi się pewna rozmowa i mocno wwiercała mi się w mózg, i nie dawała spokoju, i zmuszała do ponownego przeanalizowania tematu, co ostatecznie zaowocowało przerzucaniem i likwidacją nagromadzonych papierzysk. Rzuciłam się na nie jak lis na winogrona /może jakiś inny zwierzak, mogłam pomylić, ale powiedzonko mi się podoba!/ i tak wsiąkłam, że na nic innego nie miałam już czasu.

Jeszcze nie wszystko uporządkowane, ale już z górki, więc chyba zdążę zrealizować to, co postanowiłam i nie zostawię po sobie nikomu niepotrzebnych rzeczy. 

To jakby wytłumaczyłam się z czasowej nieobecności- a następne notki, mam nadzieję, będą już normalne. :)))



 























Miłego weekendu i dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość. :))

26 komentarzy:

  1. Chyba tez muszę przejrzeć papierzyska, ale na razie nie mam kiedy, poczekam na naprawdę paskudną pogodę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Gdyby się taki przegląd robiło względnie systematycznie, to pracy byłoby zdecydowanie mniej. Tylko że można sobie tak myśleć a i tak jest jak jest…

      Usuń
  2. Chomikarstwo to swojego rodzaju choroba , niby nie boli ale jest uciążliwe dla otoczenia. Wiem coś o tym , bo sama jestem chomikarą a mój mąż to taki chomik do potęgi. Przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Choroba, powiadasz? Może i tak, chociaż ja w tym widzę pewną przezorność /potwierdzenie takich czy innych wpłat/, emocjonalność / nie wyrzucę przedszkolnych prac wnusia/ itd. Jak go zwał, tak go zwał, w każdym razie różności przybywa i od czasu do czasu trzeba z tym zrobić porządek . I właśnie się za to zabrałam.;)

      Usuń
  3. Też jestem chomikarą ale jak przyjdzie wena to sporo w śmieciach ląduje oprócz wloczek ,nitek itp.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Myślę, kobiety częściej dosięga chomikowanie niż mężczyzn, ale oni też nie są wolni od tego. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Z tymi przydasiami z tym chomikowaniem bywa różnie Tez mam kupę"przydasi"Tez mi powiadali i powiadają po co ?
    Jade do "Castoramy" czy innego marketu i kupie !
    No to kup powiadam, gdy jeden z drugim przyganiający "ma potrzebę" Jada .szukają po sklepach i z pokorą wracając mówią Nigdzie nie ma
    No to im z satysfakcja sączę smrodek dydaktyczno -ekonomiczno- praktyczny.
    Pojechałeś oczywista oczywistosc /bo ci sie spieszyło/samochodem No to teraz liczymy koszty Benzyna amortyzacja czas.Kupiłeś nie A jeśli kupiłeś to zgrabnie zapakowane w folie 10 sztuk gdy ci potrzebna jedna
    Co zrobisz z pozostałymi 9 cioma sztukami ? Wywalisz czy dasz do "przydasi" Bo nie znasz dnia i godziny a i niedziele handlowe jeszcze funkcjonują Co wtedy zrobisz ? Dupa zbita !
    Nie wierzycie No to spróbujcie np w markecie kupić śrubkę /wkręt/ mocujący tzw "nausznice" /czy jak to się nazywa do okularów.A wkręt złośliwie wam wypadł i cholera wie gdzie go szukać.
    Wiec nie narzekaj jedna z druga gdy chłop zbiera przydasie Pochwal gdy ma je zgromadzone w odpowiednich szufladkach a nie walające się po całym domu/to tylko jeden przykład zastosowania przydasi a mam ich kilkaset/
    Co zrobicie gdy w domu nagle pojawia się ukochana wnusia i powiada. Babciu widziałam na zdjęciu w co kiedyś byłaś ubrana .Masz to jeszcze w szafie bo wraca moda na...i tu cala gama "powrotów mody"
    Co powiecie ? Sp...dziecko bo zgodnie z twoja sugestią zrobiłam porządki i wywaliłam
    a/do śmieci b/do kontenera gdzie zbierają odzież.
    Juz widzę te zadąsaną minę Babciu coś ty zrobiła.Bo wraca moda i nigdzie nie kupie
    Bo wraca moda na PRL meble ,kryształy sprzęt AGD szkło itp Bo zaczyna się polowanie na kasety magnetofonowe o płytach nie wspomnę.kasety DVD.Nawet stare "komórki" zaczynają mieć swoja cenę.A my je wywaliliśmy do śmieci.By ze zdumieniem skonstatować iz na pobliskim bazarku znajdujemy wyrzucone a sprzedawca chce a nie niebotyczna cenę.
    Ja jeszcze pamiętam jak remontowano dzielnice starego miasta i wywalano przez okna szafy gdańskie i inne meble dziś zabytkowe Bo do naszego M ileś tam sie nie mieściły a nikt ich nie chciał kupić. Dzis restaurowane osiągają niebotyczne ceny.
    Dzis my chomiki i przydasie jesteśmy w czołówce świata bo mamy znow światową mode "nie wyrzucaj.napraw"i używaj jak najdłużej...bo ślad węglowy itp itd
    Co napisawszy :)) poddaje pod dyskusje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Powiem tak- komu czego brakuje, to do mnie jak w dym. I na ogół mam!:)) Najbardziej dumna jestem z tego, że jeszcze wiem, gdzie czego szukać.

