20 wrz 2023

Dla wyluzowania

 W chwilach silnego napięcia zawsze się przyda kilka chwil wyluzowania. Trzymając się tej prawidłowości- zapraszam:




Co prawda dziś środa a nie poniedziałek, ale takie życzenie aktualne zawsze, chociaż... jeśli mam być całkowicie szczera, to jednak znalazłoby się kilka osób... nie będę kończyć. Generalnie dobrze ludziom życzę.



Tu- wiadomo: Bąbla dawno nie było, to musi o sobie przypomnieć!



Dobrego dnia! Dobrego tygodnia!


Już coraz bliżej do obalenia pisu! :)

20 komentarzy:

  1. Takie karteczki, jak na pierwszym obrazku u nas tez się pojawiają, może to jakaś akcja?
    Ostatnio, gdy słucham polityków, to mam ochotę się napić, dla znieczulenia...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Wcale się nie dziwię! Czasem też łakomym wzrokiem zerkam na butelkowy znieczulacz.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajerkoniak najlepszy na takie coś 😇

      Usuń
    2. BBM: Jeżeli ten trunek się nie przeterminowuje, to stoi u mnie jakaś resztka, ale nie mam z kim wypić a samemu nijak…🤭

      Usuń
  3. no właśnie, dawno Bąbla nie było... koty idealnie potrafią łączyć koncentrację z wyluzowaniem... ludziom przeważnie słabo to wychodzi, zwykle gdy skupiają na czymś uwagę, to automatycznie się spinają...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BBM: I dlatego Bąbel jest niezastąpiony przy moich zmianach nastroju.😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany Bąbelek, miną jego rozbrajającą, tylko miziać, miłego tygodnia Matyldo, dla rozluźnienia kupiłam sobie dzisiaj czarne spodnie bom nie pijąca.Trzeba sobie radzić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kiedyś /gdy przebywałem u rodziny w Szkocji.Wujek żołnierz Maczka wżeniony w jednym z klanów /ubrano w regularny szkocki ubiór z nieodzowną spódnicą.Ze sporranem Na ...brzuchu tylko poniżej
      Niech to cholera.Nie dość ze drapie po nogach ociera uda to jeszcze wiatr podwiewa i ziębi klejnoty.To jeszcze ta torba cie z przodu obija.Niech to cholera.A ja parę godzin w tym musiałem Tfu!!!
      Dziewczyny jak Wy wytrzymujecie w kieckach i spódnicach.

      Usuń
    2. BBM: Masz ciekawe życiowe doświadczenia! A co do spodni- też od wielu już lat chodzę wyłącznie w spodniach. Są wygodne i praktyczne. Właściwie na każdą okoliczność.

      Usuń
    3. BBM: Przepraszam, Uleńko, znowu poprzestawiane komentarze. Odpowiedź na Twój komentarz jest trochę niżej.

      Usuń
  6. BBM: Kupno spodni to całkiem fajny pomysł na poprawę nastroju! Mizianie kota- też!
    Ale obiecałam sobie, że po wygranych wyborach wreszcie wykończę stojący w szafce likierek. Pozdrawiam Cię serdecznie.😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Owieczka/baranek wymiata. piję likierek czekoladowy i też mi lżej:). Dobrego tygodnia. A teraz zobaczę jak ten komentarz wejdzie i czy w ogóle wejdzie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. BBM: Wszedł! Witam Cię, Jaskolko!😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzę, czytam, ale bloger paskudnie się zachowuje i rzadko pozwala mi wpisać komentarz:)
      Fajnie piszesz, lubię tu bywać:)

      Usuń
    2. BBM: Dziękuję, Jaskółko! Cieszę się, że tu zaglądasz. A z Bloggerem mam ciągle problemy - nie czuję się zbyt pewnie na tej platformie. Blox był oswojony i przyjazny, ale nas nie chciał, niestety! Pozdrawiam.

      Usuń
  9. O Bąblu! Jakie z Ciebie dorodne kocisko!
    O BBM! Łykam od Ciebie animusz!

    (za chwilę stworzę odę! 😉)
    LB

    OdpowiedzUsuń
  10. BBM: Koniecznie tu ją przytocz!😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy Was będą zatruwali propagandą anty uchodźczą.Chwalili mądrość i roztropność prezesa
    Zacytujcie pytając "skąd ten cytat
    "Pójdźcie, błogosławieni Ojca mojego, weźcie w posiadanie królestwo, przygotowane wam od założenia świata! Bo byłem głodny, a daliście Mi jeść; byłem spragniony, a daliście Mi pić; byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie; byłem nagi, a przyodzialiście Mnie; byłem chory, a odwiedziliście Mnie; byłem w więzieniu, a przyszliście do Mnie"
    Będę zdziwiony gdy nie odkrzykną propaganda Unii i oczywista oczywistosc obraza to ich uczucia religijne.

    OdpowiedzUsuń
  12. BBM: No i co zrobisz? Przekaz TVP INFO jest ważniejszy niż Biblia.😔

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto to wiedzieć !!!
    Jak doniosły wiewiórki Do właścicieli firm przewozowych dysponujących autobusami ostatnio dzwoni się z pytaniami czy u nich złożono zamówienie na przejazd do W-wy w domyśle, na manifestacje.
    Jeśli tak proszeni sa o podanie danych kierowcy i jego uprawnień a także o podanie nr rejestracyjnego autobusu itp "informacje"
    /ostatnio tez tak było gdy właściciele okazali sie nie strachliwi jakoś tak pojawiły się u nich kontrole Inspekcji Transportu Drogowego i Skarbkowi/
    Jeli wiec macie juz złożone zamówienie na przejazd do W-wy autobusem nie zdziwcie się wiec ze w ostatniej chwili z "przyczyn technicznych"Wam go nie podstawia.
    Warto wiec mieć plan B a nawet i C
    Warto tez zapoznać się i z tym Vademecum
    https://fakty.tvn24.pl/zobacz-fakty/jak-powinni-glosowac-katolicy-episkopat-opublikowal-vademecum-ten-dokument-zrobi-duzo-szkody-7356845

    OdpowiedzUsuń