23 lip 2024

Co wiemy o Jaworku?

 Nic! I o tym nic tłucze się w telewizji już od kilku dni z takim zapałem, jakby to była sensacja narodowa o możliwości konsekwencji międzynarodowych. 

Na pewno wiedza o Jaworku jest istotna dla jego jeszcze żyjącej rodziny czy sąsiadów i znajomych, ale robienie wiadomości dnia z tego, czy morderca trzech osób z rodziny ukrywał się przez 3 lata w kraju czy za granicą i czy popełnił samobójstwo,czy też ktoś mu w tym pomógł- w dodatku, gdy nie ma ŻADNYCH pewnych informacji, to  gruba przesada.

I tak przez kilka dni z rzędu! Krótko mówiąc- wiemy, że nadal nic nie wiemy!

Sezon ogórkowy też powinien mieć jakieś granice.

74 komentarze:

  1. ...a w sieci pojawiły się (w sieci zawsze wszystko "pojawia się" 😉) zdjęcia zwłok Jaworka - z bliska, z daleka, z retuszem i bez... i rozgorzała zawzięta dyskusja - on ci to? czy nie on?
    No sezon ogórkowy...! Całkiem bez granic. Igrzysk! igrzysk! O ludzie mój!

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Nic mnie tak nie irytuje jak totalna bezmyślność a z taką zbyt często mamy do czynienia.🧐

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie oglądałam, bo nie kojarzę zupełnie, ale zauważ, że ostatnio z byle g... robią sensację tygodnia!
    Dziennikarstwo schodzi na psy lub dawno zeszło...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. BBM: I dlatego jest to tak irytujące. Od dobrego dziennikarstwa wymaga się więcej niż tylko taniej sensacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyłączając brukowce i tabloidy (bo te zawsze nawijały w sezonie ogórkowym), dziennikarze się w ostatnich latach bardzo pogubili. I żeby nie było - szuje i przekupni byli od zawsze. Myślę o tych, którzy chcieliby nazywać się pismakami "obiektywnymi".
    Zresztą, sama to wiesz - zupełnie różne zdanie o dziennikarstwie będziesz miała Ty, a diametralnie inne... np. moja ulubienica Beata Kempa, albo modna w obecnym sezonie za sprawą poezji miłosnej 😉, Barbara Nowak 😁.
    Leżymy na dnie (w dużej mierze dzięki małemu paskudowi, który tak ładnie potrafił nas posegregować na różne sorty, na niesprawnych i sprawniejszych umysłowo, na tych z wyższej i niższej półki i wreszcie na mordy zdradzieckie i kanalie.
    W dodatku znalazł się "dziennikarzyna", który zawładnął mediami publicznymi i zgrabnie pokazał, jak powinien wyglądać przekaz do ludu i szlifowanie mózgu suwerena. On TEŻ zamordował polskie dziennikarstwo.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Wysłuchałam. Ciekawa ale przygnębiająca audycja- jak zresztą wszystko co stawia twarzą w twarz z minionymi ośmioma latami pisowskich rządów.😢

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytuję sporo kryminałów i sprawę Jaworka znam .
    Jeśli to on , to ciekawe po co w klapkach basenowych wybrał się do altanki w miejscu wypoczynku i zabawy obywateli z tej miejscowości....
    No i trzy lata migał się policji ...W końcu się wkurzył na ich opieszałość i gapowatość i sprawę załatwił sam .
    Temat przykrył Iwonę Wieczorek , coroczne igrzysko sezonu ogórkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale jaki porządny z niego człek! przed "załatwieniem sprawy", poszedł na cmentarz i zapalił znicz swoim ofiarom... 🙂

      Usuń
    2. Miał przemyślane, a jak !
      Nie wiem jak do siebie strzelił, że twarzą do ziemi padł.
      To mnie dręczy 🤔, a może jednak miał towarzystwo ?
      No i byłby wtedy prawdziwy kryminał!

      Usuń
    3. 🤫🤭 (powiem Ci szeptem, coby Wiesiek nie słyszał - strzelił sobie w łeb, siedząc na ziemi i opierając się o murek z kamieni... siła odrzutu... - tyle mówią zdjęcia!)
      a towarzystwo musiał mieć, ktoś go podwiózł...)
      G.

      Usuń
  8. Co do państwa na B ...to a kysz , a kysz ...
    Za klasykiem można powiedzieć: gdyby głupota potrafiła fruwa byłaby pani ( tu wpisać którąś z pań ) byłaby pani ...

