9 sie 2020

Jeśli...

Dziś wrzucę kilka zebranych memów. Zobaczymy, czy mi się ten zamiar powiedzie...

 To jeszcze jeden:

I chyba nic już nie trzeba wyjaśniać. Po prostu- zaakceptuj rzeczywistość, bo ona zwyczajnie taka jest!!

 

I nikt tu nie obraża niczyich uczuć, choć tak się wielu wydaje.

Jest takie powiedzenie, że żeby zrozumieć drugiego człowieka, trzeba pochodzić trochę w jego butach...

Tyle, że to nie jest łatwe a stwierdzenie, że moje jest zawsze NAJMOJSZE jest dużo łatwiejsze do wzięcia na sztandary.

A interpretacja zawsze zależy od interpretatora, nieprawdaż?...

Da się jakoś poniższe zdjęcia sensownie skomentować?... Bo, niestety, mam z tym problem!

To może podsumujmy:

I jeszcze poeta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W poprzedniej notce zauważyłam, jak bardzo nasza władza dba o własne bezpieczeństwo, więc tym razem- już tak na zakończenie- czego czy kogo boi się prawica:

 

 

Spokojnego i dobrego nowego tygodnia!

Dobrej niedzieli! 

--------------------------------------------------------------

P.s. Już odnalazłam, jak się zdjęcia zmniejsza, zwiększa i przesuwa, czyli... dobrze jest! ;)

31 komentarzy:

  1. Memy świetne i oddające rzeczywistość. Cieszę się, że sobie poradziłaś z nowym intejfejsem. (Mam nadzieję, że dobrze zapisałam nazwę) Ja na razie potykam się o same trudności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, jesteśmy w kontakcie.Tym, do czego doszłam, chętnie się podzielę. Jeśli czegoś nie będę wiedziała, po prostu o tym powiem.

      Usuń
  2. Powtórzę to, co juz napisałam na fb - nie mogę uwierzyć, że to się dzieje w XXI wieku! Kołtuneria, zamordyzm - tak ma się kojarzyć dzisiejsza Polska? I doprowadza mnie do rozpaczy bezsilność opozycji.I własna, kiedy to obserwuję z boku.
    A demotywator podkradam, jakos sie trzeba pocieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci tylko powiedzieć: podzielam Twoje zdumienie i rozpacz. Nie spodziewałam się aż takiej eskalacji zamordyzmu.:((

      Usuń
    2. Ja także, nie mogę w to uwierzyć! anka

      Usuń
    3. Bo rzeczywiście trudno uwierzyć, że tak szybko /co to jest 5 lat??!!/ i tak łatwo / za nędzne srebrniki z własnych podatków/ zamieniliśmy demokrację- jakakolwiek by ona nie była niedoskonała- na policyjny autorytaryzm. I tylko czasem zadumam się, kiedy "tamci" postawią sobie pytanie: czy warto było?... A może im jest dobrze tak jak jest? Taki oswojony, cieplutki zamordyzm...

      Usuń
  3. Oj, z ta tecza to oni maja...
    Biblii widocznie nie znaja, bo tam tecza to znak przymierza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiesili się na tej tęczy równo!! Źle się u nas dzieje, bardzo źle! :(

      Usuń
  4. Jak zwykle odwracanie kota ogonem! Trzeba przecież przykryć pedofilie w kościele, a ta wydumana pseudoideologia jak znalazł! Wstrętni i mali ludzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko pedofilię, jeszcze gospodarkę, burdel w oświacie, zdychającą służbę zdrowia...oj! dużo spraw jest do przykrywania, to i dlatego wróg był potrzebny! :((

      Usuń
  5. Nie myślałem, że dożyję takich czasów szkaradnych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie myślałam, Lenardzie, ale jakoś trzeba to przeżyć- nie ma wyjścia! :(

      Usuń
  6. Tylko śmiech i solidarność z tymi, którym odmawia się prawa do człowieczeństwa, może nas uratować. Miłej niedzieli i bądźmy wszyscy tęczowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa! Nie dajmy się, bądźmy tęczowi!! Najlepszego, naj..., naj!! :))

      Usuń
  7. I smutno mi i raźniej, bo na blogach czytam o solidaryzowaniu się z tęczowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powoli wszyscy się zjednoczymy przeciwko złu... I tęcza stanie się naszym solidarnościowym symbolem. Chciałabym normalnej Polski, która każdy kolor tak samo ceni.

