15 mar 2023

Ni przypiął, ni przyłatał, czyli: od sasa do lasa albo groch z kapustą!

Po fotkach zobaczycie, że to szczera prawda.

Przeglądałam dziś memy i dwa rozbawiły mnie do żywego:


 Zupełnie jak moja wizyta u fryzjerki. Już chyba z półtora miesiąca włosy mi odrastają a nadal są krótkie.

Szczęśliwie zimowe nakrycia głowy maskowały długość fryzury a domownicy są wyrozumiali...

 

 


 

 

 

 A tu absolutnie rozbrajający jeżyk ...

I czasem myślę, jak często zdarza mi się być takim najeżonym jeżykiem oczkującym jednocześnie na zrozumienie i ciepłe słowa... Niezbadana jest natura ludzka!

 

 

 

 

I wreszcie dosadne acz w 100% trafnie uchwycone podsumowanie  oceny tajnych esbeckich dokumentów w obecnej oficjalnej interpretacji i przyjmowanie tejże przez swoiście ukierunkowany ogół:


Rysunek satyryczny wzięty ze strony Remka Dąbrowskiego.

---------------------------------------------

I wreszcie ponowne przypomnienie, że oto mamy kolejny dzień bliżej do obalenia pisu! 

MIŁEGO POPOŁUDNIA! :)) 

32 komentarze:

  1. Chyba nie ma na swiecie fryzjera/ki, dla ktorych koncowka to maksymalnie 2-3 centymetry, zawsze tna po calosci. Przy nich zapuszczenie wlosow staje sie niemozliwoscia.
    A ostatni rysunek... kwintesencja prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że w USA jest zupełnie inaczej. Jak chodzę do amerykańskiej fryzjerki, to muszę powtarzać kilka razy, że naprawdę chcę ściąć te 10 cm, bo inaczej więcej niż 2-3 cm nie zetną. Z kolorem też ostrożnie, ton ciemniejszy/jaśniejszy tylko.
      Chyba jakbym chciała się pofarbować na kolor śliwkowy albo bordowy, to bym musiała cyrograf krwią podpisać :)
      pozdrawiam
      maatali

      Usuń
    2. BBM: Ostatni rysunek- krótko i celnie!
      A fryzjerka, jak widzi krotkie włosy, traci hamulce i potem efekty są, jakie są!😠

      Usuń
    3. Pantera: Odpowiedź dla Ciebie poniżej. Czasem takie cuda się dzieją, że komentarze się przesuwają i trzeba się domyślać, co dla kogo. Nie umiem sobie z tym poradzić.😟

      Manaali:
      Nie chcę się mądrzyć, ale u nas panuje opinia,że w Stanach można pozwać do sądu za byle co. Jeśli to prawda, to może tu przyczyna fryzjerskich lęków i zrozumiałej asekuracji?…

      Usuń
    4. Maatali: Przepraszam, odpisuję na komórce , źle zapamiętałam Twojego nicka a nie miałam jak sprawdzić.😟

      Usuń
    5. Pantera: Powyżej, nie poniżej!! Co za zaraza!!! Zupełnie nad tym nie panuję!😖

      Usuń
  2. Dobre ,czasami trzeba ocknąć fryzjerkę bo myśli o niebieskich migdałach.1997 roku po powodzi suszyłam i ogarniałam stare dokumenty pracowników, głowa mała co tam było, kiedy kto ma chrzest ,jakie imię nadali dziecku, że kuzynka została nielegalnie na zachodzie.To też był groch z kapusta ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Całkiem ciekawe archiwalia!🤭 Pozdrawiam.

      Usuń
  3. No tak czapki i berety tuszują wszystko, ale latem?
    Wojtyła jest nietykalny, bo to ich ostatnia deska ratunku...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Latem wietrzyk robi kipisz na głowie , to nie widać, jak włosy obcięte.😁

      Usuń
  4. Jeden dzień bliżej 🐱🐱🐱

    OdpowiedzUsuń
  5. Często nam się wydaje, że wyglądamy źle, bo włosy za krótkie 😉... a to tylko nasze przyzwyczajenie do starej fryzury! No spójrz, jaka fajna chłopczyca z Mony Lisy!
    Z jeżykami to święta racja - okazują się całkiem przytulaśne po bliższym poznaniu 😁
    Rysunek Dąbrowskiego - w punkt!
    -------------------------
    szkoda mi lata, ale niechby już nadeszła TA jesień...!
    🍂🍂🍂🍂🍂 `🍂🍂🍂 😞
    LB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Przyznam, że wcale mi się do jesieni nie spieszy… bo zaraz zima…
      O tyle masz rację, że wreszcie się coś wyjaśni!

