18 wrz 2021

Kolejna porcja dobrej energii

Czy można dostać kota na punkcie kota... chyba można, bo właśnie kociak śpi mi na lewej dłoni a prawą stukam w klawiaturę.

A dobra  energia to konwencja PO w Płońsku i przemówienie Tuska, zresztą nie tylko jego, bo było kilka wystąpień, których chciało się słuchać. I nowy zastrzyk nadziei, bo to, co nam towarzyszy na co dzień, jest już nie do wytrzymania i chce się wykrzyczeć jak kiedyś-MAMY  DOŚĆ!!!

Przypomnijmy.


Scenki godne zapamiętania. I|raport szalonego Antka, do którego nikt nie ma dostępu- łącznie z niektórymi rodzinami ofiar tamtej katastrofy... A miliony poszły na zabawy z parówkami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tu chyba nawet komentarz nie jest potrzebny, bo brutalność policji wszystkim jest dobrze znana.

 

 

 


 Nowy ład czy nieład, czy totalne rozwalanie gospodarki.

I tak dzień za dniem...

 

 

 

 

Nic dodać, nic ująć.

To nie żart, to nasza rzeczywistość, nasza codzienność. 

Ale:


 


I tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejszą krótką notkę, życząc powrotu ciepła, pogodnej niedzieli i dobrego tygodnia!

 

/nie odpowiadam za błąd ortograficzny- spod a nie z pod, przytoczyłam mema, bo wydał mi się trafny/.

31 komentarzy:

  1. Wiesz co? Mnie sie juz czasem nawet nie chce komentowac sytuacji w mojej starej ojczyznie, bo nawet nie moge sie zdecydowac, czy smiac sie z tego, czy plakac, czy wspolczuc jednym, a drugim msciwie powiedziec "a dobrze wam tak!" czy w ogole nie reagowac. Naprawde nie wiem. To przekracza najczesciej moje pojmowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje też przekracza, bo całkiem poważnie myślę, że jeśli zmiany na gorsze będą nadal szły w takim tempie, to niedługo już nic nie będzie normalne!
    Cała nadzieja w aktywizacji tej większej części społeczeństwa, która ma dość pisowskich rządów. I ta nadzieja jest realna, oczywiście pod pewnymi warunkami. Ale jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się kota, on pomruczy i pomoże przetrzymać... Jak mu dałaś na imię?😺😺😺

    OdpowiedzUsuń
  4. Bąbelek jest niesłychanie zdolny! Wie, gdzie jego miseczka i do czego służy kuweta! Dowody rzeczowe przedstawię w następnej notce.
    W poniedziałek idę do weta. Będą jaja, gdy się okaże, że to nie Bąbelek a Bąbelka! 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bąbelek! Jak ładnie! ♥ Niech rośnie zdrowo i daje Ci masę radości!

      Usuń
    2. Dziękuję, Lenardzie! Na pewno tak będzie! :))

      Usuń
  5. U kotek narządy płciowe mają kształt pionowej kreski, a u kocurów są one bardziej okrągłe. Stąd przyjęło się rozpoznawanie płci u kociąt na zasadzie podobieństwa do dwóch znaków interpunkcyjnych: średnika (;) u kotek i dwukropka u kocurów (:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyglądałam się a i tak mam wątpliwości. W poniedziałek wszystko się wyjaśni definitywnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inflacja ma się świetnie, a jeszcze nie było zasadniczych podwyżek, które niebawem odczujemy.
    Komisja smoleńska to drwina z obywateli, po prostu i żadna teoria szalonego antka tu się nie obroni!
    kociak umili Ci życie, kochana, taki powiew świeżości w szarym życiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To wszystko to kpiny ze zwykłych obywateli!

    A kociak jest cudny!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kpiny powiadasz.
    A ja dobie myślę ze oni, rządzący, taki tok myślenia preferują.
    Skoro "suweren" dał nam rządzić i nie protestuje przeciw temu co wyprawiamy.To jest głupi i ciemny!!
    Słuszne bowiem i sprawiedliwym jest to, co w przypływie niekontrolowanej szczerości wyrwało się Kurskiemu "Ciemny lud kupi wszystko"
    My tu reasumpcje,stołki i posady rozdajemy zdrajcom partyjnym,napuszczamy jednym na drugich,plujemy na sądy i sędziów i prokuratorów/dyscyplinujemy/ "za wyroki"
    Zaserwowaliśmy ludowi galopującą inflację i powszechną drożyznę opowiadając suwerenowi"ze to dobrze,że to przez to, że ludzie dużo kupują"i suweren uwierzył dając nam /wg sondazy/30 % poparcie.
    Czy to nie durnie?
    Suweren narzeka, ze badania mu wyznaczono za parę lat jednocześnie się dziwi Dlaczego ci medycy protestują i pcha mi pod oczy zarobki medyków.Bo mu w TVN i Obajtkowej prasie przekazano.I on uwierzył, bezwarunkowo.
    I nawet nie zapyta. No tak ale za ile godzin pracy? Bo mu się w głowie nie mieści iż np lekarz może mieć 2 etaty a do tego 3 kontrakty.I ta wykrzyczana kwota jest sumą z wszystkich jego prac i do tego podana brutto.
    I suweren nie pomyśli, ze gdyby nie to, jego spotkanie ze specjalistą o ile by do tego doszło przedłużyło by sie o kilka lat.O ile by dożył
    I tak dalej i tak dalej Czy trzeba jeszcze innych przykładów na głupotę suwerena ?