      Usuń
  8. Trafiłaś w punkt.Niestety nasza rzeczywistość.Smutne to wszystko.Powinnam zrobić wpis blogowy, aż się boję tam wejść.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak. Rzeczywistość zrobiła się przygnębiająca.
    A na blogu największe zmiany dotyczą chyba wyglądu bloga , ale tego w ogóle nie tykałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Memy świetne, niefajne jest to, że znów wraca stare i dobrze znane...

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw super...
    a z nowym interfejsem Blogspota miałem wreszcie do czynienia, centralnie z edytorem nowych postów, kłotnia poszła o czcionkę, ale podparłem się (dość marną) znajomością kodu HTML i jakoś dało radę... obrazków jeszcze nie miałem okazji wstawiać, bo akurat chwilowo nie mam tej potrzeby, gdy jadę ze swoim serialem...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trafiłam z memami.
      Ja jeszcze nie przetestowalam wstawiania cytatów i muzyki, ale dotąd robiłam to tak rzadko, że jeśli nawet nie poradzę sobie z tą opcją, to też nie tragedia.
      Twojego serialu nie komentuję, bo trochę się pogubiłam a nie chcę wyjść na głupka. ;(
      Po.ba.s :))

      Usuń
  12. Dzień dobry
    Na mnie największe wrażenie zrobiło zdjęcie drobnej dziewczyny (Margot) przyciskanej (duszonej) przez policjantów.
    Jeszcze większe wrażenie po złożeniu z podobnym zdjęciem George'a Floyda duszonego przez amerykańskiego policjanta...
    DLACZEGO NIKOGO to nie rusza?
    W USA po czymś takim zapłonęły komisariaty (nie popieram, ale rozumiem) a u nas... wyjazdy na plażę i grillowanie kiełbasek...
    CO Z NAMI SIĘ DZIEJE, DRODZY RODACY?

    Krzysztof z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.
      "Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu" kiedyś (w młodości) uczyłem się na pamięć :).
      Dzięki za przypomnienie, wciąż aktualnego, poematu ;)

      Krzysztof z Gdańska

      Usuń
    2. Krzysztof z Gdańska:
      Ja też stawiam sobie to pytanie i, podobnie jak Ty, nie znajduję odpowiedzi! :(

      Gosia:
      Świetne zestawienie!
      Popatrz, i taki strzęp człowieka trzyma w garści cały naród... :((

      Usuń
    3. @Gosia
      Świetne zestawienie ;)
      Tekst tego wiersza jest napisany na pomniku poległych stoczniowców 1970 w gdańsku i każdy gdańszczanin (przynajmniej z tych starszych) zna go (niemal) na pamięć!

      Pozdrawiam

      Krzysztof z Gdańska

      Usuń
    4. Tuwim też się modlił:
      Lecz nade wszystko – słowom naszym,
      Zmienionym chytrze przez krętaczy,
      Jedyność przywróć i prawdziwość:
      Niech prawo zawsze prawo znaczy,
      A sprawiedliwość – sprawiedliwość…


      (...no i zrobił się "kącik poezji") :))))

      Usuń
    5. Zabrakło Wieśka. Ten lubi cytować większe i mniejsze fragmenty różnych utworów. I celnie dobiera!

      Usuń
  13. Co ja sie bede wywnętrzać. ***** ***
    I tyle. Ochłody nam trzeba. Przytulaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozśmieszyłaś mnie z rana. Ale rada zacna! Ściskam Cię gorąco. Tfu, tfu! Co ja gadam... chłodno!😘

      Usuń