11 gru 2016

Bareja by tego nie wymyślił!


Pechowy ten wiceminister. Żołnierze tną mu confetti i zrzucają z helikoptera, seniorki tańczą hawajskie tańce... już chyba tylko słomianego misia brakuje.
Jak to było?... -Tradycja! Chodź no tutaj!

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,21102838,seniorki-z-grupy-sen-hawajow-tancza-dla-wiceministra-spraw.html

Zabawa na całego!
Chyba coś w tym jest, że jak się za bardzo władzy włazi, to tylko się ją ośmiesza. Ciekawe, czy chcieli ośmieszyć, czy się podlizać?
Niezależnie od intencji wesoło było bardzo! :)))

10 komentarzy:

  1. To są jednak dwie różne rzeczy. Policjanci pewno zostali oddelegowani do tego cyrku. Ktoś powinien za to odpowiedzieć. Seniorek mi żal, bo ani chybi w dobrej wierzy występowały, a teraz wszyscy się z nich śmieją:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ośmiesza się poważne służby, które ośmieszane nigdy być nie powinny!
      A seniorki? Niewątpliwie w dobrej wierze występowały, ale coś mi jednak zgrzyta w tym występie- wykorzystanie ich, wystawienie starych kobiet na śmieszność. Celowo?...

      Usuń
    2. Starsze panie, które decydują się na hawajskie tańce już z samego założenia budzą śmieszność. Gdy wykonują te tańce na siermiężnych polskich świetlicach, a nie pod palmami, zgrzyt jest jeszcze większy. Nie mam pojęcia, jaki cel paniom przyświecał i jakie są ich poglądy polityczne, pewnie inne niż moje. Może żadne. W tej sprawie staję po ich stronie. I przykro mi, że wykorzystuje się je w celach politycznych. Możemy naśmiewać się z polityków. Ale ze zwykłych kobiet? BBM, linkujesz ich występ!

      Usuń
    3. Rzeczywiście, mój link nie był przykładem kobiecej solidarności. Posypuję głowę popiołem, choć skądinąd przyznaję, że scenka /w całości, nie sam taniec!/ mocno mnie ubawiła. ;(

      Usuń
  2. rozumiem, że napisałaś "żołnierze" nie w sensie dosłownym, lecz metaforycznie porównując z "żołnierzami gangu", do którego to gangu podła zmiana intensywnie sprowadza swój reżim, a służby publiczne do roli ekipy "cyngli" tegoż gangu... tak?...
    w tej sprawie do samych policjantów nic nie mam, takie dostali polecenie, by "malować trawę na zielono" /bo dokładnie do tego się sprawa sprowadzała/... ale, ale, stop, wróć!!!... to jest tak, że niekoniecznie nic nie mam, bo jakby nie było, mają oni swój związek zawodowy i chyba nie tylko od tego go mają, by rościć wyższe pensje, ale także od tego, by rościć traktowanie ich zgodnie z ideą, przesłaniem, celem ich zawodu, pracy... czyli niestety, policja też jest współodpowiedzialna za ten cyrk i marnowanie publicznych pieniędzy... i pomyśleć, że tak pozytywnie jakiś czas temu się o tej instytucji wyrażałem...
    co do owych seniorek, to rzeczywiście, jak wspomniała Ilenka, jest to osobna i nie taka prosta sprawa... kiedyś Kazik Staszewski śpiewał, ze "wszyscy artyści to prostytutki":
    https://youtu.be/l7VykCTXX7M
    i wcale nie ma w tym nic obraźliwego w stosunku do artystów, ani tudzież do prostytutek... to tylko konstatacja prawdy, że artysta też jeść musi... jednak artystę wartościuje się po tym, komu on się /czyli swoją sztukę/ sprzedaje... tu niestety ekipa "Sen Hawajów" wypada mocno słabo...
    /tu w ramach dygresji wspomnę pewną Panią Dorotę, która niedawno wystąpiła bardzo fajnie, ale niestety przed byle kim, taki kolejny wariant happeningu o perłach i wieprzach/...
    okay, ale w tym najbardziej najbardziej istotne jest, kto im zapłacił?... budżet państwa, czy wysokiej rangi gangsterzy podłej zmiany ze swoich prywatnych portfeli?...
    jeśli to drugie, to kwestia oceny seniorek jest bez znaczenia, ale za to pojawia się kwestia korupcji policji...
    p.jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za wieloznaczność wyrazu żołnierze- zabrakło cudzysłowu.
      Do Twoich rozważań dodam jeszcze wartę honorową przy miesięcznicach i powiem Ci, że mnie mdli. Na okrągło obraca się frazesy o honorze, o patriotyzmie, o dumie narodowej a mnie jak powietrza brakuje godności i powagi urzędu. To, co się dzieje jest śmiesznie żałosne- niezgrabne występy clowna- nieudacznika. Po.ba.s.

      Usuń
  3. Prl w jakiejs kabotynskiej odslonie, nie wiadomo, śmiac się czy plakać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałosne.Łubu dubu...itd "Bareja wiecznie żywy".Coraz więcej tych odsłon PRL. Ta jest kabotyńska,strach gdy zaczną się groźne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może się mylę, ale wydaje mi się, że nie zdąży dojść do "groźne"- pęknie wcześniej.

      Usuń