      Usuń
    2. Naprawdę? Potrzebuję trzy arkusze kalki ołówkowej.....do odrysowania haftu. Ale jak nie masz, to znaczy, że porządki "odrobione" wzorowo :)!

      Usuń
    3. BBM: Elu! Oczekujesz rzeczy niemożliwych! Nie mam kalki! I chyba nie miałam!;(

      Usuń
  5. Zdążysz... zdążysz...! 😁😁😁
    A jak nie ze wszystkim zdążysz... to i tak nie będziesz o tym wiedziała 😉😇

    OdpowiedzUsuń
  6. BBM: Najgorszy ambaras z papierzyskami, bo tych wciąż za dużo! Ale- wierzę, że w końcu się z tym uporam, bo…” jeśli nie teraz, to kiedy; jeśli nie ja, no to kto?”…

    OdpowiedzUsuń
  7. idzie Wiosna, więc słowiańskim zwyczajem czas przetrzepać mienie... zwłaszcza Umysł, który ma największą skłonność do zagrzybienia... ale spokojnie, bez furii... najpierw napijmy się kawy lub herbaty...
    p.jzns :)
    rutynowo wytarmoś, pls Bąbla od wujka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Taka prawda-to się niewątpliwie przydaje!
      A Bąbla z przyjemnością wytarmoszę. Mam z nim ostatnio pewne kłopoty, ale o tym innym razem… Pozdrawiam.

      Usuń
  8. BBM: Ależ intuicja! Czytasz mi w myślach, Gosiu! To rzeczywiście temat, którym już od dość dawna się interesuję. Ale szwedzka książka niespecjalnie mnie ciekawi, jako że sporo spraw mam już pozamykanych.
    A swoją drogą chętnie bym Cię poznała pozablogowo…. Jesteś może z Warszawy?💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z Warszawy. Pamiętasz? na "Marsz Miliona Serc" tłukłam się prawie 300 km.
      ...ale miło mi 🥰

      Usuń
  9. BBM: Jaka szkoda!!!😔

    OdpowiedzUsuń
  10. Bym też chciała!
    Całe życie coś się odkłada (między innymi tego rodzaju porządki) na potem. Na przykład na po remoncie albo po wakacjach albo po operacji.
    Teraz odkładam na potem, kiedy już nie będzie Ojczastego. No zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  11. BBM: Jesteś jeszcze młoda, więc masz dużo czasu. Tym samym i plany mogą być inne.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog niezmiennie zapewnia doskonałość. Dziękujemy za cenne informacje! Sprawdź, jakie strategie są najskuteczniejsze w grze Aviator, czytając nasz blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Pięknie dziękuję za zaproszenie, ale- z przykrością- nie skorzystam. Ćwiczę umysł na trzech grach a nie chcę przeznaczać na to zbyt wiele czasu, więc kolejne gry nie wchodzą już w rachubę. Życzę miłej zabawy!

      Usuń
  13. Od dłuższego już czasu staram się unikać chomikowania, raz na jakiś czas pozbywam się "nieużytków", ale sa rzeczy, których pozbyć się nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  14. BBM: Witaj, Ikroopko! Też tak myślałam aż do zmiany kierunku myślenia. Teraz niszczę papierzyska aż furczy i to samo myślę zrobić ze zdjęciami. Mam takie, że sama się zastanawiam, kto to, więc dla mojej rodziny to będzie kompletna czarna magia.
    Sporo już za mną, ale i do końca jeszcze trochę! I choć przedtem się zapierałam, teraz jestem zadowolona z podjętej decyzji i już wykonanej roboty.😘

    OdpowiedzUsuń
  15. No i jak tu nie kochać kobiet One są ostatnią ostoją tego świata Byle je tylko nie wk to "lud idzie na barykady"one spokojnie robią domowe porządki 'lecą łby pod gilotyną" ...one porządkują domowe pielesze.Bo akurat teraz muszą
    Skąd sie to bierze ?
    Bo one sa przekonane ze im to wszystko przekażą, przyjaciółki ,sąsiadki, tak było dawniej
    /Moj Boże co ja się nasłuchałem gdy pomagałem zanosić Matuli kosze pełne pościeli do "magla parowego" To było lepsze od dzisiejszej Tv, bo nie tylko był obraz dźwięk ale i zapach A wiadomości "jak z magla"/
    To sie nie wrati Bo nie ma juz magla Ale plotki pozostały, a jak nie to się resztę dosłyszy z TV lub Internetu
    Matula miała to samo i tak samo jak sie na coś zawzięła jak się to żeby kamienie sr....,ona musiała dokończyć.Często podejrzewałem ze mnie nawet urodziła z litości ciotka Bo akurat wtedy Matula zawzięła się by zrobić wielkie pranie
    Nic sie nie zmienia a ja całe swoje życie się zastanawiam Dobre to czy zle?
    Pozdrawiam Pytając jak daleko do końca?

    OdpowiedzUsuń
  16. BBM: Wieśku! Rozczuliłeś mnie przypominajką. Obiecuję się poprawić a za jakiś czas wrócić do systematycznych notek o wszystkim i niczym. Pozdrawiam!😉

    OdpowiedzUsuń