      Usuń
  6. Gratuluje wyglądu i podziwiam stan Twoich zasobów finansowych.
    Mam znajome, które po takim "wiosennym wyjściu do fryzjera" wracały do domu w popłochu klnąc i dziwiąc się co tak drogo Wykrzykując przy tym Panie,mnie na to nie stać!
    Takiej jednej powtarzającej Nie wiem skąd takie ceny, musiałem nawet sączyć smrodek dydaktyczny,tłumacząc ze i to branżę objął swoja dobrocią "Nowy polski lad" i podwyżki energii i innych obciążeń.
    Z tego co do mnie doszło, to wiem, iż panie założyły "stowarzyszenie wzajemnej pomocy"korzystając z nabytych umiejętności. Jedna umie strzyc ,druga kłaść farbę a trzecia modeluje I jakoś wyglądają.
    Ja zas zastanawiam się czy nie wejść z nimi w komitywę, jako swój wkład do stowarzyszenia wnosząc "osobista maszynkę do strzyżenia." A u mnie strzyżenie To jeż ma dłuższe kolce.Czyli prostota.
    Jedno co mnie jeszcze wstrzymuje, to to że panie /a większość z nich to wdowy/ przeniosły dawne tradycje z magla/tusze i Panie nie pamiętają jak to urządzenie wyglądało kiedyś/ i plotkują,plotkują strasznie.
    Czyli jak to się dawniej mówiło "Obrabiają dupę" każdemu. I każdej.
    Skąd one tyle wiedzą wszystko i o wszystkim? Przecież nie z osiedlowego monitoringu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Przesadzasz, Wieśku! Samo strzyżenie jeszcze portfela nie rozwala. Wszystko zależy od tego, co która z czupryną zamierza robić.
      A co do plotkowania, to daj Boże zdrowia, jak faceci potrafią plotkować, tyle że przykleili tę umiejetność kobietom a one nie protestowały- to i tak zostało!🤭

      Usuń
    2. Cieszę się, ze jeszcze Twojego "portfela nie rozwala" Panie sąsiadki, które akurat znam przerażają ceny usług .
      A co one "z czupryną"chciały zrobić nie wiem .Pewno wg starych przyzwyczajeń i potrzeb, a tu koszt powyżej 200 zł.Dawny Fryzjer,po Salon Fryzjerski teraz Barber jakiś tam i cokolwiek to znaczy
      Tyle dało mi się usłyszeć.
      Plotkujący faceci ? Widziałaś kiedyś facetów siedzących na ławce/np w parku/ i "rajdających"przez parę godzin.
      Fakt obok jest "plac zabaw dla dzieci" i pilnujące babcie,pewnie tak sobie "zabijają czas"

      Usuń
    3. A widziałeś kobiety na ławeczkach pod sklepem, nawet na ławeczce w parku, które wymieniałby poglądy przy piwie lub czymś takim podobnym przez bite parę godzin. A i tusze ich są jakoś takie podobne do męskich, tylko tzw akcenty inaczej rozłożone. Pozdrawiam.

      Usuń
    4. BBM:
      Wieśku! U nas /jak dotąd/ strzyżenie - 30 zł. Raz na 2 miesiące- da się wytrzymać.
      A w plotkowaniu w niczym nie jesteście od nas lepsi! Uwierz mi na słowo. Babskie plotkowanie to tylko stereotyp!😄

      Anonim:
      Podpisuj się, proszę! Jakkolwiek!
      Gdy się trafi kilka anonimów, nie będzie wiadomo, którą wypowiedź do którego anonima przykleić…🫢

