13 lis 2021

Dzięki Serpentynie.

Prawdopodobnie nie zwróciłabym uwagi, gdyby nie notka Serpentyny, toteż gdy trafiłam na mema, postanowiłam go upublicznić- a nuż się kiedyś komuś przyda...


 

 

 

 

 

 

 

 

A to znalazłam na fb. Chyba nawet bardziej czytelne niż mem. 


Może warto to nagłośnić, rozpropagować? Czasy takie niespokojne. Różne rzeczy się zdarzają...

-------------------------------------------------

A z pozytywów:

Chciałam przyjąć trzecią dawkę szczepionki i wybrałam się do lokalu, gdzie można to zrobić bez zapisu. Panie kochany, kolejka ze 40 osób!! Jak na taką mieścinę- re-we-la-cja!!!

Zrezygnowałam. Zapiszę się do ośrodka na konkretny dzień i konkretną godzinę. Tydzień w lewo czy w prawo wielkiej różnicy nie zrobi!

Miłej niedzieli! ZDROWIA!! :)

 

14 komentarzy:

  1. Matyldo, widzialam te gesty w reklamach naszej "najlepszej " TV, ale propagować warto.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dopiero niedawno się z tym spotkałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie znałam tego znaku, kilka dni temu publikowali tę historię na głównych stronach.
    A nie możesz sie zapisac online, czyli przez profil zaufany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikropeczko kochana! Tyle razy już Ci mówiłam, że jestem absolutnie całkowity internetowy głąb a fb to czarna magia: jak na coś trafię to trafię- wyłącznie kwestia szczęścia, nie umiejętności ! ;))

      Usuń
  4. My już po trzeciej dawce, punkt szczepień uruchomiono w galerii handlowej, mąż zadzwonił, umówiliśmy się na 16.30 wczoraj.
    Dziś lekkie zmęczenie, ale bez dramatu. Moja bratowa zaszczepiła się z marszu po pracy.
    Gest prosty, byle obserwatorzy rozpoznali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że jesteście zaszczepieni, ja- mam nadzieję- też na dniach.

      Żeby rozpoznali i jeszcze zareagowali!

      Usuń
  5. W telewizji byla kiedys taka kampania, ale zniknela, a powinno sie przypominac o tym bez przerwy, bo jeden gest moze nam (komus) uratowac zycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie! Dlatego to umieściłam, bo uznałam, że ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby drobiazg, a jaki ważny. W sumie, Matyldo, z drobiazgów życie się składa. Oby dobrych było jak najwięcej.
    Trzecią dawkę teściowa już dostała, nic jej nie było, żadnych reakcji jak poprzednio. My pod koniec grudnia możemy przyjąć. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś mówią o tym w TVN. Dobrze, że nagłaśniają! Żeby tylko nasi "dowcipnisie" nie zaczęli sobie robić żartów. Zdrówka, Aniu! Damy radę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze ze rozpragowalas ten znak - on juz komus zwrocil wolnosc a moze uratowal zycie. Natknelam sie na niego przypadkiem i dobrze sie stalo bo inaczej bylabym bez pojecia ze istnieje i co oznacza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz już u nas jest głośno o tej akcji. I dobrze, bo jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wy kobiety to macie dobrze.
    Ostatnio w supermarkecie
    Idzie korytarzem samotna dziewczynka tak na oko, wiek przedszkolny i ryczy, na cały głos.
    Nikt nie reaguje!Szukam oczami ochrony!Nic i ,nikogo w zasięgu wzroku
    Mysle podejdę zaczepię,spytam .A z drugiej strony.Nie bo cię okrzykną pedofilem.
    To teraz takie modne i tłumacz się stary pierdoło, ze chciałeś pomoc.Na szczęście znalazła się mamunia, która coś tam zwiedzała.
    "Ratuję"wiec tylko panie takie od 50 + Bezpieczniej!
    I tej wersji dla zony będę się trzymał

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedziałabym, ze masz bardzo wyrozumiałą żonę!;)))

    OdpowiedzUsuń