16 gru 2022

K O N I E C Z N I E ! ! !

 To był trudny czas- przygotowania do świąt, w dodatku uzupełniane codziennymi wędrówkami na rehabilitację. Dziś - koniec! Jeszcze ostatni tydzień, ale już spokojniejszy, bez tej napinki, że już, że natychmiast, że trzeba...

Odetchnęłam, zajrzałam do blogów, które odwiedzam i- muszę się z Wami podzielić, bo dawno nie miałam takiej satysfakcji. Otwórzcie te blogi  KONIECZNIE!

<a href="https://republikacleofasa.wordpress.com/2022/12/16/chuju-muju/">warto zerknąć!</a>

I jeszcze:

<a href="https://tabloidonline.blog/2022/12/16/nie-popieram-ale-rozumiem-2/">warto zerknąć2!</a>

Słońce mi zajaśniało w środku czarnej nocy! Kocham pana Saramonowicza, kocham panią Filiks, kocham wszystkich mądrych i odważnych ludzi!!

Zło rozsadza nasz kraj, ale już niedługo.

ZNOWU JEDEN DZIEŃ BLIŻEJ DO OBALENIA PISU!!

-------------------------------------


18 komentarzy:

  1. Przykro mi! Coś zrobiłam źle i nie wiem, co - a wielokrotnie sprawdzałam. Chciałam, żeby każdy chętny mógł się poprzez czerwoną czcionkę od razu dostać na polecane strony. I nie wyszło!!
    Celowo zostawiłam ostatnią próbę, żeby ew. ktoś mi powiedział, w którym miejscu jest błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten drugi blog ma link:
      https://tabloidonline.blog/2022/12/16/nie-popieram-ale-rozumiem-2/
      Ten pierwszy:
      https://republikacleofasa.wordpress.com/2022/12/16/chuju-muju/
      Nie ma za co :*

      Usuń
    2. U mnie się nie otwiera...
      Krystynkar@gmail.com

      Usuń
    3. BBM: Bo nie jest na czerwono. Kiedyś już mi to wychodziło, teraz coś knocę i gorzej, bo nie wiem - co! ;(

      Usuń
  2. Oj, Pantero!! Na wyjątkowe antytalencie trafiłaś! Nagimnastykowałam się niemożebnie a i tak znowu coś pokopałam. A skądinąd- skąd wzięłaś tę całość, bo mnie na pasku tylko początek się pokazywał! :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz na strone, wciskasz CTRL i "i" jednoczesnie i pojawia Ci sie link do tej strony.

      Usuń
  3. A w ogóle zapomniałam podziękować. :( Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewidzialam i juz sie odnioslam w pierwszym komentarzu. :)))))))))

      Usuń
  4. Kochana jesteś i bardzo Ci dziękuję! Spróbuję dziś jeszcze raz!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście to ja- BBM! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jako administrator bloga mozesz ten link wrzucic do tresci posta na gotowo podswietlony, zeby czytacze mogli sobie w niego tylko kliknac. Na panelu na gorze przygotowywanego posta masz takie jakby ogniwko lancuszka, w to kliknij i w ramce, ktora Ci wyskoczy, umiesc link i zatwierdz, a w tresci powinien sie pokazac juz podswietlony. Mozesz go jeszcze skrocic, np. piszac w ramce nad linkiem KLIK czy TUTAJ, a w tresci wyskoczy tylko to podswietlone, choc jest to caly link.

      Usuń
  6. BBM: No to mam dziś dzień nauki!!;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytalam, trochę jestem sceptycznie nastawiona , no coś się zaczyna dziać zaś z drugiej strony " kruk krukowi oka nie wykole ".Pożyjemy zobaczymy , włos się na głowie jeży.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko! Nie pora na sceptycyzm. Musimy się nawzajem na duchu podnosić i wierzyć, że damy radę. A przysłowie "kruk krukowi" pachnie mi symetryzmem a na symetryzm żadną miarą się nie godzę. Takiego szczytowo nieuczciwego zarządzania nie było nawet za głębokiego PRL-u! Serdeczności.

      Usuń
  8. Poradziłam sobie, znalazłam.
    Wczoraj obejrzałam wiele na temat lotosu i jeśli to nie przyspieszy ich upadku, to nie wiem już co!
    To, co Obajtek z ekipą zrobili, to sprawa dla NIKu lub samego diabła!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuch dziewczyna! Może jak ludziom d... pomarzną a i do gara coraz trudniej będzie coś włożyć, to wreszcie zrozumieją, co im pis zafundował! :(

    OdpowiedzUsuń
  10. 13 grudnia spałem do południa !!
    A co! Chciałem organoleptycznie sprawdzić jak dziś jest w PRL bis.
    A jest
    a/propaganda tvp taka sama może trochę głupsza.Bo człek jak chce może sprawdzić ich "prawdy oczywiste" Wtedy tylko Wolna Europa
    b.śniegu tyle samo i tak samo.Tyle ze wojska z koksownikami na ulicach brak.Bo ogrzać by się mogło, było gdzie.Ale oni przebrani w inne mundury, strzegą naszego skarbu narodowego.
    c.ludzie jak wtedy informują się co i gdzie można kupić. tylko ze dziś dochodzi do tego informacja. gdzie taniej.
    d/edukacja ekonomiczna przy tym ,niestety, ......wychodzi.
    Jak mnie z uprzejmości informują Jedź tyle ale tyle km "za miasto" bo tam "siostrzyczki" karpia hodują i sprzedają taniej,pytam
    A do tej "taniości" doliczałaś/łes koszty przejazdu.Tzn paliwo amortyzacja i w razie ewentualnej kolizji /bo drogi śliskie/koszty naprawy lub kupna nowego pojazdu.
    I nic cisza !
    A po chwili.Nie bo ja nie płace za paliwo.Wiec pytam "co tam u was, rozdzielność majątkowa nastąpiła,albo jakiś rozwód ?"
    No nie powiadają? No to ja.A umiesz jeszcze liczyć?To policz
    Jesli w miejscowości X odleglej o Y od twego miejsca zamieszkania "karp żywy" kosztuje tyle a tyle, to ile ton tego karpia musiałbym zakupić i sprowadzić do miejsca zamieszkania i sprzedać, aby cała ta transakcja stała się opłacalna.
    I nie namawiaj mnie na wycieczkę do odległego Nadleśnictwa gdzie sprzedają "tanie drzewka" bo jak źle pójdzie to jeszcze Policja uszczęśliwi nas mandatem"za nieprawidłowy przewóz takowego"
    Słyszę.Nie kracz!Nie czarnowidz !O kosztach, zwyczajnych kosztach by było taniej,ani słowa.
    Teraz to przynajmniej wiem dlaczego oni czekając na ochłapy nazywają je 13,14 "emeryturą"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Z ekonomią u nas kiepsko! I to od góry do dołu!:(

      Usuń