      Usuń
    5. Wczoraj tylko /oczywiście wraża TVN/ podała iż w Polsce żyje milion sześćset tysiecy ludzi na granicy ubóstwa oraz pokazała rozmowy z tymi ludźmi, żywiącymi się raz dziennie zupa i chlebem .Które to tam dostają.
      Wyemitowano nawet rozmowę z prowadzącymi te darmową jadłodajnię przerażonych skala potrzeb i ilością ludzi do nich przychodzących A codziennie ustawiają się w kolejce setki ludzi gdy dawniej tylko kilkudziesięciu.
      Majac tamto w oczach i pamięci /oraz to co usłyszałem od sąsiadek /napisałem "ciesze się ze jeszcze Twojego portfela nie rozwala".
      Jak na razie mojego tez "nie rozwala" ale z niepokojem oczekuje nowego rachunku za energię elektryczna i czynsz.
      I to jedyny powód tamtej notki
      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Anonimowyczwartek, marca 16, 2023
      "A widziałeś kobiety na ławeczkach pod sklepem, nawet na ławeczce w parku, które wymieniałby poglądy przy piwie lub czymś takim podobnym przez bite parę godzin'
      Czując sie "wywołanym do tablicy"Co ci powiem to ci powiem
      WIDZIAŁEM !!
      A kiedy
      Gdy wprowadzono 500 + a było to dawno przed inflacją w piwiarni na świeżym powietrzu w parku obok,takie oto były widoczki
      Młode mamunie z dziećmi czasem z wózkami.Te co świeżo porzuciły prace/dajo to biore /gromadziły się masowo w tej piwiarni.One trzymające kufel jedna ręką a druga kołyszące wózek ,obok na trawie hasające starsze latorośle.I mogły tak godzinami.gadać z sąsiadkami popijając.
      Jakos tak przywykłem do widoku ze później nie zwracałem na to uwagi
      Teraz gdy przyjdzie wiosna/a z nia ciepełko/ mam nadzieje, że dalej istniejąca piwiarnia znow otworzy "letni ogródek" a ja z większą uwagą zwrócę na bywalców.O czym nie omieszkam Cie powiadomić.Bom i sam jestem ciekawy co się zmieniło
      To jedno,a drugie
      Jak juz chłopy rajdają to albo o samochodach jakie posiadają ich awaryjności naprawie samodzielnej czy ich ulepszaniu Wymieniają się adresami warsztatów, lub opowiadają o meczach obrabiając przy okazji zawodników lub trenera.
      Temat kobiet to raczej tylko wtedy, jeśli w zasięgu wzroku pojawi sie atrakcyjna d.pani.I to ku żalowi na krotko

      Usuń
    7. BBM: Nie kwestionując Twoich spostrzeżeń, pozostanę jednak przy swoim zdaniu.;)

      Usuń
  7. Krótkie włosy odmładzają, a Gioconda śliczna:) Do mojej fryzjerki chodzę już 20 lat, zawsze jestem zadowolona. Tylko do niej chodzi moja córka i moja wnuczka:) Kobieta rozumie nas bez słów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Ja też miałam taką fryzjerkę, ale ostatnio zaczęła knocić, więc zmieniłam. Też knoci, ale przynajmniej mam bliżej!😆

      Usuń
  8. Od wielu lat strzyże mnie moja szwagierka - fryzjerka. Na chłopaka of course. To jest to, co mi najbardziej odpowiada. No i jeszcze żadnej farby tylko naturalna siwizną!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Twoja fryzurka jest bardzo fajna i dobrze Ci w niej!

      Usuń
  9. Mona Liza
    to najbardziej "zmemowana" kobieta na świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: To prawda! Widziałam wiele żartów na jej temat!😁

      Usuń
  10. Przestałam chodzić do fryzjera dawno temu i już mnie tam nie zobaczą, zraziłam się i już. Przytul Bąbelka 😘😺💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BBM: Też tak chciałam, ale nie mam za wiele włosów, więc ogonek był byle jaki a w dodatku włosy zaczęły mi wychodzić , więc ostatecznie obcięłam i od dłuższego czasu mam krótkie- trzeba ratować to, co jeszcze zostało!😏

      Usuń
  11. humorek rysunkowy znakomity, aczkolwiek dla ludzi, w których jego satyra jest wycelowana wybitnie za trudny...
    w sumie, to od zawsze tak jest, że satyra jest mało skutecznym środkiem pedagogicznym, a tu akurat obiektem tych oddziaływań jest wyjątkowo mało lotna grupa Polaków... co rzecz jasna nie przeszkadza w tym, aby się pośmiać...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  12. BBM: Jeśli nie znasz bloga Remka Dąbrowskiego , polecam. Ma sporo trafnych satyrycznych rysunków!
    Po.ba.s :)

    OdpowiedzUsuń