    OdpowiedzUsuń
  9. a) anielicą. b) golebicą ? :):).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...byłaby pani... gołębicą z p ow y ł a m y w a n y m i skrzydłami!!! 😡😡🤬
      G.

      Usuń
  10. BBM:
    Azalia:
    Gosia:
    Kryminałki telewizyjne nieszczególnie mnie interesują. Jeśli już, to wolę kryminały- książki.
    A co do pań na B- szkoda na takie indywidua język strzępić!😡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam... poruszyłaś temat... to go zgłębiłyśmy! 😉😁🤣

      Usuń
  11. BBM: I dobrze! Bardzo lubię te rozmówki w komentarzach - to dla nich piszę notki!😄🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz...? 😁😁😁 a może i kryminałki z tabloidów polubisz...? 😉🤣🤣🤣
      (w sezonie ogórkowym, ofkors 🤭)

      Usuń
  12. BBM: Wszystko to być może….😛

    OdpowiedzUsuń
  13. nie będę z siebie robił debila, jak czasem potrafią niektórzy komentujący i nie spytam głupawo "kto to jest Jaworek?", tylko jak normalny człowiek zajrzałem do Gugla, tyle że jakoś nie czuję się wzbogacony pozyskanymi danymi, bo ta sprawa w ogółe mnie nie obchodzi...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  14. BBM: Mnie też nie obchodzi a jestem nią bombardowana każdego dnia i żeby było śmieszniej- to bombardowanie jest ze ślepaków, bez najmniejszych nawet elementów konkretnej wiedzy- ot, takie mielenie w kółko o niczym. A uniknąć się tego nie da, bo są wielokrotne „relacje” o różnych porach dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezależnie od pory roku, sezonu letniego czy zimowego nie zatrzymuję się przy jaworkach. Ciekawych i niepokojących tematów mimo wszystko jest pod dostatkiem: nieudane glosowanie w sejmie w sprawie aborcji i tego konsekwencje, mściwe zlekceważenie przez Dudę Święta Policji, niesnaski w Koalicji 15 października i również ewentualne tego konsekwencje, Tramp czy Kamala Harris itd. Jest się czym martwic, a nie ma sie z czego cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w sprawie aborcji tylko nie penalizowaniu osób " pomagajacych" w aborcji , kobieta nie nie była i nie jest penalizowana.

      Usuń
  16. BBM: Donko! Zawsze jest się z czego cieszyć: że żyjemy, że zdrowie- lepiej czy gorzej, ale jakoś jeszcze dopisuje, że jesteśmy świadome zagrożeń, ale i jasnych stron życia, że możemy pogadać i mamy z kim, że… mało? Wyliczać jeszcze?… Donko! Życie jest jak zbiorek poezji- piękne! Dopóki jest, trzeba smakować każdy dzień! I takiego dobrego uśmiechniętego dnia Ci życzę!😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś mnie nie dziwi Jest popyt to i jest podaż Ludzie to lubią ludzi to interesuje wiec im ze szczegółami podaje się to co kochają
    Wybaczcie ale takie sensacje i wiadomości o nich szczególnie lubią kobiety
    U mnie skarbnice wiedzy to panie /nie zdradzają się ale często słyszę jak rozmawiają ,no wiek wiec mówią dość głośno
    One doskonale wiedzą kto z kim sypia ile ma dzieci,gdzie pracuje i kto z kim kogo zdradza.Znają i wiedza kto i jaki ma samochod /skąd oni na to maja/
    Nie wiesz podadzą ci kto się wprowadził kiedy i w jakiej ilości ! 20 lat mieszkam w bloku 4 piętrowym nie znam nazwisk ludzi "w mojej klatce" One wiedza !
    Wiem z przekazów kto to zacz był ten Jaworek co zbroił i jaki go/podobno/spotkał koniec.I tyle.az tyle
    Reszt typu był w klapkach,poszedł na cmentarz jakoś mnie nie interesuje.Panie jak widzę tak!
    Jako żem tu "kolejny chłop" który nie wyraził zainteresowania widać ze takie "sensacyjki" skierowane sa dla "płci lepszej"
    No tom się naraził Pewno po łbie dostane W "imię prawdy"