    OdpowiedzUsuń
  10. No popatrz ile radosci ten kicius wniosl w Wasze zycie! Zazdroszcze!
    Moze los chcial Wam oslodzic te polityczne przykrosci?
    o tak - umiesc jego zdjecia, z przyjemnoscia ogladne choc bede po tym zielona z zazdrosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczniak jest! I straszny głodomór. Z torbami pójdę przez jego żarcie!;))))
      A zdjęcia chętnie umieszczę!:)

      Usuń
  11. Ale między głupim suwerenem, który łyknie wszystko jak kaczka kluchy a suwerenem myślącym,który widzi to całe bezhołowie jest jeszcze ten suweren, którego polityka nie interesuje na zasadzie - nie bo nie! I właśnie tego suwerena warto przekonywać, że polityka się nim interesuje, niezależnie od jego chęci.
    I myślę, że tu między nami nie ma sporu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ba Ale jak zrobić by im się "chciało chcieć" Bo z myśleniem to u nich nie za bardzo.
    Jedni "moja chata z kraja" myślą, drudzy "mnie to nie dosięgnie" jakby żyli w innym kraju" a trzecim "mnie to wisi,bo gdyby co wyjadę za granice"Nie myśląc ze będzie tak jak z Anglikami.Granice,paszporty,celnicy i opłaty a jak handel to cła.I takie inne dawne "przyjemności"

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jedyna możliwość- rozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kot, jako stworzenie starożytne, jest doskonałym nośnikiem dobrej energii, a gdyby tak ludzie nauczyli się się postępować jak koty, to Kaczyński nie byłby u władzy. Kot zawsze trzyma się z dala od tych, co chcą nim dyrygować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woland:
      Co by nie powiedzieć o kotach- i tak nie powie się wszystkiego. Koty to wspaniałe stworzenia. A nasz Bąbelek jest cudny- dom nabrał życia!:)

      Usuń
  15. mnie się nie podobało kłamstwo Tuska podtrzymujące mit "katolickiej większości" w Polsce, ale próbuję to jakoś zrozumieć, polityczne intencje tego kłamstwa...
    generalnie to ja Tuska nie lubię /za pewne sprawy z okresu jego rządów/, ale obecna sytuacja jest szczególnie trudna, więc zakładając wybór "albo - albo" pozostaje zarecytować /w nowej wersji/: "wracaj Donek, będziem kwita, lepszy żulik, niż bandyta...
    ale to nie oznacza żadnego lemingowania, to jest tylko ultrachwilowe, koniunkturalne poparcie...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formalnie rzecz ujmując- nie skłamał, chociaż rzeczywistość wygląda nieco inaczej.
      I powiem Ci, że nie oceniam go tak surowo jak Ty. Niewątpliwie popełniał błędy, ale porównywanie jego rządów z obecnymi rządami to ponure nieporozumienie.
      Moje sympatie polityczne mieścilyby się między lewicą a PO /bliżej lewicy/, ale takiej partii nie ma. Obecna lewica jest dla mnie nie do zaakceptowania, więc wybór jest oczywisty, tym bardziej że PO jest najbliższa pokonania pisowskiej ośmiornicy.
      Po.ba.s. :)