    OdpowiedzUsuń
  18. BBM: Myślałby kto,że panowie nie plotkują i że tylko o samochodach i majsterkowaniu rozprawiają, ha! ha! Tu mi kaktus! D… obrabiają komu się tylko da, natomiast są w tym mniej widoczni od kobiet- tu się zgodzę!
    Myślę, że plotkarstwo nie od płci zależy a od charakteru.🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie mogę! Jeśli BBM wyrasta kaktus na dłoni, to na mojej dwa kaktusy i palma!
      Wystarczy stanąć cichcem pod warsztatem samochodowym, kiedy faceci dłubią coś przy aucie, albo przysłuchać się rozmowom, jakie snują pacjenci na męskich salach, w szpitalu, albo też ich męskie gadki pod prysznicem, np. na zgrupowaniach sportowych albo w dyżurkach/ stróżówkach, na nocnej zmianie... Nie wspomnę o wieczorach kawalerskich (zwłaszcza po kielichu), kiedy myślą że nikt ich nie słyszy...
      Nie udawaj greka, Wieśku...! Przypomnij sobie dobrze... 😁😁🤣🤣🤣

      Usuń
    2. No to juz trzy kaktusy mamy !
      Wiesiek coś Ty chłopie z choinki się urwał?
      Kobiety nie są wcale większymi sensatkami niż faceci .
      Mój małżonek może z Jaworka egzaminu by nie zdał, ale o ulubionych z telewizora paniach wie całkiem sporo i tym sposobem wiem i ja :) .
      Np ostatnio mi doniósł, że pani Mołek się rozwodzi :)

      Usuń
    3. ...a gdy podwiozłam kiedyś męża do urologa - to tak barwnie, soczyście i obrazowo o prostatach rozmawiali, że nasze ploty o kosmetykach i maseczkach na zmarszczki mogą się schować! (byłam tam! zero krępacji! 🤭) Pełna onomatopeja, jak to się męczą przy siusianiu! Uff.
      4 : 1

      Usuń
    4. Ale o swoich prostatach i związanych z nimi kłopotach a nie o duni sąsiadki Marysi .
      I wybacz ale tej rozmowy nie można określić mianem "obrabianie d" Czy plotką
      To to fachowa rozmowa.Tak jak i o maseczkach czy innych używanych przez Was cudownych lekach czy kosmetykach.I tego "w dział plotki"nie idzie nijak umieścić

      Usuń
  19. BBM: 3:1 !!!👍🏻👏🤣

    OdpowiedzUsuń
  20. No to sie naraziłem Ale gdziekolwiek przebywałem to panie rajdały na ławeczkach pod blokiem, to panie stanowiły "monitoring osiedlowy"To panie wiedziały kto z kim i dlaczego To panie potrafiły dedukować "ze ona u niego na noc została bo przybywa do niego z pudlem a rano to on tego pudla wyprowadza" I kto ostatnio owdowiał.
    Oczywiście wszystko to poparte informacjami o stanie zdrowia własnym i sąsiadów A większość to panie na emeryturach i to im pozostało z "uciech życia" No i najczęściej to wdowy !
    Szan Co Ci powiem to Ci powiem
    "Mój małżonek może z Jaworka egzaminu by nie zdał, ale o ulubionych z telewizora paniach wie całkiem sporo i tym sposobem wiem i ja :) .
    Np ostatnio mi doniósł, że pani Mołek się rozwodzi :)
    Informuje Cię, bo wie ze to lubisz Ze wykazujesz zainteresowanie Ze jest to temat do dyskusji i to Cię ciekawi Gdybyś burknęła
    "A co mnie to obchodzi"Przestałby
    I nikt i nic mnie nie przekona /cyt klasyka/ze na -przykład "Pudelek" nie jest robiony pod damskie ciekawości i gusty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skąd Ty znasz Pudelka, Wieśku? Zaglądasz swoim dziewczynom przez ramię? Tak mimochodem? Hę?🤣

      Usuń
    2. Wieśku! Nie burczę na męża nigdy :) . Kocham go razem z plotkami o Molek 😁.
      Mąż też człowiek, z szacunkiem wysłucham co mówi na każdy temat :). Baardzo mądry Mąż mi się trafił.
      Powiem Ci więcej: Mąż mi opowiada też o samochodach i motorach , też technicznie , o źagłówkach - jest żeglarzem itd .
      I tym sposobem....ja też wiem całkiem sporo o powyższych.
      Jestem ciekawa co go ciekawi , ale i dlatego , że sama jestem ciekawa różnych rzeczy.
      Pani Molek od lat prowadzi fajne , kulturalne wywiady :), ma klasę.
      Czasem coś oglądnę, właśnie z rekomendacji męża. 🫠

      Usuń
  21. Chcesz czy nie chcesz ale np gdy chcesz sie dowiedzieć kiedy pogrzeb Stuhra to cie Internet do "Pudelka "kieruje.
    Więc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onet też informował. 😁 I Tvn i oko. press...