      Usuń
    2. zależy od definicji "katolika", aczkolwiek dane GUS-u na temat procentu ochrzczonych nie są do końca wiarygodne... natomiast procent katolików faktycznych, czyli wyznawców chrześcijaństwa identyfikujących się z konkretnym kościołem /K.Rz-kat./ szacuje się w granicach 40%, czyli nie jest to żadna większość...
      za to ludzie wierzący w chrześcijańskim sensie, zrzeszeni w jakimś kościele lub jakoś "po swojemu" /tych jest teraz najwięcej/ faktycznie stanowią większość w Polsce... myk całej sprawy polega na pewnym pomieszaniu pojęć funkcjonujących potocznie, zaś sam K.Rz-kat. nie ma żadnego interesu, aby to pomieszanie prostować...
      też nigdy nie miałem "swojej" partii, nigdy taka nie istniała, ostatnio głosowałem na tzw. "Lewicę", ale moje decyzje wyborcze to dość powikłana sprawa, zaś teraz jest dla mnie za wcześnie, bym miał coś wybierać, zaczynam o tym myśleć dopiero tuż przed wyborami... faktem jest jednak, że obecna sytuacja jest dość ponura i priorytetem jest pozbawienie PiS-u władzy, nie czas na myślenie o Polsce "swoich marzeń", tak więc na dziś nie wykluczam żadnej opcji wyborczej /poza naziolami rzecz jasna/...
      miłego wtorku :)

      Usuń
    3. Rozumiem. Pozdrawiam. Miłego wtorku i reszty tygodnia. :))

      Usuń
  16. Można się uśmiać, ale mina rzednie, jak się pomyśli, że ten cały cyrk jest za nasze pieniądze. Mój głuchy sąsiad całymi dniami słucha wiadomości z TVP, TV Trwam i Radia Maryja, więc mimo woli też słucham tych szczekaczek. Wczoraj na wszystkich kanałach transmitowali przemowę Dudy. Tego nie da się słuchać i nie mam tu na myśli treści. On ujada nie gorzej niż Mussolini czy Hitler. Co się z tymi ludźmi porobiło, że ktoś taki stoi na czele państwa, nawet jak stoi teoretycznie to jeszcze większy wstyd, że się na to zgadzamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abasiu! Ja się nie zgadzam, Ty się nie zgadzasz i takich jak my JEST WIĘKSZOŚĆ a jednak rządzi pis- bo opanował wszystkie potrzebne narzędzia, bo skorumpował i zdemoralizował znaczna część społeczeństwa, bo mrozi i zastrasza znowu dużą część społeczeństwa. I jest jak jest. Dławimy się wstydem i żalem, poczuciem, że nie sprawdziliśmy się, że daliśmy się wziąć za pysk takim prymitywom. Strasznie to upokarzające!:((

      Usuń
    2. A co będzie dalej? Jeszcze nie wszystko stracone. Jeszcze można zawalczyć, nawet wygrać, bo życie lubi niespodzianki i bywa nieprzewidywalne. Trzeba wierzyć w odzyskanie naszego szanowanego kiedyś kraju- nie tak dawno przecież!

      Usuń
  17. Jestem pełen podziwu do Twoich niewyczerpanych pokładów optymizmu i nadziei!!!
    Ja jak widzę i słyszę co mówią i wyprawiają, nasi przywódcy, a za nimi ci, co ich suwerenem zwą.
    Jeszcze po cichutku, jeszcze wśród swoich,z taką jeszcze" jakaś nieśmiałością" to wychodzę na balkon i nadsłuchuje.
    Czy już wyszli,na balkony Czy już ze szczerej polskiej piersi, a nade wszystko "prawdziwych Polaków"i jeszcze prawdziwszych patriotów wyrywa się "Modlitwa Polaka"Ta co ja Koterski ujawnił w filmie.
    A jej tekst.
    Modlitwa Polaka
    Gdy wieczorne zgasną zorze,
    Zanim głowę do snu złożę,
    Modlitwę moją zanoszę
    Bogu Ojcu i Synowi:
    "Dopierdolcie sąsiadowi!
    Dla siebie o nic nie wnoszę,
    Tylko mu dosrajcie proszę."

    Kto ja jestem? Polak mały
    Mały, zawistny i podły.
    Jaki znak mój? Krwawe gały.
    Oto wznoszę swoje modły
    Do Boga, Marii i Syna:
    "Zniszczcie tego skurwysyna
    Mego brata, sąsiada,
    Tego wroga, tego gada."

    "Żeby mu okradli garaż,
    Żeby go zdradzała stara,
    Żeby mu spalili sklep,
    Żeby dostał cegłą w łeb,
    Żeby mu się córka z czarnym
    I w ogóle żeby miał marnie,
    Żeby miał AIDS-a i raka.
    Oto modlitwa Polaka."

    OdpowiedzUsuń
  18. Z którego filmu to wziąłeś? Mam wrażenie, że filmy Koterskiego widziałam, ale tej modlitwy nie pamiętam...;(

    OdpowiedzUsuń
  19. "Dzień świra" Koterskiego
    A moze wolisz wersje II
    https://film.wp.pl/musicalowy-dzien-swira-zobacz-nowa-wersje-pamietnej-modlitwy-polaka-wideo-6143055308670593a

    OdpowiedzUsuń