      ...więc lekceważę Pudelka i wchodzę na "poważne" portale 😁
      nie, żebym Ci broniła, a skąd?! 🤣

      Usuń
    2. BBM: Oj, Wieśku! I po co Ci to było?! Lepiej się internetowym kobitkom nie narażaj, bo i tak Cię przegadają!🤭😄

      Usuń
    3. BBM: No chyba, że lubisz! A to już insza inszość!- jak powiadała moja Babcia Karolcia.😁

      Usuń
  22. BBM: A w ogóle to o co tu się sprzeczać? Kto lubi, to plotkuje i zagląda do Pudelka, kto nie lubi- nie plotkuje i tyle! Żeby w życiu tylko takie problemy były, bylibyśmy szczęściarzami!!🤭🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ależ to żadne sprzeczki...! tak sobie tylko rozmawiamy... 😉🤭😁😘
      G.

      Usuń
    2. BBM: No przeca wiem!🤣🤣🤣

      Usuń
  23. A ja myślałam, że chodzi o Jaworki koło Szczawnicy... Widać nie jestem na bieżąco... I nie żałuję.
    Buziaki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. BBM: I faktycznie nie ma czego żałować. My tu sobie tak pleciemy trzy po trzy para piętnaście- raz o ważnych rzeczach, raz o głupotach. Ważne, żeby czasem się uśmiechnąć!
    Dobrego dnia, Aniu! Twoje podszczawnickie Jaworki na pewno ciekawsze!😘

    OdpowiedzUsuń
  25. BBM: 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Co Wam powiem to Wam powiem Ale niech tam Z racji wieku własnego i wielu podsłuchanych rozmów, chcąc czy nie chcąc pań
    Dam Wam /niektórym radę/ Tym paniom które zawsze znajdą wytłumaczenie jeszcze słyszę,jeszcze jestem za młoda Aparat w uchu będzie mnie postarzał itp itd daję radę.Mimo wszystko kupcie sobie dobre aparaty słuchowe.
    Bo inaczej będziecie słuchać TV Trwam czy RM na cały regulator./to nie do Pan tu sie produkujących/
    Bo inaczej siedząc na ławeczce przed blokiem,nie będziecie musiały wykrzykiwać wg Was szeptem tak ze sąsiednie sioła słyszą
    "Do tego z pod 15 jak tylko żona z dziećmi wyjeżdżała na wakacje, to ten blondyn sobie koleżanki z pracy przyprowadzał. Co tam się działo, dokładnie nie wiem, ale dzień przed powrotem rodziny zawsze puste butelki wyrzucał do śmietnika, aż się niosło po całym osiedlu "
    Albo
    ""Do rencisty z czwartego przychodzi młoda w mini"
    Ja rozumiem ze dla niektórych, to, co widzą, jest "lepsze niż turecki serial w telewizji publicznej".
    Ale dlaczego opowieści sączone sa "przy foni włączonej na cały regulator ?"
    Ma to niekiedy i dobre strony Bo wypowiadane przy rożnej okazji przez przyjaciółkę mojej zony zdanie
    "Gdybym na Staszka liczyła to nawet tej 2 dzieci nie mielibyśmy" onegdaj brałem za czystą złośliwość choć dzieci były jakieś takie do ojca niepodobne.
    Dzieki foni włączonej na cały regulator dziś juz wiem ze to była "czysta prawda"Panie wiedziały kto pomagał w zbożnym dziele Za plus uznaję, ich wtedy ,solidarne milczenie Chłopu który dziś po drugiej strony tęczy te prawdy pewnie by szczęścia nie przyniosły A tak pozostali jak "wzorowe małżeństwo"
    Tylko nie myślcie iz jest to lokowanie produktu aparatów słuchowych.Tylko dobra rada.
    Mnie sie tez zdarzyło gdy siedząc ambulatorium z ręką w gipsie na widok zakonnicy ,z takim samym gipsem na nodze "wyszeptałem "do Zony Ja to rozumiem "kara boza za grzechy " ale ta siostra za co ?
    Zdziwiony po Czego wszyscy w kolejce nagle zaczęli się śmiać? Siostra tez Po, rozpoczęła się, jak to w kolejce dyskusja /taka na luzie/i jakoś mi to przeszło na sucho.
    Inne "głośne" gafy pozostawiam na dalsze opowieści
    A że nie mam tu obrońcy.Przypominam o losach Ryszarda z "Co ludzie powiedzą"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i tu mam problem - czy porównanie nas do Hiacynty nie jest obraźliwe? W gruncie rzeczy to sympatyczna kobieta (choć broń mnie boziu przed taką sąsiadką!)
      Pozdrawiam, Wieśku!

      Usuń
  27. BBM:
    Wiesiek, Gosia:
    Być może wyda Wam się to nieprawdopodobne, ale w czasie gdy za Hiacyntą szalała cała Polska, ja tego serialu nie oglądałam. Postanowiłam nadrobić to ostatnio i nawet jakąś platformę ściągnęłam, bo już tylko tam to starocie puszczali.
    Przepraszam, bo teraz pewnie wszystkim dookoła się narażę. Trudno! Zmogłam bodajże 2 odcinki i odpuściłam- nie dałam rady! Tak obrzydliwego babska nie spotkałam w całym swoim długim życiu! Na szczęście!! Pani Dulska to przy Hiacyncie kryształ subtelności i wrażliwości…
    Wieśku! Nigdy więcej takich skojarzeń, bo wykreślę Cię z grona sympatycznych internetowych znajomych! Howgh!😡

    OdpowiedzUsuń
  28. BBM: A o Jaworku dziś jeszcze też coś gadali! Ludzie!!! To jakaś paranoja!

    OdpowiedzUsuń
  29. BBM: Jest następny sygnalista! Tym razem sędzia. Robi się coraz ciekawiej! Kto następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam. Wielka szkoda, że sędzia Cichocki nie wystąpił w stroju galowym. Byłoby śmieszniej.

      Usuń
    2. BBM: Teraz pytam serio- to był mem czy faktycznie takie zdjęcie pojawiło się w gazecie?

      Usuń
    3. Teraz odpowiadam całkiem serio - zdjęcia golasa sędziego były zrzutami z komunikatorów Kasty i krążą po internecie. Byłam dyskretna, bo wlepiłam ocenzurowane 🙂
      G.

      Usuń
    4. BBM: To się w głowie nie mieści!!!

      Usuń
    5. (gdybym miała utrzymać ton i konwencję naszych TUTAJ rozmów, powiedziałabym: sądząc po zdjęciach modela mieści się, mieści...phi...! )

      Usuń
  30. Jak sobie ten i ów Hiacyntę poogląda to od razu kupi kwiaty a może i co więcej swojej najżońszej milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to zrób nowy " poważny" wpis hihi . Będziemy dyskutować i wyrażać poglądy jak człowieki a nie przekupy rajdajace 😀 pod blokiem beż aparatu słuchowego ...do tego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rajdać - tego słowa używała i używa nadal moja mama - z krakowskiego jest .
    Z niemieckiego - reden - rozmawiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łejejku - u mnie się mówiło klafcić... (wielkopolskie)

      Usuń
    2. BBM: W domowym slangu mogłoby także być- dźwągać.

      Usuń
  33. BBM: Zaczynam mieć wątpliwości, Azalio, czy nie pogubię się w ogromie tych nowości: protesty kobiet, straszący tygrysek, kolejny sygnalista, sprawozdanie z komisji do sprawy wyborów a kto wie, co jutrzejszy dzień przyniesie. Robię się bezradna!😢

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jeszcze o wdowach z kometu Wieśka: a o czym te owe wdowy mają rajdać ? Pewnie by chciały o prostatach , no ale właściciela prostaty już nie ma :( .

    OdpowiedzUsuń
  35. Babciu istna telenowela...i to w sezonie ogórkowym!
    Jeszcze chwila , a dowiemy się kto miał kontakty...z kosmitami .🙃

    OdpowiedzUsuń
  36. BBM: Nagadałyśmy się dziś do oporu!🤣🤣👏

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaraz zaraz Ja tu pisze
    "A że nie mam tu obrońcy". Przypominam o losach Ryszarda z "Co ludzie powiedzą"
    Wiec gdzie tu Szan dotyczy?
    Tylko "rozruszałem"dyskusje

    OdpowiedzUsuń
  38. BBM: Dobrze , dobrze!

    OdpowiedzUsuń